2013-11-09, 01:05
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Spelar du själv eller med vänner/crew-medlemmar? Finns hur mycket som helst att göra förutom uppdragen, survival, race etc. Speciellt när man är många. Gäller bara att vara kreativ och hitta på sina egna äventyr. För oss flyger timmarna enkelt förbi och medan vi spelar så kan vi ha diskussioner om något helt annat. På tal om det, har du ens headset? Det hjälper också att höja upplevelsen.
"Det hjälper"?
Skulle själv påstå att det är inget kul utan headset
Citera
2013-11-09, 01:12
Medlem
Ni som är över level hundra är ju riktiga shitbuckets
Citera
2013-11-09, 01:19
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrikJohn
Det är väl inte så jäkla svårt? Ser man bara till att vinna de flesta race man kör så får du runt 5.000 per gång.

Tänk på att spelet har varit ute i lite mer än en månad. Själv har jag vunnit ~160 och kört totalt ca: 300 stycken. Då rankar man upp ganska snabbt.
Citera
2013-11-09, 01:57
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Aa det är riktigt svagt, tänker själv spara till en helikopter efter jag inhandlat min Entity imörrn och då sitter jag väl efter lite pimp på den troligtvis på runt 700k så det blir att spara lite isåfall men hur är det med helipaden, vart befinner sig den om man har en helikopter? Nära sin lägenhet eller?

Edit: BTW i vilken rank befinner ni er just nu? Själv tycker jag att jag lirat ganska mycket och jag är i rank 63.

Ingen aning, är endast i rank 26.. Ej kört särskilt mkt sedan release-dagen. Kan tänka mig att helikoptern hamnar på det där stället där det finns fullt utav helikopterplatser dock, vid helipaden man kan köpa i story mode
Citera
2013-11-09, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FredrikJohn

Tycker jag lirat mycket och är runt 35 typ.. Men då spelar jag aldrig missions/race nästan för jag anser det tråkigt.. Rånar nån snabbbutik, nån värdetransport osv.. Sen freeroamar och stjälbilar att säja typ.

Att missions suger är ju att alla är så kassa, alltid hamnar man med några som typ är man 4st står typ två kvar där man börjar hela rundan och den tredje är helt inkompetent. Efter förlorat uppdrag quitar alla, samma när man väl hamnar med en bra grupp då väljer alla freeroam så man får söka nytt och sen hamnar man med nå värdelösa as igen.
Citera
2013-11-09, 02:24
Medlem
3ndymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Tycker jag lirat mycket och är runt 35 typ.. Men då spelar jag aldrig missions/race nästan för jag anser det tråkigt.. Rånar nån snabbbutik, nån värdetransport osv.. Sen freeroamar och stjälbilar att säja typ.

Att missions suger är ju att alla är så kassa, alltid hamnar man med några som typ är man 4st står typ två kvar där man börjar hela rundan och den tredje är helt inkompetent. Efter förlorat uppdrag quitar alla, samma när man väl hamnar med en bra grupp då väljer alla freeroam så man får söka nytt och sen hamnar man med nå värdelösa as igen.

Haha, kunde inte säga det bättre själv där med andra stycket, när det väl går bra så är det awesome. Hade på tal om det en efterbliven jävel idag som inte kunde köra en tankbil.

Men jag hittar knappt värdetransporter, är dom ''sällsynta'' eller är jag bara inte tillräckligt uppmärksam?
Citera
2013-11-09, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3ndymion
Haha, kunde inte säga det bättre själv där med andra stycket, när det väl går bra så är det awesome. Hade på tal om det en efterbliven jävel idag som inte kunde köra en tankbil.

Men jag hittar knappt värdetransporter, är dom ''sällsynta'' eller är jag bara inte tillräckligt uppmärksam?

Dom kommer i cluster för mig, när jag väl hittar en så hinner jag knappt råna den innan nästa dyker upp, och sen nästa och nästa och nästa. Problemet blir typ att hinna bli av med polisen emellan stötarna, dom jag hittat finns alltid runt om i city, morgon och kväll.

BTW; Rolig bugg, min första butik jag rånade låste in mig innan jag lämnat. Det var "This store was recently robbed" medans jag var inne. Stod emot snuten ett tag men dom sköt från alla håll genom rutorna. Trodde nästan det var en feture, typ håll emot i 30sek, slå ner snuten och rym. Men det var tydigen en bugg, tur det höll på flera minuter.
Senast redigerad av nilltre 2013-11-09 kl. 03:00.
Citera
2013-11-09, 07:01
Medlem
albalinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteveAngello
Ingen respons Funderar på att köpa en Entity, mer prisvärd än Addern

Entity Xf!! Köpte min för två dar sen när jag fick pengarna från rockstar. Nöjd söm tusaaan
Citera
2013-11-09, 07:59
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albalino
Entity Xf!! Köpte min för två dar sen när jag fick pengarna från rockstar. Nöjd söm tusaaan

Tycker alla kör runt med Entity så jag köpte en Adder i stället. Riktigt nöjd med den också och än så länge har jag inte förlorat ett enda race. Den har inte lika bra grepp som Entityn men det gör den bara lite roligare att köra, speciellt när man känner att det krävs lite skicklighet i kurvorna.
Citera
2013-11-09, 08:33
Medlem
albostyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Jag hoppas du menar ljuddämpare.

Nej, jag hoppas du har något fel i huvudet eftersom du inte lyckas läsa. Buggen där ljudet från vapnen försvinner har funnits sedan dag 1.
Citera
2013-11-09, 08:38
Medlem
Smithwickss avatar
Gutt, köpte en Vacca igår. Nu när jag loggar in så är pengarna borta + ALLA mina fordon...
Citera
2013-11-09, 08:44
Medlem
Silverballss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albalino
Behöver hjälp här!!! Det är så så att jag ska köpa mig en motorcykel och undrar vilken som ni rekommenderar. Vilken är skönast att köra, tar kurvor bättre och bäst om man ska köra race. Pegassi Bati 801 eller Dinka Double T. Tacksam för svar!!

http://www.ign.com/wikis/gta-5/Vehicles där kan du se vilken som är har bäst stats Akuma rekommenderar jag starkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in