2013-11-06, 01:34
Avslutad
Inte konstigt att hon inte velat svara på om hon horade, horandet är ju tydligen inte slut än.
Citera
2013-11-06, 04:29
Medlem
Fast..Nu blir jag gråtig.

Det här är ju inte klokt! Att hon ska behöva sälja sig efter allt för att få till grejer..Eller behöva och behöva, men ni fattar.. Att hon gör så. Det är ju ledsamt. Som om traumat bara går i cirklar och aldrig får ett slut. och sen Emma och alla tjejer som henne..Att det aldrig får ett slut i denna hemska värld. Så många trasiga människor som fortsätter sina trauman på egen hand. *Snyft* Tror de måste nå en insikt om hur de behandlar sig själva för att kunna bryta cirkeln.

(JA, jag vet att jag är blödig.. )
Citera
2013-11-06, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Inte konstigt att hon inte velat svara på om hon horade, horandet är ju tydligen inte slut än.

Blev hon inte sedd när hon promenerade med en äldre man för inte så länge sen? Kan ju undra nu vem DET var....

Tror hon har sin eskortprofil även på rikakillar.com
Citera
2013-11-06, 09:11
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Blev hon inte sedd när hon promenerade med en äldre man för inte så länge sen? Kan ju undra nu vem DET var....

Hon pratar väldigt ofta om sina manliga vänner.
Citera
2013-11-06, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Hon pratar väldigt ofta om sina manliga vänner.

Samtidigt som hon är överdrivet noga med att alltid, alltid hamra in budskapet att "vi är BARA vänner, har INTE sex och jag säger nej till män som bara vill ha min kropp"....
Hon säger nog rättare sagt nej till män som bara vill ha hennes kropp utan ATT BETALA för sig!
Citera
2013-11-06, 10:27
Medlem
Citat:

JA! http://www.rikakillar.com/members/1234979674/ Exakt samma annons. Happ, nu vet vi hur hon hittar alla dessa män alltså. Hon sökte dem själv. Dumt dock att sätta in samma bild som hon kört på bloggen. Vore diskretare att ta en ny där hon inte riktigt känns igen med mer..låg profil, inte så sminkad. Nu ser man ju direkt vem hon är.
Citera
2013-11-06, 10:48
Medlem
sinfons avatar
Jag har faktiskt också undrat var alla "manliga bekanta" plötsligt kommer ifrån. Hon har levt så hårt och isolerat att hon förlorat nästan alla de vänner vi känner till, och de gånger jag har sett henne numera sitter hon ju bara och trycker och röker (förlåt, feströker) i sin lägenhet. It all makes sense now.

Det här "sortens" eskortverksamhet, att sälja sig för fejkad trygghet och saker, är ju för övrigt precis vad Elisa också höll på med. Och garanterat Emma också.
Senast redigerad av sinfon 2013-11-06 kl. 10:51.
Citera
2013-11-06, 11:56
Avslutad
Citat:
Samtidigt som hon är överdrivet noga med att alltid, alltid hamra in budskapet att "vi är BARA vänner, har INTE sex och jag säger nej till män som bara vill ha min kropp"....
Hon säger nog rättare sagt nej till män som bara vill ha hennes kropp utan ATT BETALA för sig!

För att inte tala om hur ofta hon verkligen påpekar hur självständig och modig hon är. Hur självständig du nu kan vara när du bokstavligen horar ut dig totalt.

Det är ju samma visa som alltid, Berny är beroende av allt och alla. Nu är det materiella saker som är det viktigaste.
Senast redigerad av GenesisP 2013-11-06 kl. 12:00.
Citera
2013-11-06, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
För att inte tala om hur ofta hon verkligen påpekar hur självständig och modig hon är. Hur självständig du nu kan vara när du bokstavligen horar ut dig totalt.

Det är ju samma visa som alltid, Berny är beroende av allt och alla. Nu är det materiella saker som är det viktigaste.

Precis - "Projekt HEM"!
Nån gång när jag får ork över så ska jag gå igenom hela hennes blogg och bara för skojs skull räkna hur många ggr hon skrivit "projekt hem"....
Hennes blogg går tillbaka till maj 2013 och redan från början så satte hon igång att gnugga in heminrednings-budskapet med exakt de orden....

Men hon har varit betydligt mer diskret med "projekt HOR".
Fast jag måste nog säga att Berny har rätt när hon hävdar att ingen "äger henne". Det är sant, hon hyr ju bara ut sin kropp....
Citera
2013-11-06, 18:33
Medlem
Kardnialvokals avatar
Måste ändå säga att jag inte är helt säker på att det är på riktigt ändå. Någon skrev att de funnit det i skvallerbloggen men vem hittade det från början? Du hittar inte hor-sidorna genom att bildgoogla henne precis så jag undrar verkligen vem som "lyckats" gräva fram detta. Skulle vara spännande om den personen som "fann" detta kunde gå ut och förklara hur de gått tillväga. Tills dess måste jag faktiskt ställa mig skeptisk och avvaktande.

Edit:

La märke till att man kan lägga in om man har könssjukdomar/sexuellt överförbara sjukdomar längst ner på sugardaddy-sidan. Där nämns ju inget om hepatiten. Dessutom skriver hon att hon är 26, hetero och smal. Det känns ju verkligen som Berny-ljugeri förvisso men ja jag vet inte...
Senast redigerad av Kardnialvokal 2013-11-06 kl. 18:43.
Citera
2013-11-06, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Måste ändå säga att jag inte är helt säker på att det är på riktigt ändå. Någon skrev att de funnit det i skvallerbloggen men vem hittade det från början? Du hittar inte hor-sidorna genom att bildgoogla henne precis så jag undrar verkligen vem som "lyckats" gräva fram detta. Skulle vara spännande om den personen som "fann" detta kunde gå ut och förklara hur de gått tillväga. Tills dess måste jag faktiskt ställa mig skeptisk och avvaktande.

En möjlighet kan vara att den som från början grävt fram detta känner Berny och vet om att hon horar på dessa annonsplatser, det kan vara nån som till och med ägnat sig åt samma sak tillsammans med Berny. Och sen har denna "vän" av en eller annan anledning blivit osams med Berny (Berny har ju en förmåga att göra sig omöjlig med allt och alla), och "vännen" beslutat sig för att outa Bernys verksamhet som hämnd.
Citera
2013-11-06, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Jag har faktiskt också undrat var alla "manliga bekanta" plötsligt kommer ifrån. Hon har levt så hårt och isolerat att hon förlorat nästan alla de vänner vi känner till, och de gånger jag har sett henne numera sitter hon ju bara och trycker och röker (förlåt, feströker) i sin lägenhet. It all makes sense now.

Det här "sortens" eskortverksamhet, att sälja sig för fejkad trygghet och saker, är ju för övrigt precis vad Elisa också höll på med. Och garanterat Emma också.

Trodde aldrig jag skulle yttra detta men för en gångs skull, Sinfon, så håller jag med dig. Dock misstänkte jag det handlade om prostitution hela tiden iom att hon gjort det förr och man hörde på sättet hon skrev i bloggen att det var något sådant.

Dessutom håller Emma garanterat på med det, därför hon kör all in på bloggen. Den är reklam för henne som "glädjeflicka". Förklarar också alla inlägg som "I love to suck" o.s.v.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in