Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-11-10, 22:20
Medlem
Lost-Highways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Hur många avsnitt är det totalt denna säsong?

10 som i förra säsongen.

Två avsnitt kvar alltså.
Senast redigerad av Lost-Highway 2013-11-10 kl. 22:23.
Citera
2013-11-10, 22:23
Medlem
Lost-Highways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Nu när de har ett klart signalement kommer de säkert att visa det för Victoria. Hon lär inte gola ut brorsan i första taget, dock konfrontera honom. Möjligt att Oliver bryter ihop och gör något våldsamt då. Kanske den avpolletterade sabbfittan Rasmus då dyker upp som gubben i lådan och får bli dagens hjälte? Den som lever får se.

Ha ha! Det vore något. Rasmus kan ju inte bara skrivas ut sådär från serien, han måste göra en come back. På något sätt. Han har ju tittat igenom allt material minst 3-4 gånger nu och kanske kommer på något.
Citera
2013-11-10, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Victorias tatuering var bland annat en triangel. Trehörning, tre, three....nån som såg vad mer den föreställde?

Kanske det som menas med Mother of three?
Citera
2013-11-10, 22:26
Medlem
Det ska bli spännande om vi här på FB har löst denna gåta innan avsnitt 10:s slut? Svaret kanske finns på alla de här 90 sidorna fyllda?
Citera
2013-11-10, 22:28
Medlem
Är det säkert att Laura beskrev han som sköt henne vid bilen? Kanske hon beskrev hen vid hissen först? Men jag tror nog det var Oliver vid som sköt henne vid bilen. Inte säker på om det var han vid hissen...
Citera
2013-11-10, 22:32
Medlem
Saga i hotellrummet var ju sjukt roligt. Hon liksom tittar på båda dom nakna männen och utbrister "jaha".
Citera
2013-11-10, 22:35
Medlem
Lysande avsnitt. Många frågor nu.
Den inte så döde gubben i Thailand? Måste alltså varit forskningschef då Oliver och Viktoria var yngre, men de var väl även då ägare av företaget.
Dödades Bodil tro?
Hur inblandad är Peter? Det var hans passerkort som ramlade ut på golvet hos polisen? Varför sa han till sin chef att någon förfalskat ett kort om det var han själv som gjort det?
Citera
2013-11-10, 22:38
Medlem
Injektionerna vi sett av Ramon och Julian, det var i lokalerna på Medisonus väl? Såg ut som källarlokalerna som Peter visade för Martin och Saga.
Varför gick Saga ett varv runt och kollade på dem från andra sidan?
Citera
2013-11-10, 22:38
Medlem
Bara jag som tänkte på att oliver hade tre datornskärmar i källaren. Hmm
Citera
2013-11-10, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hmmmKlurigt
Det ska bli spännande om vi här på FB har löst denna gåta innan avsnitt 10:s slut? Svaret kanske finns på alla de här 90 sidorna fyllda?

Nä. Det är två avsnitt kvar. Vi är yet to be överraskade. Oliver har begått en del av brotten men det saknas någon. Inte som att Thailandsgubben kommer lämnas åt sidan liksom.

Det folk bryr sig för lite om är att Olivers motiv (att fixa sin syrra) har väldigt lite med grodmanschettknapparna att göra. Varför inte bara ha ihjäl folk i tystnad? Varför dra uppmärksamhet till sig genom att spela spel med polisen? Varför skulle Oliver tex vilja spränga den där tankbilen?

Det kan förvisso vara Olivers rökridå men det känns för konstigt. Någon som har lust att sammanställa vilka brott som begåtts med och utan grodmanschetter?
Citera
2013-11-10, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shiv3r
Nä. Det är två avsnitt kvar. Vi är yet to be överraskade. Oliver har begått en del av brotten men det saknas någon. Inte som att Thailandsgubben kommer lämnas åt sidan liksom.

Det folk bryr sig för lite om är att Olivers motiv (att fixa sin syrra) har väldigt lite med grodmanschettknapparna att göra. Varför inte bara ha ihjäl folk i tystnad? Varför dra uppmärksamhet till sig genom att spela spel med polisen? Varför skulle Oliver tex vilja spränga den där tankbilen?

Det kan förvisso vara Olivers rökridå men det känns för konstigt. Någon som har lust att sammanställa vilka brott som begåtts med och utan grodmanschetter?

Tankbilen var ett eget initiativ. Men i övrigt håller jag med dig om att jag också tycker det är konstigt att Oliver dragit så mycket uppmärksamhet till det hela.
Citera
2013-11-10, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griffen
Tankbilen var ett eget initiativ. Men i övrigt håller jag med dig om att jag också tycker det är konstigt att Oliver dragit så mycket uppmärksamhet till det hela.

Det har du rätt i. But still.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in