Citat:
Ursprungligen postat av
Jessicaffs
Har ni lust att dela med er av era mest över-och underskattade spelare. Och jag ber er att inte bara gå på känsla utan underbygg det med argument utifrån spelarnas faktiska statistiska värden.
På andra sidan har vi Felipe Santana. Kanske FUT mest underskattade spelare? .
Vill inte verka dryg, men är du ny på FUT?

Om du nu är det finns det ju en del spelare att tipsa om. Santana är nog den mest hypade och överanvända OP-spelaren på FUT och har alltid varit det typ
Överskattade: Lewandowski! Alla hypar honom överallt om hur bra han är, sen köper jag honom och petar in den jäveln i ett kvalitativt Bundesliga-lag och han spelar som Djibril Cissé
Underskattade: Kanske inte underskattad men underanvänd: Daniele De Rossi. Absolut en av världens och spelets bästa CDM's och väldigt uppskattad överlag men jag möter honom aldrig. Folk föredrar snabbare alternativ, såsom Pogba, Vidal, Marchisio osv. De Rossi är dock bättre än alla trots sin -70 pace, man får mest ut av honom i en formation med en ensam CDM.
Sen kanske Lazaros Christodoulopoulos, silver CAM med 2x 4*, väldigt bra skott och passningar. Aldrig mött honom eller sett någon ha honom i ett lag på FUTHead.