Citat:
Ursprungligen postat av
hoodog
Ah, nu känns det redan mycket bättre!
Jag har sett en del Carmina MTO:s som visats på SF den senaste tiden. Vilken av dessa, om någon, är dina skor från? Och eftersom vi nu alla vet att du behärskar tekniken, ser jag (och säkert alla andra i tråden) fram emot att du lägger upp lite bilder själv på dem...
Vilken OE var det du beställde? Den vanliga eller "tvåan"? På vilken läst? Det ska bli riktigt intressant att se hur den nya leverantören av museum calf håller stånd i jämförelse med Ilcea. Vad jag sett så verkar det se minst lika bra ut. Tar förresten Vass fortfarande mer i betalt för museum-lädret?
Eller hur
Mina är en burgundy chukka på dainite, modell 902 med fem snörhål. En SF grupp MTO via SkoAB. Har samma modell i tan sen tidigare.
Om du hänger på SF så har du kanske sett RogerP's OE i Gold museum. Är en rak rip-off av den, färgen undantaget. OE II utan brogueing. Vinglade länge mellan U och F; landade slutligen i F. Mer Lobb än Girling mao...Gjorde jag rätt? Hmm...
Jag lyckas uselt med att ladda upp bilder här, det blir sjukt med dubletter av någon anledning. Så, guidar till Insta istället, om det är OK. Samma användarnamn som här.