Citat:
Ursprungligen postat av
ANANAN
Jag har följt tråden och fallet från start. Men knappt orkat skriva nåt. Eftersom alla andra gör det så bra. Jag har några frågor som den med svar gärna får ge.
- i samband med fynd och anhållan var det någon i tråden som glatt deklamerade att KJ "var röööökt". Har den användaren hörts av igen? Vad var grejen? Användaren hade typ lovat polisen att inte säga något.
- theforeigner hade hittat den felande länken i FUP och tipsat BF. Tipsat om vad? Eller var det foliehattarnas ärketroll som var i farten?- KJ hade ju setts vid gula huset... Men tillsammans med någon om jag inte minns fel? Var väl nån tonåring som hävdade det?
Sen säger ryktena på byn att MB och AN håller ihop "tills man vet hur det går med allt". Undrar vad som menas? Tills de vet om de blir misstänkta eller vad?
Jag tror för övrigt inte KJ gjorde det. Inte MB heller. Jag tror på fullaste allvar att hon bara blev random utvald av en "sovande galning" och att det faktiskt kommer hända igen, inom ett par år.
Nu ska jag hålla käft igen. Och låta er fortsätta skriva. Quarrel. Du är grym!
Jag kan upplysa dig om att jag hittat mycket interessant info i FUP, som aldrig nämts i själva FUP utredingen, eller annan stans för den delen, som jag HAR informerat BF om.
Ochså andra, här inne på Flashback, har hittat ytterligare annan mycket interessant info i FUP, som faktisk stödjer significansen av mitt fynd, vet dock inte om denna peraon infoprmerat BF om detta.
Vet inte rigtigt vad du menar med "foliehattarnas ärketroll"? upplys mig gjärna
Ang din "sovande galning" teori så är jag enig, det var faktisk min första teori som jag fortfarande tror på, dock tror jag desutom på att MB är en möjlig GM
Ang GM varande en "sovande galning" så tror jag på den man, som många här på FB känner till, som har en EKSTREMT virdig blog som bla, i ett tidligt skede, postat fotos av Gula Huset och skrev typ att han tyckte att de vore fantastiskt att hitta några kroppsdelar (altså för eget nöjes skull) , som bor i samma hus/uppgång som KJs kompis AH, vars address i övrigt är tvärs över gatan till MBs förra karate klub address.