2013-11-05, 20:16
  #17677
Medlem
TGTNs avatar
Djurgården har gjort det bra på Nya Söderstadion, inget snack. Det äcklar mig bara att ni trivs så bra på arenan.

Men juste, ni ha ju spela håkki där jettelänge!!11!!
2013-11-05, 20:19
  #17678
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medelhavet
Blev du på allvar provocerad av hans inlägg?
Jag ville bara göra en lista jag med!
2013-11-05, 20:22
  #17679
Medlem
P.Gs avatar
Det är inte lätt alltså. Presterar man inte eller skiter i att gå undrar folk vad som hände med "alltid, oavsett". Dyker man upp och presterar är det obehagligt hur snabbt man anpassat sig. Kära Bullen, vad ska jag göra?
2013-11-05, 20:27
  #17680
Medlem
Olympianen det måste vara jobbigt att känna ett så stort hat mot MFF och sen inte få samma hat tillbaka eftersom nästan alla i Malmö utom dom under 20-23 inte ser er som något att bry sig om. Göteborg är den stora rivalen.
2013-11-05, 20:46
  #17681
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Jag kan också göra en vinklad lista och komma fram till andra resultat.
Första matchen? Bajen
Första målet? Norrköping
Första insläppta målet? dif
Första segern? Norrköping
Första förlusten? dif
Högst publiksnitt? Bajen (japp, vi hade högre publiksnitt på Nya Sös om man drar bort syskonderbyt)
Bästa tifot? Bajen, sedan gnaget. Inte fan är det difs tifo där man kopierar ett tifo från gnaget.
Bäst drag? Jag går inte på difs matcher likt ni verkar göra på våra matcher så kan inte uttala mig om er kontra vår stämning.
Högsta publiksiffran? Bajen
Bäst målskillnad? Bajen (8-8 vs difs 12-13)
Flest insläppta mål? dif
Defend Söderort? När KGB vill möta DFG drar gårdarna på sig snuten.
Första riktiga hemmalaget under 10.000: Bajen
2013-11-05, 21:01
  #17682
Medlem
Jonte040s avatar
Frågar igen.
IFK, får ni ner något folk på söndag? Säsongens sista match mot mästarna en söndag, kan bli en trevlig tillställning.
2013-11-05, 22:44
  #17683
Medlem
Joni93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carstain
Olympianen det måste vara jobbigt att känna ett så stort hat mot MFF och sen inte få samma hat tillbaka eftersom nästan alla i Malmö utom dom under 20-23 inte ser er som något att bry sig om. Göteborg är den stora rivalen.

Ja, det blir ju jættelite hat med tanke på att 90% av er klack ær under 23.
2013-11-05, 23:06
  #17684
Medlem
DerplockHolmess avatar
Det är pinsamt att ni djyrgårdare ens skryter och jämför med era marginellt bättre publiksiffror på Nya Söderstadion, som dessutom är sämre om vi räknar bort derbyt. Ni har ett par hundra bättre i snitt och ni har gjort en kanonvår jämfört med vår ändlösa misär i Superettan, inte nog med det så gör SvFF sitt bästa för att så få ska få gå på Bajen som möjligt.

Forza Bajen
2013-11-05, 23:08
  #17685
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 15Februari
snarare infriat de förutfattade meningarna man hade om er, nämligen att ni är ett gäng överskattade myssupportrar.


vi har ju bajen som idoler.
2013-11-05, 23:10
  #17686
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Joni93
Ja, det blir ju jættelite hat med tanke på att 90% av er klack ær under 23.


på ståplats ja. hört talas om roys hörna?
2013-11-05, 23:24
  #17687
Medlem
Moon The Loons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DerplockHolmes
Det är pinsamt att ni djyrgårdare ens skryter och jämför med era marginellt bättre publiksiffror på Nya Söderstadion, som dessutom är sämre om vi räknar bort derbyt. Ni har ett par hundra bättre i snitt och ni har gjort en kanonvår jämfört med vår ändlösa misär i Superettan, inte nog med det så gör SvFF sitt bästa för att så få ska få gå på Bajen som möjligt.

Forza Bajen

kanonvår? Say what.
2013-11-05, 23:29
  #17688
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moon The Loon
kanonvår? Say what.

Lugn, ny bajare.. Antagligen nyinflyttad till söder från Mora.. Så kan det va vet du

Passa er, såfort han hittar till Bullwinkle så kanske han får fett på sylen för första ggn också.. Då tar det hus i helvetet!
__________________
Senast redigerad av Salorm 2013-11-05 kl. 23:32.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in