Så! Då har man gjort GMU! Gick ut igår, vilken härlig känsla!
Allt slit är nu äntligen över och jag går tillbaka, för en tid, till det civila mörkret
Samma här. Var väldigt tråkigt att lämna sina kamrater. Men jag är hemvärnsman nu i alla fall för att behålla en fot i firman
Bra jobbat till alla er som genomförde GMU!
Hej alla Flashbackare, har en fråga.
Det är så att jag ska lämna in mina betyg till FM.. Vad tror ni det kan ha för konsekvenser om man ändrar sitt slutbetyg i ett ämne? Det är väl inte hela världen, enligt mig själv är det egentligen ingenting då bara det ska se finare ut i ett ämne men man vet ju inte hur det skulle vara med dem.
Det är så att jag ska lämna in mina betyg till FM.. Vad tror ni det kan ha för konsekvenser om man ändrar sitt slutbetyg i ett ämne? Det är väl inte hela världen, enligt mig själv är det egentligen ingenting då bara det ska se finare ut i ett ämne men man vet ju inte hur det skulle vara med dem.
Någon som har gjort samma sak eller torskat etc.?
Tacksam för svar..
Mvh
Sålänge du har godkänt i alla grundämnen så är det inga problem
Någon som har gjort samma sak eller torskat etc.?
Tacksam för svar..
Mvh
Urkundsförfalskning är aldrig coolt. Speciellt inte när betygskraven för GMU är så låga som de är.