2013-11-10, 04:42
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnolsson
överskattad enligt mig är Özil, sjukt klen och tycker inte han leverar alls mycket. Även Iniesta är jag ganska tveksam för.

Underskattad vet jag inte direkt, Gibbs kanske? Jag tycker han är grym som vänsterback.

har du testat iniesta? jag funderar på att köpa honom till mitt laliga/spanien lag. Har du testat isco IF?

abate verkar sjukt underskattad också. Har inte testat han dock.
Senast redigerad av Jessicaffs 2013-11-10 kl. 04:58.
Citera
2013-11-10, 04:46
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Underskattad: Sinclair (används som vänster yttermittfältare). Oförskämt billig spelare som är som handen i handsken för oss med mindre pengar. Lika snabb och rörlig som världsspelarna. Perfekt djupledsspelare som låter motståndarens ytterbackar sällan gå trygga. Han kan göra det lilla extra i perioder då man blivit bra tillbaka pressat. Ett bra genombrott kan låta hela laget surfa på självförtroende boosten som uppkommer efter en bra individuell prestation.

Jag har köpt in några nya bra spelare som har högra värden än honom. Men jag låter fortfarande han stå som första val.

Sterling verkar nästan bättre isf?

http://www.futhead.com/14/players/3494/scott-sinclair/compare/14-8878/
Citera
2013-11-10, 05:40
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Varför vill folk spela med silver, dem är ju sämre?

Tycker dock dom borde ha en silver och en bronsliga också. Dom har ju någon enstaka turningar med krav, men varför inte slänga in liga också så man kan tex göra en go svenskt silverlag och lira det också.
Citera
2013-11-10, 08:02
Medlem
EySanchezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
Har ni lust att dela med er av era mest över-och underskattade spelare. Och jag ber er att inte bara gå på känsla utan underbygg det med argument utifrån spelarnas faktiska statistiska värden.

På andra sidan har vi Felipe Santana. Kanske FUT mest underskattade spelare? .

Vill inte verka dryg, men är du ny på FUT? Om du nu är det finns det ju en del spelare att tipsa om. Santana är nog den mest hypade och överanvända OP-spelaren på FUT och har alltid varit det typ

Överskattade: Lewandowski! Alla hypar honom överallt om hur bra han är, sen köper jag honom och petar in den jäveln i ett kvalitativt Bundesliga-lag och han spelar som Djibril Cissé

Underskattade: Kanske inte underskattad men underanvänd: Daniele De Rossi. Absolut en av världens och spelets bästa CDM's och väldigt uppskattad överlag men jag möter honom aldrig. Folk föredrar snabbare alternativ, såsom Pogba, Vidal, Marchisio osv. De Rossi är dock bättre än alla trots sin -70 pace, man får mest ut av honom i en formation med en ensam CDM.

Sen kanske Lazaros Christodoulopoulos, silver CAM med 2x 4*, väldigt bra skott och passningar. Aldrig mött honom eller sett någon ha honom i ett lag på FUTHead.
Citera
2013-11-10, 08:49
Bannlyst
När folk säger "bra passningar", menar ni LB+Y då eller? För på passningar längs marken slår inte ens Xavi intressanta passningar.
Citera
2013-11-10, 10:36
Bannlyst
Varela-Eder-Nani i en portugisisk 4-3-3(2), säger bara de.

Det överlägset bästa jag har spelat med, sjukt jävla bra.
Citera
2013-11-10, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Varela-Eder-Nani i en portugisisk 4-3-3(2), säger bara de.

Det överlägset bästa jag har spelat med, sjukt jävla bra.
länka?
Citera
2013-11-10, 10:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
länka?

http://www.futhead.com/14/squads/160626/
Billigt och bra! Tiago är fan mittfältets kung, sjukt stabil!

Sen är väl målet att en vacker dag kunna placera Ronaldo som LW, men det känns rätt långt borta för stunden.
Citera
2013-11-10, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
http://www.futhead.com/14/squads/160626/
Billigt och bra! Tiago är fan mittfältets kung, sjukt stabil!

Sen är väl målet att en vacker dag kunna placera Ronaldo som LW, men det känns rätt långt borta för stunden.

ser riktigt bra ut, blir till att testa
Citera
2013-11-10, 10:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
ser riktigt bra ut, blir till att testa

afan gör de, du kommer inte bli besviken
Citera
2013-11-10, 11:02
Medlem
Någon som skulle kunna bygga ihop ett lag för cirka 51k på PS3? Ni har fria händer så ni får bestämma allt.
Citera
2013-11-10, 11:02
Medlem
dannyWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
har du testat iniesta? jag funderar på att köpa honom till mitt laliga/spanien lag. Har du testat isco IF?

abate verkar sjukt underskattad också. Har inte testat han dock.
Jag har IF Isco i mitt lag, måste säga att jag förväntade mig mer ifrån honom. Han känns lite slö, har bara 3* finter däremot har han bättre skott än vad jag förvänta mig, speciellt finessskott. Fina dribblingar också.

Spelar honom på kanten i det här laget http://www.futhead.com/14/squads/2216101/.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in