2013-11-08, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einarx
Har tyvärr inget bra svar på den här frågan... Jag letade också efter den ett tag, runt sandyshores, spawnade den inte så åkte jag någon mil bort och letade igen...

Tricket är väl att fortsätta försöka tills du tillslut hittar den!

Hoppas du lyckas och akta dig för andra spelare! Var skit nära och bli av med min för att några snorungar jagade efter mig i helikopter haha

Äntligen!!!
Tricket var dock inte att fortsätta försöka. Tricket var att sluta försöka.
Gjorde ett mission med en polare, spawnade i freemode i sandy shores och körde förbi stället där den ska spawna när jag i ögonvrån märkte att, ta mig fan, där står den ju, på exakt det stället som jag letat på så många gånger tidigare.
Nu måste jag bara levla som en jävel så jag får alla mod alternativ till den
Citera
2013-11-08, 21:44
Medlem
Första uppdraget jag fick på multiplayer var att hindra en drogtransaktion. Jag trodde det var datorspelare jag skulle sno av, det var det inte riktigt och jag dog så fort jag dök upp. Återuppstod utanför och det blev biljakt. Jag på MC mot en annan spelare. Sköt slut på all ammo och slog i bilen lite. Tilltvingade mig en liten med snabb bil och fortsatte jaga. Efter tre bilbyten för mig och chickenrace i massor på motorvägen fick jag till slut stopp på bilen, drog ut den andra ur bilen och var beredd på slagsmål, men det gick bra att sno bilen och samtidigt göra slut på motståndaren och åka till målet. Bilen var ganska kvaddad så dags.

Sen körde jag ett race och började höra de andra snacka. Om de nu vill få fram något till mig så kan jag inte svara då jag inte har headset och inte kan kommunicera i spelet.

Min bil blev hämtad av polisen och inlåst och jag försökte få ut den, men det verkar som de har hjullås på bilen som vägrade flytta på sig.

Sen var det en som jag körde på som försökte gå in i en helikopter också

Hur säljer man bilar förresten? När jag var i Customs i början för att ordna med försäkring etc så fick jag inget erbjudande om att sälja den, ska man inte sälja bilar där?
Senast redigerad av mattep74 2013-11-08 kl. 21:55.
Citera
2013-11-08, 21:55
Medlem
nån som vet om jakt eller dykning kommer att komma med i någon framtida patch?
Citera
2013-11-08, 22:08
Medlem
lite stört hur man funkar egentligen. igår spelade jag säkert 3 timmar med en polare utan att göra ett enda uppdrag.

vi åkte på roadtrip på våra nya choppers, vi åkte upp och ner för varenda fors vi hittade på våra vattenskotrar sedan började vi basejumpa ifrån broar.

och det kändes som man hade åstadkommit nåt
Citera
2013-11-08, 23:07
Medlem
S3ONs avatar
Mkt dåligt att det inte finns helipad uppe på taket vid lyxlägenheterna med 10-bils-garage..
Citera
2013-11-08, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Äntligen!!!
Tricket var dock inte att fortsätta försöka. Tricket var att sluta försöka.
Gjorde ett mission med en polare, spawnade i freemode i sandy shores och körde förbi stället där den ska spawna när jag i ögonvrån märkte att, ta mig fan, där står den ju, på exakt det stället som jag letat på så många gånger tidigare.
Nu måste jag bara levla som en jävel så jag får alla mod alternativ till den

Haha grattis!

Jo, jag måste också levla en del så jag får som snyggaste uppgraderingarna
Citera
2013-11-08, 23:25
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Mkt dåligt att det inte finns helipad uppe på taket vid lyxlägenheterna med 10-bils-garage..

Aa det är riktigt svagt, tänker själv spara till en helikopter efter jag inhandlat min Entity imörrn och då sitter jag väl efter lite pimp på den troligtvis på runt 700k så det blir att spara lite isåfall men hur är det med helipaden, vart befinner sig den om man har en helikopter? Nära sin lägenhet eller?

Edit: BTW i vilken rank befinner ni er just nu? Själv tycker jag att jag lirat ganska mycket och jag är i rank 63.
Senast redigerad av Dunderqvist 2013-11-08 kl. 23:27.
Citera
2013-11-08, 23:49
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Aa det är riktigt svagt, tänker själv spara till en helikopter efter jag inhandlat min Entity imörrn och då sitter jag väl efter lite pimp på den troligtvis på runt 700k så det blir att spara lite isåfall men hur är det med helipaden, vart befinner sig den om man har en helikopter? Nära sin lägenhet eller?

Edit: BTW i vilken rank befinner ni er just nu? Själv tycker jag att jag lirat ganska mycket och jag är i rank 63.
Jag är R62 eller R63, och jag har inte rört spelet på ~3 veckor.
Citera
2013-11-09, 00:01
Medlem
ErPupones avatar
Citat:

blev rank 100 för 5 min sen =) har en sisådär 300 race att tacka för det =)
Citera
2013-11-09, 00:18
Medlem
Astronolomologs avatar
Tjena, trevlig helg

Har lirat 3 helger totalt bara, har haft fullt upp med annat.

Rank 92

Har precis fixat till mina 10 bilar en av varje klass, hottat upp dom flesta av dom. Ser bra ut nu

Lägg till mig på PSN och social club om ni känner för det : Malakh007

Ps, är med i FB original crew, säg till om det är nån som vill lira, ha det gött.
Senast redigerad av Astronolomolog 2013-11-09 kl. 00:20.
Citera
2013-11-09, 00:19
Medlem
Citat:

Jag ligger uppe i 120 nånstans.

Förresten den här pansarvagnen som kostar 1.5 mille..vad händer när man köper den? Har man den i garaget precis som bilarna? Och om den pajar är den försäkrad?
Citera
2013-11-09, 00:21
Medlem
Astronolomologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Jag ligger uppe i 120 nånstans.

Förresten den här pansarvagnen som kostar 1.5 mille..vad händer när man köper den? Har man den i garaget precis som bilarna? Och om den pajar är den försäkrad?

Du har den inte i garaget, du kan ringa så kommer den till dig, likadant är det med båtar och flyg o helicopter o så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in