Citat:
Ursprungligen postat av
gileas
ok..its a deal! var befinner sig MB:s mobil runt 20:30 då? MB:s kort betalar taxin 20:38, förmodligen vid MB:s hem men det vet jag inte. (jag skrev fel ang tidpunkt då första family guy var över och VB skall ha gått, 20:30 menade jag)
VB:s mobil bytte nät vid 20:32, det är fakta. troligen för att VB/ hennes mobil under 6 min befunnit sig där 3G inte har täckning och enda stället där detta är aktuellt verkar vara längs Sävastvägen på väg mot MB men det kan kanske också vara att VB befinner sig i en bil. vet inte tillräckligt om hur detta funkar.
.
I taxin befann sig MB då givetvis 20:30 och vem säger att KJs uttalande är sanning? Är det inte så att han just han är misstänkt för mord så vad finns det som
styrker att hon gick ifrån hans lägenhet?
Nät byter telefoner utan att röra på sig det vet dom flesta som har en mobiltelefon. Däremot svarar hon inte på MBs sms vilket hon borde ha gjort ....
Det är väl så att hennes blod återfinns på KJs handskar och på tejpen i hans lägenhet och i hans bil tillsammans med en påse? Hans DNA på hennes vrist dessutom, så nej MB är nog ganska bortkastat att titta på som en alternativ gärningsman. Eller rättare sagt totalt ointressant i läge bevis.