Citat:
Ursprungligen postat av
BG.knoccOut
Jag är så himla osäker på om jag vågar testa det eller inte. har massvis hemma, som jag egentligen ska ta, 150 + 150+ 150. Har inte ens testat det än, kanske får prova någon månad och se om det blir nå bättre.
Men är mest rädd att när toleransen är uppe så försvinner det "sociala", och det är ju det jag är ute efter.
Prova fan inte på. Du mår så fruktansvärt bra (vissa iaf) av en hög dos, du kommer vilja ha den känslan igen. Men den är extremt jävla beroende-framkallande då den gör dig komplett, om du lider av t.ex ångest-relaterade ämnen. Jag är gravt bereonde av denna drog och när jag tänt av har jag aldrig mått så dåligt i hela mitt liv, och det tar lång tid, och om du brukar dagligen slår ATn på direkt dagen efter. (enligt mina egna erfarenheter).
Nä vill du ha lite roligt, skaffa dig lite mdma eller några E, ta med nära polare i en trygg och skön miljö och ni kommer att må som gudar. Jag får en liknande känsla på Lyrica, fast mycket svagare så klart. Dessa otroligt sköna effekter kom dock långt efter bruket, i början var man som en gutt på 8 bast och lekte i snön som någon färsking på röka och vimlade runt som en idiot för att ett tag knappt känna något. Men detta blev bättre och bättre, och senaste åren har jag många gånger lyckats få en mycket E liknande eufori av höga (900-mg-2gram) doser. It grows on you, but after it has manifested itself in your whole body, it slowly sucks the soul out of all that is positive.
Är jätteflöddrad, därför jag skrev på engelska. Lyrica har däremot räddat mitt liv, bildligt talat, efter många självmordsförsök genom åren. Utan Lyrican hade jag vart död för längesedan. Börja bara inte missbruka skiten, säljs i de flesta städer, och kostar en bra slant.