Citat:
Ursprungligen postat av
dangerousdanger
Ja, men fortfarande. Är man då kär på riktigt gör man ju inte slut pga det? Det är ju väldigt konstigt att tänka att en tjock person inte förtjänar en smal? Det är ju bara utsidan och säger inte så mycket om ven som är "bäst" som helhet.
Har man en partner som går upp mycket i vikt kan man väl prata om det om man har den relationen. Men det kan ju vara väldigt känsligt också
Ja, såklart det gör något? Hon blir oattraktiv och jag känner ingen sexuell dragning emot henne. Jag blev äcklad då jag hade sex med henne. Spelar ju ingen jävla roll hur bra som person hon är då jag finner henne äcklig. Tänk dig det själv att personen du är ihop med blev otroligt jävla fet och orkade inte ens spänna på dig för att han höll på att dö i sitt egna fett? Eller så var han med om en olycka och förlorade 99,9% av sitt utseende inga armar, ett finger, svårt brännsårsoffer. Lycka till att ha ett förhållande med den människan där du är 100% lycklig.
För att förhållande ska fungera ska du tycka om personens utseende liksom insida, sexlivet ska fungera och eran kemi. Annars lever du i en falsk lycka där du faktiskt inte är lycklig och det kommer gå åt helvete inom en snar framtid.
Sitt för fan inte och var så jävla naiv och tro att man kan "se ut som man vill - han älskar mig ändå". Tro mig fan att du blir dumpad inom en snar frmatid ifall du slutar att göra dig vacker om dagarna, lukta illa eller bara allmänt äcklig. "Insidan som räknas" säger du naivt. Ja säg det också när din karl slutar raka sig, dusha och äter chips hela dagarna när du dumpar honom för att "han är inte den jag blev kär i".