Subbjäveln kommer väl inte dömas vad som kan anses vara tillräckligt för det här brottet. Hur i helvete tänkte kräket då hon lämnade hunden en månad?
Jag har ytterst svårt för såna här
as till människor.
Hon verkar ha ljugit för killen att hon hade hundvakt, och i förhör påstår hon att killen skulle passat hunden. Subban är sämre än sämst i min värld, och lidandet för hunden som den såg ut är ta mej fan bland det värsta jag har sett. Tack för att den fick somna in från plågeriet.
Det kliar i fingrarna måste jag säga då man läser det här.
Nej, det
är inte bara en hund som man kan göra som man vill med vilket en del påpekat här.-
Bara en hund ska inte behöva plågas det är min bestämda uppfattning, och har man inga känslor för djur har man väl inga känslor alls antar jag, som är värt att nämna som empatiska.
Det gjorde
ont att läsa den här FUP och se den avmagrade plågade hunden. Fy fan!
Sandra Theresé Sundblad, 22, har en förkärlek till invandrargrabbar. Faktum är att hon suktar så mycket efter dem så hon lämnade helt sonika sin hund Diesel ensam för att svälta ihjäl medan hon åkte ner till Makedonien för att insupa lite kärlek under drygt en månads tid.
Read more:
http://www.exponerat.info/sandra-lamnade-sin-hund-att-svalta-ihjal-for-sin-utlandska-killes-skull/#ixzz2jvbj6ud7