2013-11-08, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einarx
Vad heter den övre bilen och hur får jag tag i den?

Har redan Rat-Loader och måste säga att den är riktigt fet!

Fyfan vad jag letat efter rat-loadern. Spenderat många kvällar körandes till och från ställena den borde spawna på förgäves. Om något spawnar där så är det antingen en caddy eller atv. Börjar bli lite frustrerande.

Vilken bil ska man köra själv för att det med största sannolikhet ska spawna en rat-loader i sandy shores? läste på något annat forum att dominatorn borde funka, men fortsättningsvis spawnas bara caddyn där
Citera
2013-11-08, 12:39
Medlem
albalinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverballs
Tryck på start sen online, sen går man ner till vad jag tror var "playlist eller "player list" sen sen ser du alla spelare sen kan du trycka på nån du vill kicka så kommer det upp lite olika alternativ

Ok!! Tacksam för svaret
Citera
2013-11-08, 13:23
Medlem
albalinos avatar
Behöver hjälp här!!! Det är så så att jag ska köpa mig en motorcykel och undrar vilken som ni rekommenderar. Vilken är skönast att köra, tar kurvor bättre och bäst om man ska köra race. Pegassi Bati 801 eller Dinka Double T. Tacksam för svar!!
Senast redigerad av albalino 2013-11-08 kl. 13:25.
Citera
2013-11-08, 13:50
Medlem
SteveAngellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteveAngello
Vilken bil skulle ni anses som mest prisvärd? Har tidigare bara investerat i motorcyklar
Ingen respons Funderar på att köpa en Entity, mer prisvärd än Addern
Citera
2013-11-08, 13:52
Medlem
SteveAngellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albalino
Behöver hjälp här!!! Det är så så att jag ska köpa mig en motorcykel och undrar vilken som ni rekommenderar. Vilken är skönast att köra, tar kurvor bättre och bäst om man ska köra race. Pegassi Bati 801 eller Dinka Double T. Tacksam för svar!!
Köpte en Pegassi Bati 801 men dock inte uppgraderad.. När jag kör korta races såsom down the drain eller Criminal records brukar jag använda Akuma eller Double-T... Så, om du uppgraderar din Bati är det till din fördel, annars är det ingen väsentlig skillnad mellan bati och double-t
Citera
2013-11-08, 14:01
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Hoppas på flamethrower och att molotov cocktail blir enklare att få tag på än vad det är just nu.
Intressant med eldkastare. Fast det vore nog inte effektivt i deathmatch.
Citera
2013-11-08, 14:13
Medlem
OneRequests avatar
Citat:

Entity har bättre väggrepp vilket gör att det kan ta svängar bättre. Addern har bättre toppfart. Så det beror på hur du vill ha din bil. Så om jag var du hade jag köpt den jag tyckte var snyggast, för det är inte så extrem skillnad på bilarna, förutom priset!
Citera
2013-11-08, 14:15
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Citat:
Köpte en Pegassi Bati 801 men dock inte uppgraderad.. När jag kör korta races såsom down the drain eller Criminal records brukar jag använda Akuma eller Double-T... Så, om du uppgraderar din Bati är det till din fördel, annars är det ingen väsentlig skillnad mellan bati och double-t

Jag kör en blå-gul Double-T, riktigt nöjd med den.
Citera
2013-11-08, 14:21
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:

Mest prisvärd skulle jag vilja säga att "Cabrio consoglere" som du kommer märka så heter inte bilen så, men något liknande 185 000 och är vit på Ifruit-blocket. Trimma den max så går den riktigt fint.
Citera
2013-11-08, 14:46
Medlem
i.b.ms avatar
Jag är lite less på att ikonerna för helikopter och flygplan inte är tända för mig så jag funderar vad jag skall köpa. Helikopter är inte så svårt att välja om man vill ha en beväpnad men vilket flygplan skall man köpa?
Citera
2013-11-08, 15:03
Medlem
masturberas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seppohaa
Kan man ens kicka folk från free roam? Eller menar du i race?
free roam kickas jag från ibland. Om du håller inne select så kan man välja kicka. Men frågan är varför man valde att kicka mig när ja inte hade gjort nåt. Ja såg inte ens en annan spelare under tiden jag var inne på den servern. Ja var i mitt garage och kollade på mina skitsnygga bilar!
Citera
2013-11-08, 15:09
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albalino
Bati 801! Fullt uppgradera är den oslagbar, både i terräng och asfalt.

Den accelererar förbi kuma om man går upp på bakhjulet också, samt har bättre topphastigheten.

Bati 801 fullt uppgradera är den bästa motorcykeln i spelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in