2013-11-06, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazybones
Har jag missförstått något nu eller har Sandra skyddad identitet? Ska hennes uppgifter i så fall framgå i förundersökningsprotokollet?
Inga skyddade uppgifter kolla ratsit Sdress i biskopsgården
Citera
2013-11-06, 14:04
Medlem
theodor.busses avatar
Bara tre små enkla frågor, hoppas att Mod inte betraktar dem som OT!
  1. Det finns en annan kvinna, 26 år gammal skriven på samma adress som fröken "Sanini". Efternamnet är R*dberg (*=y), så etnicitetsivrarna kan slappna av. Det framgår inte när hon blev skriven där, om det var före eller efter Makedonien-förälskelsen.

2. Har MGM en bekräftad diagnos? Hon verkar ju inte vara den skarpaste knivan i lådan, men brist på förståelse och konsekvenstänkande är det många andra som är drabbade av - utan att för den del klassas enligt DSM IV.

3. Det pratas om ett eventuellt barn till "Sanini", stämmer det? Då uppstår ju oron för att barnet får lära sig att överleva genom att dricka ur toaletten, och gnaga på golvlisterna.
Citera
2013-11-06, 14:06
Medlem
Hon är en sjuk empatistörd människa som har gjort detta.
Kan man göra så mot ett djur är det nåt som inte står rätt till, hon borde få ett straff lika hårt som hundens öde.

När en människa gör nåt sånt visar det att människan är antingen störd eller skiter i, såna människor är farliga och bör kastas i havet till hajarna.
Citera
2013-11-06, 14:14
Medlem
Lazyboness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 389wantedSock
Jo, jag vet men i FUP står det att hon har skyddade uppgifter av någon anledning.
Citera
2013-11-06, 14:26
Medlem
GSE_s avatar
Har läst igenom FUP nu och jag sätter mina slantar på att dom båda ljuger. Han har lovat att passa hunden men skitit i det när han fått reda på att hon var nere i Makedonien med en kille. Dock ljuger hon också, jag tror hon varit medveten om att hunden varit själv. Hennes förklaringar brister vid flera tillfällen.
Citera
2013-11-06, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billimo
Efter att ha läst FUP ett par gånger sätter jag en slant på följande:

1. S*lih har lovat att passa hunden under tiden S*ndra var bortrest.
2. Han trodde att S*ndra skulle åka med med sin syrra eller liknande (kompis).
3. När han kom på att S*ndra inte var där med syrran eller kompisen så lackade han ur.
4. Svartsjukan satte in och han använde den stackars hunden som ett verktyg för att sätta dit henne.
5. Han skapade några fejk-konto på facebook där han döpte om S*ndra och gav henne den nya pojkvännens efternamn.
6. Sedan låtsades han kommunicera med henne på detta fake-konto.

Om han nu varit uppriktigt intresserad av hunden så hade han sett till att få ut den från lägenheten.

Polisen:
Kolla passagen av taggarna
Kolla mobiltrafiken, både samtal och SMS
Kolla upp när och var de olika facebook-kontona skapades.
Kolla upp inloggade IP på de konversationer som är gjorda.

Fast samtidigt, det är HENNES ansvar som hundägare att se till att hennes hund tas hand om - vilket bevisades redan förra året att hon inte är kapabel till. DÄR skulle hunden ha tagits ifrån henne & omplacerats. Det är inte synd om henne, hon har inte blivit utnyttjad - det är enbart hunden det är synd om. I FUP visar hon extremt lite empati "jaha, det var ju tråkigt att det blev så" dessutom ljuger hon om besöket hos veterinären. Bara det tyder på att saker inte står rätt till.
Jag tror inte att snubben är helt oskyldig heller, men jag tror inte ett dugg på att han är den enda som ska straffas, att han är den som sett till att allt har skett. Hon var ju inte ens intresserad av att fråga hur hunden mådde.
Hon ska inte ha hund, punkt slut.

(Ursäkta, internet är åt helvete så kanske eventuellt dubbelpostar nu)
Citera
2013-11-06, 15:49
Medlem
länk till GP
Hund som attackerade sexåring lämnad att dö

Fallet har redan lett till starka reaktioner – eller näthat – på sociala medier.

Ellen Holstad är veterinär och var den som tog emot hunden på Blå Stjärnan. Hon berättar att hon inte längre arbetar där, men minns när hunden kom in.

- Det var fruktansvärt. Jag har aldrig, varken förr eller senare, sett en hund i så dåligt skick, säger hon.
Citera
2013-11-06, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 389wantedSock

Men i FUP står det på sidan 14. Bara namnet är struket !?
Citera
2013-11-06, 19:57
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billimo
Efter att ha läst FUP ett par gånger sätter jag en slant på följande:

1. S*lih har lovat att passa hunden under tiden S*ndra var bortrest.
2. Han trodde att S*ndra skulle åka med med sin syrra eller liknande (kompis).
3. När han kom på att S*ndra inte var där med syrran eller kompisen så lackade han ur.
4. Svartsjukan satte in och han använde den stackars hunden som ett verktyg för att sätta dit henne.
5. Han skapade några fejk-konto på facebook där han döpte om S*ndra och gav henne den nya pojkvännens efternamn.
6. Sedan låtsades han kommunicera med henne på detta fake-konto.

Om han nu varit uppriktigt intresserad av hunden så hade han sett till att få ut den från lägenheten.

Polisen:
Kolla passagen av taggarna
Kolla mobiltrafiken, både samtal och SMS
Kolla upp när och var de olika facebook-kontona skapades.
Kolla upp inloggade IP på de konversationer som är gjorda.

Så kan det vara. Men Fejsbok sparar alla loggar. Så det kan kontrolleras.
Citera
2013-11-06, 20:17
Medlem
Sandra Therese Sundblad bor i gbg,henne skulle jag jättegärna vilja se face to face.......................
Citera
2013-11-06, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Operaio
Föga oväntat att det var en vidrig rasblanderska som låg bakom detta.

Det finns studier som visar att rasblandare är mer ointelligenta,fula och fetare än de som väljer partners ifrån sin egen folkgrupp. Det kanske inte är så oväntat?
Ja mina observationer av verkligheten visar också på detta! Brudarna som hänger med blattar och negrer är utan tvekan feta, fula, lågintelligenta och har diverse mentala problem. Ofta brukar de jobba med något "inom vården", typ undersköterska, hemtjänst. Och sjukskrivna minst ett par månader om året. Och med en tjock bunt papper hos socialen, vårdcentralen m.m...
Citera
2013-11-06, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolfhilter
Ja mina observationer av verkligheten visar också på detta! Brudarna som hänger med blattar och negrer är utan tvekan feta, fula, lågintelligenta och har diverse mentala problem. Ofta brukar de jobba med något "inom vården", typ undersköterska, hemtjänst. Och sjukskrivna minst ett par månader om året. Och med en tjock bunt papper hos socialen, vårdcentralen m.m...

Tack för ditt svar. Jo självklart är det så - dock finns det undantag. De finns medelklass tjejer som tycker det är spännande med blattar och använder dessa för att få status inom kulturmarxistiska och vänsterliberala kretsar.

Dock stämmer det du skriver. Det är inga vettiga eller vackra kvinnor i regel som rasblandar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in