2013-11-08, 15:10
Medlem
masturberas avatar
Jag funderar på att spara ihop pengar så jag kan köpa en Cheetah! Den är snygg som fan. Men frågan är om den är bra nog? Kan man göra den ännu snyggare?

Är det någon som har köpt den som kan berätta vad som är bra och dåligt? Är det värt att lägga 650.000 $ på den?

http://www.google.se/imgres?imgurl=http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20130928203028/es.gta/images/9/9d/CheetahGTAV3.jpg&imgrefurl=http://es.gta.wikia.com/wiki/Cheetah&h=569&w=1011&sz=413&tbnid=6olMKYCEXW96SM:& tbnh=69&tbnw=123&zoom=1&usg=__O0yWVxxct3LR1yxzdBL2 FmaIZc4=&docid=WnwbjcCrbq3u9M&sa=X&ei=VfB8UrW5NqWJ 5ASRhYCACQ&ved=0CDoQ9QEwAw
Citera
2013-11-08, 15:13
Medlem
HejAntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Bati 801! Fullt uppgradera är den oslagbar, både i terräng och asfalt.

Den accelererar förbi kuma om man går upp på bakhjulet också, samt har bättre topphastigheten.

Bati 801 fullt uppgradera är den bästa motorcykeln i spelet.
Tycker det är tråkigt när den är så överlägset bäst, tycker de snabbaste bilarna och motorcyklarna borde ha tre olika där den ena är snabbast, den andra accelererar bättre, och den tredje har bättre traction (helt glömt det svenska ordet, grepp kanske?). Hade varit roligare om inte alla race i super-kategorin bestod av 90% Entity bilar.
Citera
2013-11-08, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Fyfan vad jag letat efter rat-loadern. Spenderat många kvällar körandes till och från ställena den borde spawna på förgäves. Om något spawnar där så är det antingen en caddy eller atv. Börjar bli lite frustrerande.

Vilken bil ska man köra själv för att det med största sannolikhet ska spawna en rat-loader i sandy shores? läste på något annat forum att dominatorn borde funka, men fortsättningsvis spawnas bara caddyn där

Har tyvärr inget bra svar på den här frågan... Jag letade också efter den ett tag, runt sandyshores, spawnade den inte så åkte jag någon mil bort och letade igen...

Tricket är väl att fortsätta försöka tills du tillslut hittar den!

Hoppas du lyckas och akta dig för andra spelare! Var skit nära och bli av med min för att några snorungar jagade efter mig i helikopter haha
Citera
2013-11-08, 15:25
Medlem
CommonKnowledges avatar
Ni som frågar om fordon, hur bra dom är och hur mycket dom går att "styla"..
Har ni glömt att det finns single play och om ni klarat åtminstone halva spelet så har ni tillräckligt med pengar att klicka hem alla bilar och prova er fram till era favoriter istället för att skräpa ner denna tråd med era onödiga inlägg?
Citera
2013-11-08, 15:30
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Ni som frågar om fordon, hur bra dom är och hur mycket dom går att "styla"..
Har ni glömt att det finns single play och om ni klarat åtminstone halva spelet så har ni tillräckligt med pengar att klicka hem alla bilar och prova er fram till era favoriter istället för att skräpa ner denna tråd med era onödiga inlägg?
Hur kan det vara en skräp-fråga att vilja veta vilken bil som rekommenderas? Racing är en ganska primär del av spelet. Du anser att istället för att ställa en fråga ska man lägga ner 4 timmar på single play för att själv bilda sig en uppfattning när man kan få ett konkret och givande svar här på 10 minuter
Citera
2013-11-08, 15:43
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Hur kan det vara en skräp-fråga att vilja veta vilken bil som rekommenderas? Racing är en ganska primär del av spelet. Du anser att istället för att ställa en fråga ska man lägga ner 4 timmar på single play för att själv bilda sig en uppfattning när man kan få ett konkret och givande svar här på 10 minuter
Ja, eller menar du att alla har exakt likadana krav och skills så det är en bil som gäller för alla i varje kategori?
Citera
2013-11-08, 16:12
Medlem
Hur kan ni tycka att spelet är roligt?
Är själv i 20-23 års åldern (och spelat samtliga gta spel väldigt mycket) och har lägenhet och bil nu i spelet och förstår inte hur man ska kunna tycka att det kan bli mer roligt i spelet.

Tröttnar efter bara 30 minuter inne i spelet.

Kan ni vänligen berätta för mig vad det är ni tycker är så roligt med spelet, för jag tröttnar nämligen på allt som spelet innebär, och att åka runt och skjuta folk hela tiden är ju tråkigt också.
Senast redigerad av DageN 2013-11-08 kl. 16:14.
Citera
2013-11-08, 16:18
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DageN
Hur kan ni tycka att spelet är roligt?
Spelar du själv eller med vänner/crew-medlemmar? Finns hur mycket som helst att göra förutom uppdragen, survival, race etc. Speciellt när man är många. Gäller bara att vara kreativ och hitta på sina egna äventyr. För oss flyger timmarna enkelt förbi och medan vi spelar så kan vi ha diskussioner om något helt annat. På tal om det, har du ens headset? Det hjälper också att höja upplevelsen.
Citera
2013-11-08, 17:05
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Ja, eller menar du att alla har exakt likadana krav och skills så det är en bil som gäller för alla i varje kategori?
Frågorna som ställs är ju dock ganska detaljriktade och specifika eller svaras med ett detaljrikt svar.
"Bästa motorcykeln?"
Personen fick svar nästan direkt av en glad person som förklarade att Batin är bäst om man tänker lägga pengar på att uppgradera osvosv.
Citera
2013-11-08, 17:07
Medlem
bizzks avatar
Jävlar vad roligt det blev när man körde Survival. Har inhandlat headset nu också, det borde verkligen höja spelupplevelsen.

I vilket fall, vilka "jobs" gör ni för att dra RP?
Citera
2013-11-08, 17:13
Medlem
Drevs avatar
Hur kommer man till snölandet i den nya uppdateringen?
Citera
2013-11-08, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bizzk
Jävlar vad roligt det blev när man körde Survival. Har inhandlat headset nu också, det borde verkligen höja spelupplevelsen.

I vilket fall, vilka "jobs" gör ni för att dra RP?

Vill du levla snabbt så ska du köra race - Down the drain.
Du kan köra 1vs1 och vinna varannan gång mot din motståndare.

Racet är klar på ungefär 1.5min, med load och allt det där.. 2.5min per race.
Var 5e minut får du ~12.000$ och ~3400RP. Blir lätt 100k$+ och 35k+ RP på en timme

Du behöver vinna races för att kunna uppgradera bilar som du köper förr eller senare, så det är bara o köra på med race.

Sen kan du köra race med powerups, vapen och dylikt.. det blir faktiskt roligare med speed up och skjuta raketer på polarna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in