Då har du ju möjlighet att växa ytterligare under 6 månader. Trodde själv att jag var bäst när jag tänkte söka direkt efter gymnasiet, men visst fan kunde man bli bättre som person under den tiden.
Skövde har väl inga platser för kommande GMU-period? Enda jag såg var Eksjö, Göteborg, Boden & Arvidsjaur.
Jag har sökt Gmu omgång 1 2014. Och där fanns TrängR
Mönstrade idag. Fick följande:
Psykolog:7
Styrketest:7
Cykel:8
Jägartest:godkänd
Är det konkurrenskraftiga resultat? Preliminärt antagen till jägartjänst k3.
Mönstrade idag. Fick följande:
Psykolog:7
Styrketest:7
Cykel:8
Jägartest:godkänd
Är det konkurrenskraftiga resultat? Preliminärt antagen till jägartjänst k3.
Kul och grattis. Då kanske vi ses!
Frågade du hur många som hade sökt? När jag mönstrade för 2 veckor sen så var det 24/90.
Frågade du hur många som hade sökt? När jag mönstrade för 2 veckor sen så var det 24/90.
Tack detsamma! Nej gjorde icke det. Det var bara jag som fick göra jägartestet :l
De verkar skrika efter folk på jägarförbanden^^ Har dock ej bestämt mig om det blir K3 eller AJB
Mönstrar 25:e, 26:e i Luleå. Har varit kontakt lite med rekryteringsmyndigheten angående diverse saker och tänkte dela med mig lite av den informationen. Bl. hörseltestet som jag ser många frågat efter och att det spekulerats lite om det, har fått klara svar gällande det. Detta är kraven och dessa gäller för alla sökta tjänster, skiljer sig alltså inte från kock till jägartjänst.
A
Det uppmätta tontröskelmedelvärdet är lika med eller lägre än 20 dB inom frekevensområdena 500, 1000 och 2000 Hz, och/eller tontröskelmedelvärde lika med eller lägre än 30 dB inom frekvensområdena 3000, 4000 och 6000 Hz. = Godkänd
C
Det uppmätta tontröskelmedelvärdet är högre än 20 dB inom frekvensområdena 500, 1000 och 2000 Hz, och/eller tontröskelmedelvärde högre än 30 dB inom frekvensområdena 3000, 4000 och 6000 Hz. = Icke godkänd.
Kommer förövrigt söka jägartjänst på K3. Kanske ses framöver!
Skulle verkligen uppskatta om folk som någonsin gjort en överklagan eller känner någon som gjort en överklaga och fått avslag eller att den gått igenom kan svara på några frågor, eller söka sig till min tråd "GMU överklagan"