2013-11-06, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moa-tove
Sa han inte bara att han hade alibi? Han sa väl aldrig rakt ut att KJ haft span på sig under de dagarna fr 18e. En försvarare får väl inte ljuga, kan jag aldrig tänka mig
Korrekt uppfattat.
Citera
2013-11-06, 21:32
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiddeLidman
Öh, var du där? Det var Bo som sa att han hade alibi, det hörde jag med egna öron. Sen har nån journalist feltolkat detta och skrivit om det till att polisen hade span.
Nej, jag återgav NSD. Där sades tydligt att det var den kvinnliga försvararen som sa att det var span från den 18:e. Jag citerade nyss. Det är jobbigt att sitta helskärpt en hel dag, jag vet.
Citera
2013-11-06, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clinder
bodstrom ar ju en av dom storsta tomtarna nagonsin.
googla uttalanden fran han sen han forst satt i riksdan till idag och du far en ganska tydlig bild av en totalt forvirrad opurtinist.

Även om det här inte är tråden om TB så kan man nog misstänka att TB antingen spelar inkompetent eller helt enkelt är 'internpopulär' bland S akademiker (representerar väl 0,5%, en halv procent av S) just för att han inte är smartare eller bättre än någon annan..
Citera
2013-11-06, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Finns i flera tidningar men också i FUP om dessa speciella händelser

Har läst FUP, men anser inte att KJ har visat något intresse för "strypsex"
Incidenten med sköterskan tolkar jag som ett uttryck för att KJ vill visa att han har kunskaper om säkerhet, närstrid m.m.
Visa att han analyserat säkerheten och funnit den bristande, och vill kanske påvisa militära/livvakts-kunskaper...
Citera
2013-11-06, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Var mannen ifråga in i huset?
Inte alla hundar reagerar på liklukt speciellt inte om benen var tvättade. Mina egna hundar skulle aldrig reagera då de inte är upplärda kring detta.

Om jag förstått saken rätt så är området ett känt rastningsställe för hundar. Som hundägare blir man (läs jag) tämligen fantasilös och återkommer ständigt till samma plats. Noterar man någon som helst förändring i omgivningen blir man nyfiken. Dessutom var ju detta ett område som var aktuellt och tidningarna var fulla av VB.

Vi får väl se. Han tittade säkert in genom dörren annars kan han ju omöjligen uttala sig om det var tomt eller inte.
Citera
2013-11-06, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Nej, jag återgav NSD. Där sades tydligt att det var den kvinnliga försvararen som sa att det var span från den 18:e. Jag citerade nyss. Det är jobbigt att sitta helskärpt en hel dag, jag vet.
Ok. Jag vet iaf vad jag hörde.
Citera
2013-11-06, 21:40
Bannlyst
Kan man tolka försvararen som att han pekar ut just MB, eller är han bara en alternativ GM bland flera?
Citera
2013-11-06, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiddeLidman
Ok. Jag vet iaf vad jag hörde.

Skall du närvara i morgon? Det är bra att vi har två ögon och öron som är på plats.
Tack för rapporteringarna.
Citera
2013-11-06, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korean
Kan man tolka försvararen som att han pekar ut just MB, eller är han bara en alternativ GM bland flera?
Han påpekade sitt missnöje till att man inte har utrett MB mer, att han inte är topsad osv.
Citera
2013-11-06, 21:43
Medlem
just_a_girls avatar
Verkar som MB gillar japanskt kinky bondage http://www.kampsport.se/forum/printthread.php?t=12223&pp=40&page=2 googlade lite och det verkar minst sagt udda. Strypsex är nog som missionären jämfört med detta.
Senast redigerad av just_a_girl 2013-11-06 kl. 21:47.
Citera
2013-11-06, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Om jag förstått saken rätt så är området ett känt rastningsställe för hundar. Som hundägare blir man (läs jag) tämligen fantasilös och återkommer ständigt till samma plats. Noterar man någon som helst förändring i omgivningen blir man nyfiken. Dessutom var ju detta ett område som var aktuellt och tidningarna var fulla av VB.

Vi får väl se. Han tittade säkert in genom dörren annars kan han ju omöjligen uttala sig om det var tomt eller inte.

Finns i FUP detta vittne, minns inte vem. Men minnesbilden från när jag läste FUP är att vittnet inte var in i huset, utan lyste in med en ficklampa och kollade.
Citera
2013-11-06, 21:44
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Nä, men om jag varit polis och OM de varit misstänkta hade jag följt upp det. Problemet var att de inte var just misstänkta. Det är ju som KJ sagt att han skulle åka skridskor på älven den 18/5. En naturmänniska som MB åker inte och hämtar vatten från en kallkälla i mitten av maj. Ofta är vattennivån högre och bakterier och annat olämpligt kan följa med vattnet.

Vänta nu, fryser älven? Hur kan då KJ dumpat hunden i älven? Det var väl februari?(har inte tillgång till FUP)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in