Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2013-11-04, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ameermosa
Jag ska i alla fall rösta på miljöpartiet För jag gillar naturen, och inte är rasist för att rösta på SD
Vad har Miljöpartiet någonsin gjort för naturen? Om du på allvar brinner för att rädda vår planet och vår biologiska mångfald så får du ju skärpa till dig en smula och komma in i matchen.
Citera
2013-11-04, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ameermosa
Jag ska i alla fall rösta på miljöpartiet För jag gillar naturen, och inte är rasist för att rösta på SD
Överbefolkning av jordklotet är något som MP skiter totalt i. Att sedan att de vill ha obegränsad invandring av människor som skiter i natur, djur och miljö säger också en hel del om dem.
Citera
2013-11-04, 23:48
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Ni var ena generösa jävlar.
Jag som gillar blandning av folkgrupper men är vit och svensk hur tänker ni behandla mina åsikter?
Det står naturligtvis dig helt fritt att lämna landet och uppsöka vilka mångetniska oaser du vill i världen.

Med tanke på den mängd problem den ickevita invandringen fört med sig så bör naturligtvis illojalitet mot sitt eget folk bestraffas hårt. Jag är förvisso ingen representant för partiet men den nationalistiska tanken bygger ju på lojalitet mot sin egen familj, sitt eget folk.
Vi har nu facit på det mångkulturella misslyckandet. Vi ser hur destruktivt ett mångetniskt samhälle är. När väl ett nationalistiskt samhälle är implementerat så är det nog inte många som vill gå tillbaka till kaos, våldtäktsepidemier, bilbränningar och allmän otrygghet.
Vill du uppleva det så får du som sagt flytta härifrån och låta oss normala människor bygga upp vårt land ifred.
Citera
2013-11-04, 23:49
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Sverige kommer i längden inte kunna vara det enda landet som står emot globalistmaffian och den organiserade judenheten, tvärtom måste man söka allierade i andra länder som också kämpar för sin frihet.
Som sagt tidigare i en annan tråd: Jag köper inte folie-hatts-trams om judarnas makt och globalister osv.
Citat:
Detta för att undvika sanktioner och liknande, att våra motståndare skulle använda olika medel för att försöka förgöra oss är naturligtvis sant och korrekt, problemet är att de förgör oss nu också, framgångsrikt dessutom och det utan att vi ens gör något motstånd.

Som sagt.

Utvisningar på 400k+ invandrare/"ras-främlingar" skedde ju senast under andra världskriget. Uppenbart är ju att FN osv skulle reagera, och det starkt.

En annan fråga är var alla dessa invandrare ska ta vägen? Tror du alla länder tacksamt tar emot sina folk utan tjafs?

Citat:
Det enda jag vet helt säkert om framtiden som i vanlig ordning är mycket oviss, det är att när svenskarna blandats, bort trängts undan och försvunnit och ersatts av andra folk, ja då är vi borta för evigt och kommer aldrig tillbaka. Då finns det inte längre några politiska åtgärder i världen som kan rädda oss och inga politiska beslut över Sverige betyder heller inte någonting eftersom det ju inte finns några svenskar kvar.

Nähä...

Citat:
Därför är folkets överlevnad och bevarande vår ödesfråga. Alla andra frågor och beslut går att få ogjorda, förändra och göra om om de skulle visa sig galna, men ni vi är borta, ja då är vi borta för alltid.

Sprängning av berg, ska det också förbjudas? Berg kommer inte tillbaka.

Min poäng är att jag dels inte tror för en sekund att alla vita kommer försvinna efter en tid, och att jag dels inte ser detta som något nödvändigtvis negativt.

Citat:
Därför är det just denna fråga vi bör fokusera på i en tid då onda krafter aktivt arbetar för vår undergång.

Som sagt, jag köper inte folie-hatt-trams.

Citat:
Min personliga uppfattning är dock att handelsembargon, sanktioner eller till och med krig för den delen är helt enkelt något som man i förlängningen får riskera, precis som alltid tidigare i historian när hela nationen står på spel. Alternativet är slaveri och ond bråd död.

Och detta anser jag vara idioti.
Citera
2013-11-05, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Som sagt tidigare i en annan tråd: Jag köper inte folie-hatts-trams om judarnas makt och globalister osv..
Då vet vi det. Din avsaknad av kunskap och bildning i ämnet är dock inte mitt problem. Jag kan hänvisa dig till böcker om ämnet som grundligt går igenom problematiken på ett pedagogiskt sätt om du skulle vara intresserad av det. Det har avhandlats tusentals gånger här på Flashback, det är bara att söka på judiskt inflytande eller dylikt så kommer mängder med resultat upp.

Du får naturligtvis fortsätta blunda för det destruktiva inflytande som vita nationer har utsatts för det senaste seklet (och mer), på samma sätt som fanatiska mångkulturalister blundar för massinvandringens konsekvenser, det är i slutändan du själv som måste vilja ta till dig av kunskapen - jag kan inte tvinga den på dig på samma sätt som jag inte kan tvinga en hysterisk batikhäxa att studera Affes statistikblogg.

Om du inte ser hotet som vårt folk står inför och heller inget värde i att svenskarna som folk och Sverige som vi känner det faktiskt finns kvar imorgon så kan jag bara beklaga. Om du vill att babbarna ska stanna kvar och att Sverige ska bli ett lattefärgat kreolland med kaos, ond bråd död, misär, brottslighet och fattigdom så tillhör du helt enkelt inte vår målgrupp.
Senast redigerad av Straybullet 2013-11-05 kl. 00:07.
Citera
2013-11-05, 06:21
Medlem
infidels avatar
Citat:
En fråga.

SvP vill alltså, om jag förstått det rätt, skicka ut alla MENA-invandrare och annat icke-europeiskt drägg ur landet.

Om vi för en sekund antar att SvP faktiskt får regeringsmakten/inflytande över invandringspolitiken, är det då realistiskt att tro att FN och EU, mäktiga import-företag osv inte skulle reagera? Om man började skicka ut hundratusentals människor ur landet, förmodligen med tvång för det mesta, skulle ju EU och FN rimligtvis sabotera all svensk import, vi skulle kanske t.o.m hamna i krig osv.

Hur ser du på detta? De SvP:are jag pratat med har bara sagt att "allt är bättre än MENA-folk och rasblanding osv".

Det är inte nödvändigt att skicka ut oönskade invandrargrupper med tvång. Det räcker om man omskapar samhället så att de vill flytta härifrån frivilligt, och sedan ger dem möjligheten till det genom statlig sponsring. En helt vanlig oanställningsbar blatte som är lös i det svenska samhället kostar 300-350 000 kronor per år så man kan lägga ganska mycket pengar på utvandringsbidrag, det betalar tillbaka sig väldigt fort i inbesparingar. Sedan behöver man inte skicka dem till hemlandet, de kan gott vandra vidare till ett tredje land. Gnäller USA? Tja då säger vi bara, ge dessa fina blattar permanent uppehållstillstånd i USA, så betalar vi resan och ger dem en rejäl startslant. Säger amerikanarna nej, så framstår de som hycklare, säger de ja, så är saken ur världen.
Citera
2013-11-05, 12:42
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Då vet vi det. Din avsaknad av kunskap och bildning i ämnet är dock inte mitt problem. Jag kan hänvisa dig till böcker om ämnet som grundligt går igenom problematiken på ett pedagogiskt sätt om du skulle vara intresserad av det. Det har avhandlats tusentals gånger här på Flashback, det är bara att söka på judiskt inflytande eller dylikt så kommer mängder med resultat upp.

Citat:
Du får naturligtvis fortsätta blunda för det destruktiva inflytande som vita nationer har utsatts för det senaste seklet (och mer), på samma sätt som fanatiska mångkulturalister blundar för massinvandringens konsekvenser, det är i slutändan du själv som måste vilja ta till dig av kunskapen - jag kan inte tvinga den på dig på samma sätt som jag inte kan tvinga en hysterisk batikhäxa att studera Affes statistikblogg.

Om du inte ser hotet som vårt folk står inför och heller inget värde i att svenskarna som folk och Sverige som vi känner det faktiskt finns kvar imorgon så kan jag bara beklaga. Om du vill att babbarna ska stanna kvar och att Sverige ska bli ett lattefärgat kreolland med kaos, ond bråd död, misär, brottslighet och fattigdom så tillhör du helt enkelt inte vår målgrupp.

Ja, vad ska jag säga? I rest my case.
Citera
2013-11-05, 12:45
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Det är inte nödvändigt att skicka ut oönskade invandrargrupper med tvång. Det räcker om man omskapar samhället så att de vill flytta härifrån frivilligt, och sedan ger dem möjligheten till det genom statlig sponsring.
Typ som i Tyskland under 30-40-talet? Man tar bort rättigheter osv hos invandrare? Detta skulle inte heller bli genomförbart.
Citat:
En helt vanlig oanställningsbar blatte som är lös i det svenska samhället kostar 300-350 000 kronor per år så man kan lägga ganska mycket pengar på utvandringsbidrag, det betalar tillbaka sig väldigt fort i inbesparingar. Sedan behöver man inte skicka dem till hemlandet, de kan gott vandra vidare till ett tredje land. Gnäller USA? Tja då säger vi bara, ge dessa fina blattar permanent uppehållstillstånd i USA, så betalar vi resan och ger dem en rejäl startslant. Säger amerikanarna nej, så framstår de som hycklare, säger de ja, så är saken ur världen.

Du kan ju inte ens själv tro att det skulle funka...
Citera
2013-11-05, 13:16
Medlem
infidels avatar
Citat:
Typ som i Tyskland under 30-40-talet? Man tar bort rättigheter osv hos invandrare? Detta skulle inte heller bli genomförbart.

Du kan ju inte ens själv tro att det skulle funka...

Nej, man tar inte bort rättigheter bara för vissa invandrare, man tar bort dem för alla, sedan ger man dem tillbaka i form av privilegier. Man kan exempelvis avskaffa mångkulturen genom att införa barnlicens, dvs göra det till ett privilegium att skaffa barn, och sedan konstant neka ickesvenskar barnlicens. Över loppet av tre generationer kommer då mångkulturen att försvinna och kvar blir bara svenskar. I samma veva kan man neka eller villkorsbegränsa mindervärdigt svenskt rasmaterials möjlighet att föröka sig.

I praktiken kommer sådant som barnlicens, arbetsgivaravgiftrabatt för etnosvenskar i kombination med generösa utvandringsbidrag med mera att göra att majoriteten av de oönskade självmant flyttar från landet. Man kan också avzona förlorade kommuner som Malmö till ghetton och rena småförstörda kommuner till svenskzoner genom skatte och bidragssystemet. Det finns mängder av grejer en svenskregering skulle kunna göra, men det är först efter att nuvarande politiska system kollapsat som det kan bli fråga om några reformer. Att avveckla mångkulturen kommer att ta 20 år och kosta men det kommer att betala sig redan några år efter att man börjat.
Citera
2013-11-05, 15:33
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Nej, man tar inte bort rättigheter bara för vissa invandrare, man tar bort dem för alla, sedan ger man dem tillbaka i form av privilegier.
Det ger ju exakt samma effekt. Vad är skillnaden mellan att t.ex lagstifta att alla ska betala 90% skatt men vita får sedan "privilegiet" att få slippa betala, och att lagstifta att icke-vita ska betala 90% skatt? Ingen skillnad är det.

Citat:
Man kan exempelvis avskaffa mångkulturen genom att införa barnlicens, dvs göra det till ett privilegium att skaffa barn, och sedan konstant neka ickesvenskar barnlicens.
Då tar man bort deras rättigheter. Tror du sedan att EU, FN osv bara skulle titta på när Sverige utför tvångsaborter och brott mot de mänskliga rättigheterna?
Citat:
Över loppet av tre generationer kommer då mångkulturen att försvinna och kvar blir bara svenskar. I samma veva kan man neka eller villkorsbegränsa mindervärdigt svenskt rasmaterials möjlighet att föröka sig.
I nazisternas utopi, kanske.
Citat:
I praktiken kommer sådant som barnlicens, arbetsgivaravgiftrabatt för etnosvenskar i kombination med generösa utvandringsbidrag med mera att göra att majoriteten av de oönskade självmant flyttar från landet.
Men det är inte genomförbart.
Citat:
Man kan också avzona förlorade kommuner som Malmö till ghetton och rena småförstörda kommuner till svenskzoner genom skatte och bidragssystemet. Det finns mängder av grejer en svenskregering skulle kunna göra, men det är först efter att nuvarande politiska system kollapsat som det kan bli fråga om några reformer. Att avveckla mångkulturen kommer att ta 20 år och kosta men det kommer att betala sig redan några år efter att man börjat.

Svara nu ärligt: Tror du verkligen att allt detta är genomförbart?

PS: Frågan var retorisk DS
Citera
2013-11-05, 17:10
Medlem
infidels avatar
Citat:

Då tar man bort deras rättigheter. Tror du sedan att EU, FN osv bara skulle titta på när Sverige utför tvångsaborter och brott mot de mänskliga rättigheterna?

Tvångsaborter? De kommer aldrig att bli på smällen med hjälp av p-implantat och återkommande läkarkontroller. Kan Kina ha en enbarnspolicy baserade på läkarkontroll var tredje månad för alla fertila kvinnor så kan Sverige ha en nollbarnspolicy för alla utan giltig licens. EU och FN kan du glömma, det är inte på något vis så att någon blir dödad, det är bara så att mängder av blattar blir ofödda.
Citera
2013-11-05, 21:35
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Tvångsaborter? De kommer aldrig att bli på smällen med hjälp av p-implantat och återkommande läkarkontroller. Kan Kina ha en enbarnspolicy baserade på läkarkontroll var tredje månad för alla fertila kvinnor så kan Sverige ha en nollbarnspolicy för alla utan giltig licens. EU och FN kan du glömma, det är inte på något vis så att någon blir dödad, det är bara så att mängder av blattar blir ofödda.
Det är i alla fall helt ogenomförbart...

Kan tillägga:
Citat:
Artikel 12.
Ingen får utsättas för godtyckligt ingripande i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens och inte heller för angrepp på sin heder eller sitt anseende. Var och en har rätt till lagens skydd mot sådana ingripanden och angrepp.

Citat:
Artikel 16.
Fullvuxna män och kvinnor har rätt att utan någon inskränkning med avseende på ras, nationalitet eller religion ingå äktenskap och bilda familj. Män och kvinnor skall ha samma rättigheter i fråga om äktenskaps ingående, under äktenskapet och vid dess upplösning.

De mänskliga rättigheterna
Senast redigerad av MentosFruitcore 2013-11-05 kl. 21:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in