2013-11-07, 00:29
Medlem
http://www.exponerat.info/sandra-lamnade-sin-hund-att-svalta-ihjal-for-sin-utlandska-killes-skull/
Citera
2013-11-07, 04:47
Medlem
MrsMagoos avatar
Subbjäveln kommer väl inte dömas vad som kan anses vara tillräckligt för det här brottet. Hur i helvete tänkte kräket då hon lämnade hunden en månad?

Jag har ytterst svårt för såna här as till människor.
Hon verkar ha ljugit för killen att hon hade hundvakt, och i förhör påstår hon att killen skulle passat hunden. Subban är sämre än sämst i min värld, och lidandet för hunden som den såg ut är ta mej fan bland det värsta jag har sett. Tack för att den fick somna in från plågeriet.
Det kliar i fingrarna måste jag säga då man läser det här.

Nej, det är inte bara en hund som man kan göra som man vill med vilket en del påpekat här.-
Bara en hund ska inte behöva plågas det är min bestämda uppfattning, och har man inga känslor för djur har man väl inga känslor alls antar jag, som är värt att nämna som empatiska.
Det gjorde ont att läsa den här FUP och se den avmagrade plågade hunden. Fy fan!

Sandra Theresé Sundblad, 22, har en förkärlek till invandrargrabbar. Faktum är att hon suktar så mycket efter dem så hon lämnade helt sonika sin hund Diesel ensam för att svälta ihjäl medan hon åkte ner till Makedonien för att insupa lite kärlek under drygt en månads tid.

Read more: http://www.exponerat.info/sandra-lamnade-sin-hund-att-svalta-ihjal-for-sin-utlandska-killes-skull/#ixzz2jvbj6ud7

Senast redigerad av MrsMagoo 2013-11-07 kl. 04:56.
Citera
2013-11-07, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Subbjäveln kommer väl inte dömas vad som kan anses vara tillräckligt för det här brottet. Hur i helvete tänkte kräket då hon lämnade hunden en månad?

Jag har ytterst svårt för såna här as till människor.
Hon verkar ha ljugit för killen att hon hade hundvakt, och i förhör påstår hon att killen skulle passat hunden. Subban är sämre än sämst i min värld, och lidandet för hunden som den såg ut är ta mej fan bland det värsta jag har sett. Tack för att den fick somna in från plågeriet.
Det kliar i fingrarna måste jag säga då man läser det här.

Nej, det är inte bara en hund som man kan göra som man vill med vilket en del påpekat här.-
Bara en hund ska inte behöva plågas det är min bestämda uppfattning, och har man inga känslor för djur har man väl inga känslor alls antar jag, som är värt att nämna som empatiska.
Det gjorde ont att läsa den här FUP och se den avmagrade plågade hunden. Fy fan!

Sandra Theresé Sundblad, 22, har en förkärlek till invandrargrabbar. Faktum är att hon suktar så mycket efter dem så hon lämnade helt sonika sin hund Diesel ensam för att svälta ihjäl medan hon åkte ner till Makedonien för att insupa lite kärlek under drygt en månads tid.

Read more: http://www.exponerat.info/sandra-lamnade-sin-hund-att-svalta-ihjal-for-sin-utlandska-killes-skull/#ixzz2jvbj6ud7

Mina ögon är helt blöta eft att jag läst detta , helt SJUKT denna brud verkar ju vara totalt bakom flötet.
Hur fan tänkte hon där grrr.... Hjärtlösare typ får man leta eft
Det gör mig ( hjärtskärande ) ont att veta att D*sel fick lida.
Instämmer och citerar :
Citera
2013-11-07, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P3
Mina ögon är helt blöta eft att jag läst detta , helt SJUKT denna brud verkar ju vara totalt bakom flötet.
Instämmer och citerar :

( Edit: När får man veta/ kommer domen på detta kräk )
Citera
2013-11-07, 06:51
Medlem
Sandra Sundblad, gick för övrigt i samma klass som min sambo. Hon borde genomgå samma öde, minst!
Citera
2013-11-07, 08:12
Medlem
Lazyboness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BOBEM
Sandra Sundblad, gick för övrigt i samma klass som min sambo. Hon borde genomgå samma öde, minst!
Vad säger din sambo om henne då? Drogproblem? Psykiska besvär? Hon verkar inte helt stabil.
Citera
2013-11-07, 09:35
Medlem
Citat:
Therése säger slutligen att hon tycker att det är tråkigt att det gick som det gick med hunden.
Hon säger att hon köpte Diesel i Malmö när han var 8 veckor och han var 2½ eller 3 nu när
han avlivades.

Finner inte ord för vad jag tycker om denna Sa*dra The*esé Sund*lad!!!

( källa sid: 40 http://www.swedenconfidential.info/wp-content/uploads/2013/11/FUP_sandra_djurplagare_diesel_rottweiler.pdf )
Citera
2013-11-07, 15:33
Medlem
Fy fan en sån människa - tack för förhörsprotokoll och handlingar!
Citera
2013-11-07, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazybones
Vad säger din sambo om henne då? Drogproblem? Psykiska besvär? Hon verkar inte helt stabil.

Hon satt konstant med sin mobil i skolan och skröt om sina invandrarkillar.
Citera
2013-11-07, 21:05
Medlem
När kommer domen?
Citera
2013-11-08, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllUNeed
Men i FUP står det på sidan 14. Bara namnet är struket !?
Ingen slump att just samma människa med namnet som nämns är skriven på adressen som nämns senare i FUP? Skyddade uppgifter vet jag inte var det kommer ifrån men det är hon samma födelsedatum med
Citera
2013-11-08, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P3
Instämmer och citerar :

Jag gissar förstås på att hon mer har en grav störning/förståndshandikapp (ihop med en doppahuvudetisandenmentalitet) än att hon är rent ondskefull ändå. Vettigt folk ser till så att flera PÅLITLIGA personer har ansvar för att ens hund har det bra medans man är på semester. Det finns faktiskt bra hundpensionat också, fast hon hade väl inte råd. Tragiskt när hjälplösa stackars varelser är helt beroende av fullständiga klantaschel. Hur fan kunde hon lita på så opålitliga idioter? Uppstoppade gosedjur borde det bli som husdjur för henne i framtiden..inga levande för allt i världen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in