2013-11-03, 12:53
Medlem
shinji ikaris avatar
Tror ni män som hatar kvinnor så mkt i denna tråd bara vill bli mördade av ngn snygg tjej. Så ni blir tysta liksom.
Citera
2013-11-03, 15:34
Medlem
adventualthorizons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrLinus
Hade utan problem kunnat kidnappa och våldta tjejer för att sen bryta ner dom fullständigt mentalt så att jag kan kontrollera henne enklare nästa gång hon ska våldtas, plus att minimera risken att hon vågar fly etc.

När hon sedan kuvat sig och insett att det inte är någon idé att hon kämpar emot dvs insett att hon är min fånge så hade jag börjat behandla henne bra sålänge hon skötte sig.

Men ja detta enbart om min sexualitet inte var kuvad av dagens samhälle eller jag hade en extremt risktagande personlighet utan konsekvenstänk.
Du är en visman.
Citera
2013-11-03, 15:34
Medlem
adventualthorizons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shinji ikari
Tror ni män som hatar kvinnor så mkt i denna tråd bara vill bli mördade av ngn snygg tjej. Så ni blir tysta liksom.
Vilken vettig människa vill bli mördad?
Citera
2013-11-04, 08:35
Medlem
Inglorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tverskoy
Det är bara snygga kvinnor som har priviligie att få vara sexobjekt.

Resten av kvinnorna får vara feminister.

Hahaha, ja det är väl så man kan sammanfatta det mesta!
Citera
2013-11-04, 11:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FruPimpinett
Hahahah, du anser alltså att vara ett sex-objekt vara ett privilegium?
Det tycker nog dom som är det att det är...
Citera
2013-11-04, 11:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Kan du göra själv tycker jag. Eftersom det är du som grundproblemet.
Jag objektifierar inte killar speciellt. Så varför måste jag straffas?

Det är naturens sätt att få fortplantningen att fungera: Attarktion= blir kåt och vill ha samlag. Vad är det som är så svårt att förstå?
Du låter mest som en bitter gammal feminist som inte fattar varför killar inte tänder på ditt hår i armhålorna mm...
Citera
2013-11-04, 11:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shinji ikari

Vem har sagt att vi hatar kvinnor? Vi i frågasätter bara barför ni har så svårt att fatta naturens gång...
Citera
2013-11-04, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasbyxmannen
Det är naturens sätt att få fortplantningen att fungera: Attarktion= blir kåt och vill ha samlag. Vad är det som är så svårt att förstå?
Du låter mest som en bitter gammal feminist som inte fattar varför killar inte tänder på ditt hår i armhålorna mm...

Kvinnor blir attraherade av män på samma vis. Men vi springer inte runt och begär att män ska dölja sig, inte får klä sig som de vill, inte vistas på vissa platser, inte göra vissa saker för annars kan vi inte hantera vår egen fitta.
Det som är skillnaden om du nu inte fattat det.
Citera
2013-11-04, 15:02
Bannlyst
Citat:
Kvinnor blir attraherade av män på samma vis. Men vi springer inte runt och begär att män ska dölja sig, inte får klä sig som de vill, inte vistas på vissa platser, inte göra vissa saker för annars kan vi inte hantera vår egen fitta.

Nej skillnaden är att båda kollar men ni springer runt och gnäller över det faktum att män föds med ögon.
Citera
2013-11-04, 15:09
Bannlyst
Citat:

1. Män kollar mycket mer på fysiska attribut än kvinnor.
2. Mäns sexlust är mycket mycket högre pga testosteronvärden som är 10-20x högre än eran.
3. Män har en reproduktiv strategi av variation, vilket ni ej har i samma utsträckning.

Det blir därmed ytterst bisarrt att jämföra.
Citera
2013-11-04, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedishmeatballs
1. Män kollar mycket mer på fysiska attribut än kvinnor.
2. Mäns sexlust är mycket mycket högre pga testosteronvärden som är 10-20x högre än eran.
3. Män har en reproduktiv strategi av variation, vilket ni ej har i samma utsträckning.

Det blir därmed ytterst bisarrt att jämföra.

1. Hur vet du det?
2. Det är inte enbart testosteronnivåer som avgör sexlust. Olika nivåer ger också olika "resultat" på olika kön. Med andra ord är det inte fullt så enkelt som att säga hög testosteronhalt = hög sexlust.
3. Har ni? Du sitter ju själv här och säger att män enbart är intresserade av unga och vackra kvinnor. Allt annat är helt ointressant, enligt dig själv. Mig veterligen kan kvinnor vara intresserade av både skönhet, intelligens, personlighet och status hos män.
Citera
2013-11-04, 15:36
Medlem
Citat:
I Sverige idag får man inte klä sig hur man vill enligt lag, man får inte gå naken exempelvis det är förargelseväckande beteende. Sedan regleras klädkoderna främst av normer, vad som anses accepterat av allmänheten, vad som ses ned på osv.

Det finns saker som är tabu för män att ha på sig. tarzan-badbyxor exempelvis(till viss del för att kvinnor tycker det är fult och motbjudande).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in