2013-11-06, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Frågar man KJ om strypsex i FUP? Även om han inte var intresserad av strypsex så gjorde han stryp försök på ex tjejen.

På hennes initiativ, att hon sedan ångrade sig och att han inte släppte taget nog fort är ju en annan sak...
Citera
Medlem
Citat:
Inte så ovanligt som man kan tro speciellt då de har stuga.

Enligt deras egna uppgifter är det många år sedan dom bodde där, den var obeboelig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
På måndag hörs en man som sina iakttagelser. Den 18 maj rastade han sin hund i skogarna där de brutala fynden gjordes några dagar senare.

Då fanns inga kroppsdelar i huset.

http://www.kuriren.nu/nyheter/default.aspx?articleid=7077090
Var mannen ifråga in i huset?
Inte alla hundar reagerar på liklukt speciellt inte om benen var tvättade. Mina egna hundar skulle aldrig reagera då de inte är upplärda kring detta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Får försvararen ljuga avsiktligt?
Sa han inte bara att han hade alibi? Han sa väl aldrig rakt ut att KJ haft span på sig under de dagarna fr 18e. En försvarare får väl inte ljuga, kan jag aldrig tänka mig
Senast redigerad av moa-tove 2013-11-06 kl. 21:26.
Citera
2013-11-06, 21:25
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moa-tove
Sa han inte bara att han hade alibi? Han sa väl aldrig rakt ut att KJ haft span på sig under de dagarna,
Läs förra sidan.
Citera
2013-11-06, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Just_A_thieF
På hennes initiativ, att hon sedan ångrade sig och att han inte släppte taget nog fort är ju en annan sak...

Här om stryp av ex flickvän

http://www.nsd.se/nyheter/boden/artikel.aspx?articleid=7936366

Här är om stryp hotet på sköterskan

http://www.nsd.se/nyheter/boden/artikel.aspx?articleid=7931832
Citera
2013-11-06, 21:27
Medlem
Citat:
Reveljen går 9:30 i morgon också.

Antar att det blir många åhörare när KJ ska vittna, jag själv hade helst velat se MB vittna...
Får se vad morgondagen bär i sitt sköte...
Citera
2013-11-06, 21:28
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Kan det vara så att det inte är polisens span som advokaten syftar på när han pratar om alibi utan att alibit istället är familjen?

Natten till den 20:e var han på macken och handlade klockan 04:33. Vad han gjorde före det inköpet har han nog knappast alibi för, iallafall får polisen reda på inköpet genom hans kontoutdrag.

Kanske benen bara legat i huset under den 20:e, KJ lade in dessa under natten och av en slump så hittas de senare under kvällen samma dag.

Det är nog därför polisen säger att det verkar som att han ville att hon skulle hittas.

Jag vill minnas att hans mobilsignaler skiljde sig från övriga perioden under tiden 18/5 17 30 t o m den 19/5. Vill minnas han var på bio den 19/5 på kvällen. Den 20/5 var hans telefon i rörelse.
Citera
2013-11-06, 21:29
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moa-tove
Sa han inte bara att han hade alibi? Han sa väl aldrig rakt ut att KJ haft span på sig under de dagarna,

Citat:
– Det här visar att kroppsdelarna har placerats ut mellan 18 och 20 maj. Vid den tiden har polisen span på min klient, dygnet runt. Det innebär att han har alibi, säger Bo Forssberg och pekade sedan på vittnet som sett Vatchareeya Bangsuan gå efter en väg vid halv tiotiden den 4 maj.

Det alibit borde vara enkelt för åklagaren att spräcka om de kallar ansvarig polis för att intyga att span inte förelåg förrän den 20:e.

Annars hade det varit ett ganska bra alibi, men samtidigt öppnat upp för att fadern eller brodern var medhjälpare, med tanke på DNA-spåren på vristen.
Citera
2013-11-06, 21:29
Medlem
Citat:
Här om stryp av ex flickvän

http://www.nsd.se/nyheter/boden/artikel.aspx?articleid=7936366

Här är om stryp hotet på sköterskan

http://www.nsd.se/nyheter/boden/artikel.aspx?articleid=7931832

Tar du uppgifter från NSD faller du på eget grepp, det är Norrbottens egna Aftonbladet...
Citera
2013-11-06, 21:30
Medlem
Citat:
Det var inte taget från intervjun med den manlige försvararen, det var från den kvinnliga försvararen under förhandlingen.

Öh, var du där? Det var Bo som sa att han hade alibi, det hörde jag med egna öron. Sen har nån journalist feltolkat detta och skrivit om det till att polisen hade span.
Citera
2013-11-06, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Just_A_thieF
Tar du uppgifter från NSD faller du på eget grepp, det är Norrbottens egna Aftonbladet...
Finns i flera tidningar men också i FUP om dessa speciella händelser
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in