2013-11-06, 17:07
  #17737
Medlem
GalnasteGunnars avatar
Haha malmö lägg ner dansandet
2013-11-06, 17:09
  #17738
Medlem
Mr.Mayhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moon The Loon
Skillnad på skyr och avskyr. Jag ville göra lite av en poäng av vad som skett med stadsdelen de senaste 20 åren, en förändring som enligt mig är ganska tråkig då allt blir väldigt likriktat.
Samma sak kan sägas om Stureplan Fast "åt andra hållet" om du förstår vad jag menar, alltså 2 ställen bönder älskar och vissa Stockholmare skyr. Nordöstra Södermalm är fortfarande riktigt trevligt om du frågar mig.

Edit: Man får väl gratulera till Allsvensk plats 2015. Detta är det första vettiga ni gjort sportsligt på år och dar.

Jag förstår vad du menar. Jag tycker dock att det är viktigt att göra skillnad på om det är området man ogillar, eller om det är invånarna. Och ja, Södermalm har under en längre tid blivit förpestat av bönder och folk som tror att de inte är mainstream, när de i själva verket är så mainstream det bara går att bli (typ hipster).

Tack, det känns faktiskt bra, men vid det här laget har man lärt sig att inte hoppas på för mycket. Vi får se hur det går.
2013-11-06, 17:20
  #17739
Medlem
Ridgebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Ska vi ha sämre stämning för att offentligt visa vårt missnöje och blidka er, menar du?

Klart vi ska ha det och vi borde snittat runt 5-6 tusen på T2 för då hade vi fått fet respekt för att vi skiter i den nya arenan och absolut inte blivit trackade för publiksiffrorna och hört dumma kommentarer som pinsamma jyyyrgårn, 5183 på matchen moohahahaaa osv..
2013-11-06, 17:27
  #17740
Medlem
Chew1907s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3ndymion
Efter syrianskamatchen

http://youtu.be/BuZMzX1WuZ0

http://youtu.be/nhqqAckaNG8

Ser förövrigt riktigt mycket fram emot vår årsfilm från detta året, har varit många feta bränningar, matcher och minnen som man bara vill återuppleva.
YLYL? Jag förlorade.
2013-11-06, 17:32
  #17741
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalnasteGunnar
Här kommer er efterlängtade årsvideo malmö...

http://www.youtube.com/watch?v=PgXopsGbxWs

malmös yngsta och mannen som inte kan stänga munnen?

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1422451_10152050228308185_50762446_n.jpg

Varifrån har du fått att det där är Malmös yngsta? Din källa är naturligtvis sektgatan.
__________________
Senast redigerad av nygard 2013-11-06 kl. 17:34.
2013-11-06, 17:36
  #17742
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moon The Loon
Edit: Man får väl gratulera till Allsvensk plats 2015. Detta är det första vettiga ni gjort sportsligt på år och dar.
Sluta med era försök till jinx!

Det året vi inte står som förhandstippade favoriter tror jag vi hamnar topp-3 åtminstone. Detta kommer ju tyvärr aldrig ske dock.
2013-11-06, 17:36
  #17743
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GalnasteGunnar
Här kommer er efterlängtade årsvideo malmö...

http://www.youtube.com/watch?v=PgXopsGbxWs

malmös yngsta och mannen som inte kan stänga munnen?

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1422451_10152050228308185_50762446_n.jpg

den videon är torr. var roligt första gången.

fan va många blattar?
2013-11-06, 17:38
  #17744
Medlem
MickelMacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3ndymion
Lite mästarfirande är aldrig fel, kördes även gamla goa zombie nation m.m.

Zombie Nation - Kernkraft 400 är en riktig gammal klassiker

Här är förresten HeIF´s årsvideo http://www.youtube.com/watch?v=qcy5eVSgOwY
2013-11-06, 17:38
  #17745
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GalnasteGunnar
Haha malmö lägg ner dansandet

ni dansar också, fanns en video innan på youtube där frontline danska på ett disco. synd att den är borttagen.
2013-11-06, 18:07
  #17746
Medlem
Joni93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Varifrån har du fått att det där är Malmös yngsta? Din källa är naturligtvis sektgatan.

Notera frågetecknet.
2013-11-06, 18:12
  #17747
Medlem
Julinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII
Kul Men jag gillar egentligen inte när man skrattar åt människor som ofrivilligt gör bort sig så. Stackars John.

Hänger inte med alls, hur gör han bort sig? Kan inte se att något han säger inte stämmer, och då brukar jag annars vara ganska pigg på att såga honom.
2013-11-06, 18:15
  #17748
Medlem
3ndymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalnasteGunnar
Här kommer er efterlängtade årsvideo malmö...

http://www.youtube.com/watch?v=PgXopsGbxWs

malmös yngsta och mannen som inte kan stänga munnen?

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1422451_10152050228308185_50762446_n.jpg

Om jag förstått det rätt är det en del av Pontus kompisar från Arlöv.

Citat:
Ursprungligen postat av Chew1907
YLYL? Jag förlorade.

Ohja, vi skrattar också en hel del efter säsongen. 0 - 3 på olümpia och den största bränningen som någonsin (?) gjorts där.
Kul att vi kunde få dig att skriva här igen!
__________________
Senast redigerad av 3ndymion 2013-11-06 kl. 18:19.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in