2013-11-05, 02:18
Medlem
Guldtandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrgangster655
idag spelade jag efter ca 2 veckors paus.

idag va den roligaste tiden jag haft på gta online. jag tänkte eftersom jag inte kommer spela på ca 1 vecka så passar jag på och dödar alla och bombar deras bilar hamnar jag på bad sport så är jag good sport om en vecka så det kvittar.

Så jag åker runt och dödar folk dödar en person som blir skit sur över micen, 5 min senare så kommer han med sin tank till mig och dödar mig 2 ggr och där gör killen sitt livs största misstag, när jag gömmer mig i en trång utrymme så lämnar han tanken för att döda mig jag får ner killen samt tar hans tank och dödar han ca 20 ggr innan "min tank" exploderar hahaha fan va chill det va.. och varje ggn jag fick ner han blev han skit sur över micen.
Roligaste jag hört på länge! Älskar sånt här
Citera
2013-11-05, 03:28
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Hatar personer som alltid ska dryga. Detta hände idag.

Jag tog min stylade, trimmade och stentunga Hummer för en åktur bland spelets högsta berg. Efter cirka 5 minuters körning inser jag att någon förföljer mig och jag antar att snubben kört hela den jävla vägen för att döda mig och inte för något annat.

Så jag hoppar ut ur bilen och öppnar eld mot honom men jag lyckas varken döda honom eller skrämma honom. Istället hoppar han ut från sin bil en bit bort och börjar toksnipa mig med misslyckade försök varav jag sedan besvarar elden med samma resultat. Efter cirka 5-10 minuter av hopplöst snipande mellan oss så lyckas jag döda honom och snor en ambulans.. nu kommer det roliga.

Jag tar ambulansen och kör till en smal och trång väg med en liten bro. Jag ser att han är efter mig med bil så jag måste tänka snabbt. Jag blockerar bron med ambulansen och placerar en Sticky Bomb på den.

Planen är alltså att när han kommer med sin bil så ska han köra in i ambulansen för att flytta på den och då detonerar jag bombjäveln.

Precis så här gör jag och han sprängs i tusentals bitar. Så går det när man jävlas med oskyldigt folk. Tror dock jag blev Bad Sport för första gången men jag ångrar inget.
Fan du är värre än Viet cong ju med dina armbush attacker fan

men iaf jag har tröttnat som fan på GTA , finns inget roligt att göra förutom att tjäna pengar på tråkiga uppdrag.
Citera
2013-11-05, 03:39
Medlem
Hade riktigt kul nyss. 2 killar som körde förbi mig när jag precis pimpat min Sandking lite, slängde en sticky på mig och sprängde. Spawnade vid Ammunation som ligger där nära LS Customs vid bron och köpte mig en sticky själv.

Letade snabbt på grabbarna och sprängde dem tillbaka, därefter blev det krig. När dem spawnade snodde dem en bil och körde över mig. Jag spawnade uppe på bron, plockade from snipern och 2 snabba skott i vardera satt när dom var på väg att försöka mosa mig igen.
Efter ett tag stack ena killen, jag och den andra fortsatte. Tillslut blev det la runt 14-17 till honom tyvärr.
Citera
2013-11-05, 04:09
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBuddha
Knappast, jag har sprängt ett tjugotal personliga bilar, jag dödar de huliganer som inte låter mig vara ifred och någon gång händer det att man går loco själv för att man börjar bli trött eller uttråkad..
Aldrig fått bad sports, inte ens en varning. Får ständligt belöning för good sport så det resonemanget kan vi utesluta tror jag.
Vanligtvis får du en varning varje gång du spränger en personlig bil eller i alla fall en uppmaning till att sluta.
Citera
2013-11-05, 07:20
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrgangster655
idag spelade jag efter ca 2 veckors paus.

idag va den roligaste tiden jag haft på gta online. jag tänkte eftersom jag inte kommer spela på ca 1 vecka så passar jag på och dödar alla och bombar deras bilar hamnar jag på bad sport så är jag good sport om en vecka så det kvittar.
Fel! Är du bad sport så måste du vara inloggad och spela under den tiden du har straffet för att det ska försvinna.
Citera
2013-11-05, 09:47
Medlem
joppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Håller på att fylla upp mitt 10 bilars garage och försöker bestämma vad jag skall stoppa in där. Just nu har jag 6 bilar/mc jag vill ha kvar och 4 extra Baller som jag har för att sälja
  1. Elegy, gratis men en bra sportbil
  2. Akuma mc, min favorit mc. Bra för min körstil
  3. Sheriff SUV, bra för om man behöver plats för många
  4. Tailgater, bara för att ha den. kör den nästan aldrig
  5. Felon GT, ville ha en Cab
  6. Baller, bra Suv, använder den för att fiska fram fler Ballers för försäljning

Skall köpa en Entity när skatteåterbäringen kommer Är det något jag bör skaffa eller något som kan bytas bort?

Jag köpte en Exemplar och kan rekomendera den. Väldigt bra köregenskaber, og med de riktiga mods så blir den en skönhet.
Citera
2013-11-05, 10:07
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppe
Jag köpte en Exemplar och kan rekomendera den. Väldigt bra köregenskaber, og med de riktiga mods så blir den en skönhet.

Satte in en folkvagnsbuss i garaget igår kväll, får se om den stannar där eller blir utbytt. Jag skulle behöva ett större garage...
Citera
2013-11-05, 10:18
Medlem
i.b.ms avatar
Fick just ner 1.05 patchen till PS3. 39 MB

Skall testa och se hur den fungerar.
Citera
2013-11-05, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Fan du är värre än Viet cong ju med dina armbush attacker fan

men iaf jag har tröttnat som fan på GTA , finns inget roligt att göra förutom att tjäna pengar på tråkiga uppdrag.

Jag håller med dig där lite grann.

Just nu känns det som att man spelar gta, BARA FÖR ATT man inte har något annat att spela eller av någon annan anledning, eller för att ens kompisar kör, det blir mer ett tvång än ett måste, man hittar på någon ursäkt, tex,

det skulle vara kul, sen när man spelar är det inte så jävla kul ändå.
Gta online är rätt så lågbudget om man tänker efter, spelet är så överhypat satt man inbillar sig själv att det är bättre än vad det är.

Självklart kommer jag fortsätta spela men med viss tveksamhet.
Det här var min djupgående analys om GTA, Vad tror ni om det här, ni måste ju ändå känna igen mönstret?
Citera
2013-11-05, 10:34
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palerm8776
Jag håller med dig där lite grann.

Just nu känns det som att man spelar gta, BARA FÖR ATT man inte har något annat att spela eller av någon annan anledning, eller för att ens kompisar kör, det blir mer ett tvång än ett måste, man hittar på någon ursäkt, tex,

det skulle vara kul, sen när man spelar är det inte så jävla kul ändå.
Gta online är rätt så lågbudget om man tänker efter, spelet är så överhypat satt man inbillar sig själv att det är bättre än vad det är.

Självklart kommer jag fortsätta spela men med viss tveksamhet.
Det här var min djupgående analys om GTA, Vad tror ni om det här, ni måste ju ändå känna igen mönstret?

Kan bara instämma. Kanske har det i mitt fall att göra med att jag alltid lirar själv och inte har någon klan, vilket leder till att det blir tråkigt att bara åka/gå runt och utforska. Har satt upp ett eget mål och det är att genom racing dra ihop 500 000 för att kunna köpa adder (har 500 000 nu). Efter det får jag se om heist tillkommit, annars blir det paus. Är lite skeptisk till just heist då jag tror det kommer bli en klangrej men ska inte döma det på förhand. Någon som vet mer om det här capture the flag som ska tillkomma?
Citera
2013-11-05, 10:40
Medlem
Jag tycker inte riktigt att det räcker med att kunna spara 10 bilar..
Är det någon som vet om man kan äga flertalet garage eller om varje fastighet/garage man köper tar ut det förra?
Citera
2013-11-05, 10:46
Medlem
Seporstias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Fick just ner 1.05 patchen till PS3. 39 MB

Skall testa och se hur den fungerar.

Laddar också ner den nu, vet du vad den innebär eller nån annan som vet?

Edit: hittade en länk nu och så som jag förstår det så äre bara allmänna förbättringar gällande uppkopplingen osv som det varit krabb med?

http://www.egmnow.com/articles/news/grand-theft-auto-v-patch-1-05-and-gta-online-stimulus-package-expected-next-week/
Senast redigerad av Seporstia 2013-11-05 kl. 10:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in