Citat:
Ursprungligen postat av
letsdoit
Ja, helt klart ska han det. - Och på 8 ovikta 500-lappar med endast två årtal representerade.
Han stal väl dom pengarna eftersom uttaget inte direkt stämmer med resten i det här fallet.
En sån typ äger inte 4000 och absolut inte i anslutning till att ett uttag är gjort från Marinas bank, och Marina va ju som känt redan död vid den tidpunkten. Han inte bara mördade utan stal från henne efter han dumpat henne som sopor bakom en grandunge. Det fanns ett litet avsnitt på någon av blaskorna där Missing People visade hur platsen såg ut där hon återfanns. Han har inte behövt släpa mer än några meter med bilen inbackad på rätt sätt.
Och riktningen hur emballaget placerades återfinns väl i förundersökningen samt hur det såg under emballaget samt med knopar och annat. Så den röda kalsong mannen hade bråttom kan man säga, och om han nu ser Borgar i rättssalen igen hoppas jag att hans flinande och skrattande byts ut mot en betydligt allvarligare min, och har han tur slipper han väl att bli anstaltsdräng., Men det tror jag inte eftersom det är den typen som gillar att slå kvinnor barn och djur.
Lumbagon försvann den tro eftersom uppgifter i tråden är att han hade ett bidragsarbete?
Det låter ju också som att de här arbetskamraterna gladde sig åt att han blev hämtad. Undrar då vilket intryck han gjort på dom egentligen.- Samma som på det arbetet där dom skickade hem honom tidigare än vad som va sagt och det trots att dom hade betalt för aset.
Jag funderar fortfarande på det där brevet som skrevs till Tingsrätten om huset och lånen.
Det va väl inte så att kräket trodde han skulle ärva som sambo eller liknande? Eller va det i rent förvillande syfte tro? Riktigt skumt brev måste jag säga. Och ett ifrågasättande om när Marina fick huset av föräldrarna.