Citat:
Ursprungligen postat av
MeNeFrego
problemet när man slutar se saker på ett sätt är att man inte kan sluta se dem på sagda sätt, "once it has been seen it can not be unseen". läs media och förstå vad som inte skrivs.
Nu är inte detta rätt ställe att diskutera detta på: men bara för att jag väljer att inte ta upp den aspekten när jag diskuterar något betyder det inte att jag slukar allt med hull och hår. Det jobbiga med personer som blir så jävla insnöade på liknande grejor är att de
bara diskuterar detta. Rolig diskussion det blir om det enda som skrivs är "aaah jävla judejävlar som ska propagera för promiskuitet och rasblandning, ska ha med homosexuella relationer och tidelag i allting samt trycka in 'white guilt" i allt de gör!". Liksom ja, vi fattar att personen tycker på det sättet men följ inte serien då eftersom den tydligen inte går hem hos dig. Det är ungefär som att man tvingar sig själv att se på serien bara för att hitta saker att klaga på och är det verkligen roligt? Ok, jag gör det själv ibland när jag inte är nöjd med en serie, men då hittar jag ändå ljusglimtar som får mig att stanna kvar. Nu blir det ju bara ett evigt raljerande om homosexuella, negrer, vit skam, judar och fan och hans moster.