2013-11-04, 21:51
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReVarre
Ska snart få det utskrivet! Men har egentligen inte behov utan ska använda det vid behov för sömn (fast jag kommer låtsas att jag tar det varje dag) eller om man ska trippa för att slippa stelhet.

Det funkar väl? Att använda det mot stelhet vid t.ex. Hallucinogent, dissociativt, opies etcetera? Om ni vet svara gärna!

Jag har prövat lyrica med 5-meo-mipt och special/apollo lappar, jag tycker det funkar jättebra och gör bodyloaden mycket skönare. Är man orolig för snetripp så inta en imovane samtidigt som du tar din dos, alla dåliga tankar försvinner och du kan njuta av trippen utan oro.
Citera
2013-11-05, 01:32
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Att Lyrica skulle hjälpa vid stelhet när man tar hallucinogener har jag aldrig hört talas om. Jag tycker du ska läsa på så mycket som möjligt om just kombinationen Lyrica och hallucinogener. Jag säger inte att du har fel, men du verkar en aning osäker du med, och att läsa på kan man aldrig göra för mycket.

Jag måste återigen slå ett slag för cayenne-peppar här. När jag prövade 25-i NBOMe fick jag en sådan jävla vasokonstriktion, något jag inte tänkte på under trippen men som var väldigt obehagligt när jag landade. En matsked cayenne-peppar i ett glas vatten lättade på detta mycket bra på endast 15-20 minuter (eller något sådant), tror att jag värmde vattnet först. Men det kanske inte riktigt var vasokonstriktion du/han syftade på?
Citera
2013-11-05, 04:57
Medlem
ReVarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Jag måste återigen slå ett slag för cayenne-peppar här. När jag prövade 25-i NBOMe fick jag en sådan jävla vasokonstriktion, något jag inte tänkte på under trippen men som var väldigt obehagligt när jag landade. En matsked cayenne-peppar i ett glas vatten lättade på detta mycket bra på endast 15-20 minuter (eller något sådant), tror att jag värmde vattnet först. Men det kanske inte riktigt var vasokonstriktion du/han syftade på?
Jo men precis visste bara inte namnet för det. Vasokonstriktion.
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Jag har prövat lyrica med 5-meo-mipt och special/apollo lappar, jag tycker det funkar jättebra och gör bodyloaden mycket skönare. Är man orolig för snetripp så inta en imovane samtidigt som du tar din dos, alla dåliga tankar försvinner och du kan njuta av trippen utan oro.
Låter nice! Dödar inte imovanen lite av trippen?
Citera
2013-11-05, 18:16
Medlem
om man har 0 lyrica tolerans, kan det då boosta ett bensorus om jag käkar 100mg lyrica?
Citera
2013-11-05, 21:45
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buddah.Junior
om man har 0 lyrica tolerans, kan det då boosta ett bensorus om jag käkar 100mg lyrica?

Det fungerar utmärkt. Vidare kan även alkohol rekommenderas som en boost för starkare rus av Lyrican.
Citera
2013-11-06, 00:39
Medlem
VVCs avatar
Tagit 600mg som nybörjare känner mig inte direkt glad, utan det känns som det är en svag oroskänsla. Halvt trippigt syn, ser grön/röd smet typ. Känner mig pantad och känns som att hjärnan gungar fram och tillbaks.
Citera
2013-11-06, 02:17
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buddah.Junior
Riktigt skön blandning måste jag bara säga!
Citera
2013-11-06, 02:20
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Tagit 600mg som nybörjare känner mig inte direkt glad, utan det känns som det är en svag oroskänsla. Halvt trippigt syn, ser grön/röd smet typ. Känner mig pantad och känns som att hjärnan gungar fram och tillbaks.
Om du har tillgång till någon Benso? Så kan jag rekomendera det i rätt dos iofs.
Citera
2013-11-06, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Det fungerar utmärkt. Vidare kan även alkohol rekommenderas som en boost för starkare rus av Lyrican.

Tack!
Citera
2013-11-06, 12:16
Medlem
masterior26s avatar
benso och Zanaloger funkar ju jävligt bra mot lyrica abstinens men har någon provat att använda lyrica mot benso eller stilnoct/imovane abstinens? Och isf funkade det bra?

EDIT: Anledningen till att jag undrar är för att jag ätit runt 30-40 även 50mg vissa dagar, och vill nu göra ett uppehåll ett tag så jag kan gå tillbaka till att bara ta till natten. Och jag lämnar UP varje vecka så lyrica var det enda jag kunde komma på som skulle kunna funka.
Senast redigerad av masterior26 2013-11-06 kl. 12:30.
Citera
2013-11-06, 19:57
Medlem
Vågar man ta denna som medicin i syfte att motverka social fobi?

Har missbruks bakrunder, av cannabis, (tramadol och subutex, kom på senare tider).
Citera
2013-11-06, 20:05
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BG.knoccOut
Vågar man ta denna som medicin i syfte att motverka social fobi?

Har missbruks bakrunder, av cannabis, (tramadol och subutex, kom på senare tider).

Varför inte? Men vill du börja så tänk på att det kan vara ett helvete att sluta med den sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in