Citat:
Sverige kommer i längden inte kunna vara det enda landet som står emot globalistmaffian och den organiserade judenheten, tvärtom måste man söka allierade i andra länder som också kämpar för sin frihet.
Som sagt tidigare i en annan tråd: Jag köper inte folie-hatts-trams om judarnas makt och globalister osv.
Citat:
Detta för att undvika sanktioner och liknande, att våra motståndare skulle använda olika medel för att försöka förgöra oss är naturligtvis sant och korrekt, problemet är att de förgör oss nu också, framgångsrikt dessutom och det utan att vi ens gör något motstånd.
Som sagt.
Utvisningar på 400k+ invandrare/"ras-främlingar" skedde ju senast under andra världskriget. Uppenbart är ju att FN osv skulle reagera, och det starkt.
En annan fråga är var alla dessa invandrare ska ta vägen? Tror du alla länder tacksamt tar emot sina folk utan tjafs?
Citat:
Det enda jag vet helt säkert om framtiden som i vanlig ordning är mycket oviss, det är att när svenskarna blandats, bort trängts undan och försvunnit och ersatts av andra folk, ja då är vi borta för evigt och kommer aldrig tillbaka. Då finns det inte längre några politiska åtgärder i världen som kan rädda oss och inga politiska beslut över Sverige betyder heller inte någonting eftersom det ju inte finns några svenskar kvar.
Nähä...
Citat:
Därför är folkets överlevnad och bevarande vår ödesfråga. Alla andra frågor och beslut går att få ogjorda, förändra och göra om om de skulle visa sig galna, men ni vi är borta, ja då är vi borta för alltid.
Sprängning av berg, ska det också förbjudas? Berg kommer inte tillbaka.
Min poäng är att jag dels inte tror för en sekund att alla vita kommer försvinna efter en tid, och att jag dels inte ser detta som något nödvändigtvis negativt.
Citat:
Därför är det just denna fråga vi bör fokusera på i en tid då onda krafter aktivt arbetar för vår undergång.
Som sagt, jag köper inte folie-hatt-trams.
Citat:
Min personliga uppfattning är dock att handelsembargon, sanktioner eller till och med krig för den delen är helt enkelt något som man i förlängningen får riskera, precis som alltid tidigare i historian när hela nationen står på spel. Alternativet är slaveri och ond bråd död.
Och detta anser jag vara idioti.