2013-11-11, 00:22
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Jag håller med om att man får känslan av att benen placerats som de gjorts av någon anledning.
Fan vet varför.

Det tror jag också.

Som vi sett så låg benen obehagligt likt en av schlangekrafts postade bilder. Jag tror inte att det är en slump.

EDIT;Tror att det var Quarrel som postade en lång rad bilder hämtade ur slangens blogg. Kan det vara så att mördaren gäckar polisen, liksom kastar ut ledtrådar i form av bilder, liksom spelar ett slags spel. Jag vet, det låter som Hollywood, men trots allt så är mordet med styckning också ofattbart, finns mest på film.
Senast redigerad av OY 2013-11-11 kl. 00:25.
Citera
2013-11-11, 00:29
Medlem
Den 4 maj visade VB intresse för konsten att göra sushi med hom mali-ris.
Ville hon lära sig göra sushi?

Kan hon ha styrt upp träff med MB 21:30, dragit till hans restaurang och väl där urartade allt?
Där borde det gå att stycka en person, tvätta och hålla det diskret.

Med tanke på att det främst är MB och hans fru som håller till i restaurangen och polisen inte visat något intresse så går det ju att göra vad man så önskar där.
Citera
2013-11-11, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sauron1
Det finns väl skäl att misstänka MB likaväl som man misstänker KJ. Det märkliga är bara att man inte har undersökt MB. Med tanke på att bevisen mot KJ är så knapphändiga att det knappast räcker till en fällande dom, borde man ha arbetat på en bredare front. Om inte annat än för att avföra. Kommer inget erkännande så kommer vi att få leva i ovisshet om vad som har hänt.

KJ kommer inte att erkänna något han inte gjort. Det vore - som jag ser det - atypiskt en person med AS som huvuddiagnos.

Hade man gjort en teknisk, likvärdig undersökning av de två misstänkta hade inte denna situation uppstått. Det är det märkliga, tycker jag. Åklagarna har målat in sig själva i ett hörn. På alldeles egen hand. Onödigt.

Nu sitter man där med en vag indiciekedja.
Citera
2013-11-11, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Här är exempel på *******inlägg *** gjort tidigare:
- i got bored of my stupid dog so i figured i might as well decapitate it, take pics of it and post it...
- “We serial killers are your sons, we are your husbands, we are everywhere. And there will be more...
- bindtorturekill
- "I always had a desire to inflict pain on others and to have others inflict pain on me. I always seemed..."
- You’re dead. Your friends are dead. Your family’s dead. Your fucking pets are being skinned alive....

Vad jag förstått så har en bodensare skrivit den här texten. Asså, är folk totalt sjuka i huvet i den där staden? Har det en koppling till mordet tro?

Men vilka sjuka jävla människor som poppar upp som osmälta buljongtärningar i den här Bodensoppan! Man blir mörkrädd för mindre..
Citera
2013-11-11, 00:31
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Den 4 maj visade VB intresse för konsten att göra sushi med hom mali-ris.
Ville hon lära sig göra sushi?

Kan hon ha styrt upp träff med MB 21:30, dragit till hans restaurang och väl där urartade allt?
Där borde det gå att stycka en person, tvätta och hålla det diskret.

Med tanke på att det främst är MB och hans fru som håller till i restaurangen och polisen inte visat något intresse så går det ju att göra vad man så önskar där.
Nej, mobilen var kvar i närheten av Bodsvedjan.
Citera
2013-11-11, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clinder
jobbigt.

nagon annan som minns en van fran karaten som ska ha sagt att VB var radd for att ga till traningslokalen for hon hade gjort nagot "valdigt dumt"
?
sid.1052
Citera
2013-11-11, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Nej, mobilen var kvar i närheten av Bodsvedjan.

Det är helt sant.
Citera
2013-11-11, 00:36
Medlem
Jag har inte FUP uppe, men i vilket område var luren när den slocknade?
Citera
2013-11-11, 00:39
Medlem
Citat:
Jag har inte FUP uppe, men i vilket område var luren när den slocknade?

Och vilken tid? Har inte heller tillgång till FUP.
Citera
2013-11-11, 00:40
Medlem
zugfahrers avatar
http://weheartit.com/im4turtle?page=3 - Egendomligt intresse med tanke på vad IG uppgett i förhör. Speciella bilder det här. Här med KJ som en follower.

"hade sex och KJ "tog henne bakifrån". I samband med att KJ stod
bakom IG satte han sin underarm på hennes hals och drog den mot sig. IG fick panik, hon tyckte att trycket mot halsen var obehagligt och bad KJ att sluta" - FUP s. 1392
Citera
2013-11-11, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolinda
Nej det stämmer inte, bilden som visas är inte samma bild som i FUP.

Sidan 271 i FUP:s numrerade sidor, finns foton (blurrade) från FP2, inte som i bloggens foto alltså...
Citera
2013-11-11, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moa-tove
I något förhör med någon inom karaten, vet i tusan vem som sa det men VB ska ha varit rädd för någon yos*uf, någon utländsk kille, kanske han? *=s

stammer men det ar utrett,och handlade inte om sapass nara inpa som 2a maj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in