Citat:
Ursprungligen postat av
Salorm
Ni får alltså in Nanne, en motståndare till att ha supportrar runt planen.

Han kan få hata oss om han så vill, så länge han för upp oss i Allsvenskan igen bara.
Nu väntar jag bara på tidernas anti klimax-grupp i svenska cupen. Allsvenska motståndarna blir typ Åtvidaberg... zzz
Även om dif såklart är drömlottningen vill jag ställas mot HeIF, just för att höra den omtalade stämningen de påstås ha. Blåvitt vore inte heller helt fel. Resterande lottningar kan dra åt helvete.