2013-11-05, 15:24
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
hehe

har 60 aprc i min maus och 30 i e75
måste sluta med det
har väldogt många t10 att köpa ut och att gå plus minus noll eller plus 10 000 så går.det ej snabbt att få ihopa 24 000 000 + 12 000 000 som är andra tier tanks jah vill köpa ut

Hur blev det, köpte du en WTF100?
Och isf hur går det med den?
Vad jag sett på NA är rätt skrämmande iaf vad bra spelare gör med den.
Att kunna plocka 2 tier8s med ett klipp inom 10s är ett bevis på en balanserad tank.
Citera
2013-11-05, 15:30
Medlem
Glömde skriva att IS-3:an är fullt uppgraderad, kör med Shell rammer, GLD men kan inte betämma mig för vad den tredje modulen ska vara. Ska jag gå på ventilation eller wet ammo rack?
Citera
2013-11-05, 15:38
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Glömde skriva att IS-3:an är fullt uppgraderad, kör med Shell rammer, GLD men kan inte betämma mig för vad den tredje modulen ska vara. Ska jag gå på ventilation eller wet ammo rack?

Rammer och Vert.stab är måsten på alla tanks som kan ha dem.
Har det + vents på min.

Du kan ha SafeStowage på din loader isf för WetAmmoRack och VertStab+GLD är egentligen bara värt det på franska autoloaders som AMX 50 100.
Citera
2013-11-05, 15:50
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Tack för speltipsen Cardiac och Salorm.

Ska pröva att köra vagnen så och se om jag får till det lite bättre. En sista fråga bara: vad är att föredra vid front brawl close combat, att wiggla eller backa fram och tillbaka?

Står du front mot front så trycker jag bara medans jag reloadear så han endast kan skjuta i tornet (oftast) och det brukar funka bra.
Citera
2013-11-05, 16:08
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Hur blev det, köpte du en WTF100?
Och isf hur går det med den?
Vad jag sett på NA är rätt skrämmande iaf vad bra spelare gör med den.
Att kunna plocka 2 tier8s med ett klipp inom 10s är ett bevis på en balanserad tank.
nä pengarna räckte ju inte
har den upplåst men köpte t8 istället för att spara lol
jag vill köpa och kan om jah växlar in 15000 guld till credits men känns som slöseri med guld vill ha dom till premiumdagar och funderade på 122-44 an

iofs så har inte 8 i t10 att göra tycker jag, om dom inte är TD eller T34
ser många klantar med med
gwtiger 1shottade en i en match och en snubbe tradade skott mot en foch155 och bounsade alla sina skott medans fochen bara åt upp waffen e100 lol

bara sett den i typ 5-6 matcher
Citera
2013-11-05, 18:17
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Och många personer kör mycket guld på NA-servern.
Vanligt med premium redan från tier2 som är lägsta jag kör.

Citat:
Att vinkla en IS-3 är mer eller mindre att be om en ammorack. Jag har ammorackat ett gäng IS-3 från full hälsa som vinklat sig och gett mig ett bra skott rakt in genom fronten. Vinklar man tanken kan dessutom nästan alla man möter skjuta igenom fronten, något de har svårt annars.
Tycker is-3 är väldigt lätt att penna framifrån, hade lite problem i en match(patch 8.8) med engelsk vagn som bara hade 171mm pen, pennade bara hälften av skotten men 180mm pen och uppåt så är de en barnlek.
Citera
2013-11-05, 20:13
Medlem
hondaPowers avatar
snabb fråga, måste man uppgradera tornet på t29 för att kunna andvända den bästa kanonen till den??
Citera
2013-11-05, 20:17
Medlem
Littlebear34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hondaPower
snabb fråga, måste man uppgradera tornet på t29 för att kunna andvända den bästa kanonen till den??
nej men den ger den bästa kanonen bättre rof osv. så det är bra att skaffa den också
Citera
2013-11-05, 20:21
Medlem
hondaPowers avatar
okej, självklart ska jag fixa tornet åxå, men då fixar jag kanonen först
Citera
2013-11-05, 23:22
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hondaPower
okej, självklart ska jag fixa tornet åxå, men då fixar jag kanonen först
förr var det bättre att köra med orginal tornet pga musöronen
sedan fixade wg det ju

ang is3 så tycker jag också den är lätt att möta, MEN ibland kan den ha troll armor som is7 an

jag och en polare stod med varsin t8 TD den nya tyska med 212 pen och bommade 5 skott på sidan
siktade på motorn bak och 3 av min kompis och 2 av mina bounsade innan jag pennade med mitt 3 skott och dödade han

nästan som det görs en kalkyl i början av matchen av servern att x och z på ä eller ö skall auto bounsa ;p
Senast redigerad av Kebabsuger 2013-11-05 kl. 23:27.
Citera
2013-11-06, 05:26
Medlem
Kebabsugers avatar
kom hem, körde en match(testa mod), obj 268 sköt bara heat på mig, sicken nolla att behöva 450 i pen med den

så retade han lite efter matchen och sedan på ignore så han inte kunde svara :P
Citera
2013-11-06, 07:40
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Vanligt med premium redan från tier2 som är lägsta jag kör.

Mest intressant med guldammo är hur många som skjuter det utan att behöva det. Kan förstå det ifallen när man är i en autoloader eller en Jpz100 med lång reload och inte vill switch ammo i onödan.

Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Tycker is-3 är väldigt lätt att penna framifrån, hade lite problem i en match(patch 8.8) med engelsk vagn som bara hade 171mm pen, pennade bara hälften av skotten men 180mm pen och uppåt så är de en barnlek.

Jo, IS3 är sällan ett problem att penna framifrån om man vet vad man gör. Bara så du vet Dart380.
Engelska vagnen du pratar om är Black Prince som har bra armour för tier7 och ok för tier8. Helt ok tanke, men jag fick krupp av den i slutet och freeXPa mig ur den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in