2013-11-06, 18:28
  #17749
Medlem
Chew1907s avatar
Äsch, gjorde min comeback häromdagen.

Det är bra att vi båda har fått oss ett gott skratt, ett gott skratt förlänger livet.
2013-11-06, 18:58
  #17750
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TGTN
Oj oj oj! Vilken propaganda.

De som beter sig som inflyttade bönder är Djurgårdarna själva. Struntar i klassiska revir (Det är nu ni ska skämta om "territårry". Check!) och låtsas som ingenting.
Ni är för stolta och muppiga för att erkänna att området runt omkring arenan andas Hammarby, utan skämtar istället bort det eller tar upp hockeyn.
Det finns inga "klassiska revir". Er egen undersökningen visade ju att bajarna är i minoritet jämfört med icke-bajarna i Söderort. Hela Stockholms innerstad är gentrifierad och gamla arbetarkvartar går för miljoner. Er bild av ett arbetarklass-söder som ger fingret till kapitalismen och går för att se Hammarby lira existerar inte.
2013-11-06, 19:05
  #17751
Medlem
TGTNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Det finns inga "klassiska revir".

Det där säger ju allt om dig. De kanske inte är som det var för 20 år sedan, men det är klart att det fortfarande existerar.
Tråkigt med människor som dig som vill radera och sudda ut klassiska revir, som i mitt tycke ger supporterkulturen i Stockholm en extra dimension.
__________________
Senast redigerad av TGTN 2013-11-06 kl. 19:08.
2013-11-06, 19:16
  #17752
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GalnasteGunnar
Här kommer er efterlängtade årsvideo malmö...

http://www.youtube.com/watch?v=PgXopsGbxWs

malmös yngsta och mannen som inte kan stänga munnen?

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1422451_10152050228308185_50762446_n.jpg



Haha årets!
__________________
Senast redigerad av Medelhavet 2013-11-06 kl. 19:56.
2013-11-06, 19:51
  #17753
Awaiting Email Confirmation
Vi vann SM-guld också segerdansade, det var kul. Ni som tycker det är märkligt har väll aldrig dansat som en mästare.


Bilden är inte på Malmö yngsta...
2013-11-06, 20:27
  #17754
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Sluta med era försök till jinx!

Det året vi inte står som förhandstippade favoriter tror jag vi hamnar topp-3 åtminstone. Detta kommer ju tyvärr aldrig ske dock.

Ni får alltså in Nanne, en motståndare till att ha supportrar runt planen.
2013-11-06, 21:19
  #17755
Medlem
SvenErlandssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Vi vann SM-guld också segerdansade, det var kul. Ni som tycker det är märkligt har väll aldrig dansat som en mästare.


Bilden är inte på Malmö yngsta...

Jo, att ni kan dansa har vi ju sett förut.
2013-11-06, 22:39
  #17756
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Ni får alltså in Nanne, en motståndare till att ha supportrar runt planen.
Han kan få hata oss om han så vill, så länge han för upp oss i Allsvenskan igen bara.

Nu väntar jag bara på tidernas anti klimax-grupp i svenska cupen. Allsvenska motståndarna blir typ Åtvidaberg... zzz

Även om dif såklart är drömlottningen vill jag ställas mot HeIF, just för att höra den omtalade stämningen de påstås ha. Blåvitt vore inte heller helt fel. Resterande lottningar kan dra åt helvete.
2013-11-06, 22:45
  #17757
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Han kan få hata oss om han så vill, så länge han för upp oss i Allsvenskan igen bara.

Nu väntar jag bara på tidernas anti klimax-grupp i svenska cupen. Allsvenska motståndarna blir typ Åtvidaberg... zzz

Även om dif såklart är drömlottningen vill jag ställas mot HeIF, just för att höra den omtalade stämningen de påstås ha. Blåvitt vore inte heller helt fel. Resterande lottningar kan dra åt helvete.
AIK!... Ah, just det...

Dif eller heif håller jag med dig om. Men tippar på Gefle.
2013-11-06, 23:24
  #17758
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
AIK!... Ah, just det...


Fan vad kul när en avart till bajare ska pika om något sportsligt
2013-11-06, 23:41
  #17759
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikarosent
Fan vad kul när en avart till bajare ska pika om något sportsligt
Återbetalningen har bara börjat.
2013-11-07, 00:31
  #17760
Medlem
Runjus avatar
Har mött beefcaken med alltför många muffins innanför rocken i grått till höger, men mer firmarelaterade trådar.. kanske även lillkillen till vänster på knä... och ja dom kan slåss...

Men men... blir en dusch i handsprit på bucklan innan den återvänder hem till Helsingborg

Peace

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in