Citat:
Ursprungligen postat av apologi
Du skickar in ett skriftlig brev till rekryteringsmyndigheten! En överklagan! Behandlingsprocessen kommet ta tid och jag kan nästintill lova dig att du inte kommer få göra om psykologsamtalet för GMU 1, 2. Hoppas du pratade med psykllogen på plats + med personal från rekryt.
Jag förstår att det skulle kunna bli en utdragen process och jag är rädd att man klassas som en rättshaverist, vilket i framtiden skulle kunna minska mina chanser att bli antagen. Att diskutera detta med psykologen var helt uteslutet hen verkligen hatade mig. Jag fick inte ens veta vad hen hade för slutbedömning på mig, utan det fick jag först veta hos yrkesvägledaren. Alla andra som mönstrade samtidigt som mig fick veta detta innan de steg in hos yrkesvägledaren. Jag visste ärligt inte vem jag skulle ta upp det med. Yrkesvägledaren sa lite personligt vid sidan om det är uppenbart att hen haft som mål att få dig gå i taket, men du är en reko kille det ser jag.
Citat:
Ursprungligen postat av Turbopanda
Har tyvärr ingen aning om svaret på din fråga, men av ren nyfikenhet - vad var det som gjorde att du kände dig illa behandlad? Vad var psykologens motivation bakom din 4:a? Du behöver självklart inte svara om det känns för privat.

Jag skulle vilja berätta allt, men samtidigt så kan jag aldrig veta vem du eller någon annan är här och väljer därför att vara återhållsam med information, detta för mig och min persons säkerhet.
Någon motivering var aldrig aktuellt, när jag fråga hen om mitt resultat sa hen att det får du reda på hos yrkesvägledaren.
Citat:
Ursprungligen postat av AwZume
Kan inte heller svara på frågan men motivera gärna vad du menar med det fetmarkerade

Jag satt i 1 och 40 minuter och parera likt Mike Tyson på de sjukaste frågor du någonsin kan tänka dig. Jag har pratat med 2 personer som har rätt tunga yrkesroller inom sina respektive yrken. Båda satt med hakan nere och trodde inte det var sant vad de fick höra.
I 1 fucking jävla timme och 40 minuter fick jag ledande/anklagande frågor. Denna idiot till psykolog var helt uppe i varv, nästan manisk i sitt beteende och jag satt bara där lugnt och svara på frågorna. Just detta lugnet verkade få hen att bli mer och mer irriterad.
Yrkesvägledaren var verkligen en fin person, tog hand om mig på bästa sätt. Fint handslag, otroligt kunnig och det hen var osäker på kollade hen genast upp. Hen såg att jag var helt slutkörd mentalt efter att kommit ut från psykologen och sa åt mig att gå och äta innan vi sätter oss ner. Sicken person va, och innan jag gick så hen att det personer som dig jag vill ha in hos på FM det kändes skönt att höra.
Just därför undrar jag hur era samtal utspelade sig, fick ni sitta där lika länge som jag? Innehållet i era samtal kan ni behålla för er själva, är bara nyfiken på hur ni upplevde bemötandet mm.