2013-11-03, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonFly...
Åh nej vad pinsamt. Nu har Emma lagt upp en bild på instagram med skärsår och taggat det med "selfdestructive" och alla sina psykiska sjukdomar (som hon verkligen lider av).

Vill inte, men; Toooold yaaaaaa!
Citera
2013-11-03, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Well, I told you guys! Så den som mjäkade och tyckte det var "orättvist att klanka ner på Emma för hon har ju inte gjort något2, ser du NU?

http://www.sinnergirls.com/blogs/emma/posts/i-love-to-suck

Tjejen är ju helt desperat. behöver väl någon ny snubbe att bo hos då hon inte verkar ha egen lya så då får hon uppgradera porren till något hårdare.

Tsk tsk tsk, säger bara: Känner igen en bitch när jag ser en och..

Vad är du för slags människa egentligen? Skämmes för fan.
Citera
2013-11-03, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LitenGulligPonny
Vad är du för slags människa egentligen? Skämmes för fan.
Men snälla!
Citera
2013-11-03, 07:50
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Men snälla!

Det går bra att kritisera alla förutom Berny, som för övrigt skrivit två självbiografier och arbetar på en tredje?

Hur går din logik ihop? Är det okej att kalla Skandalbruttan fet och kritisera hennes leverne? Om så, varför är det inte okej att göra det samma med Berny (som trots allt sålt sitt liv till allmänheten)? Jag är faktiskt genuint nyfiken.
Citera
2013-11-03, 13:59
Medlem
Citat:
Well, I told you guys! Så den som mjäkade och tyckte det var "orättvist att klanka ner på Emma för hon har ju inte gjort något2, ser du NU?

http://www.sinnergirls.com/blogs/emma/posts/i-love-to-suck

Tjejen är ju helt desperat. behöver väl någon ny snubbe att bo hos då hon inte verkar ha egen lya så då får hon uppgradera porren till något hårdare.

Tsk tsk tsk, säger bara: Känner igen en bitch när jag ser en och..

Varför tycker du det är okej att klanka ner på Emma när hon gör dåliga saker, men inte på Berny som gjort mycket värre saker, lurat och utnyttjat folk och desutom är äldre än Emma? Båda har ju "sjukdomar" att skylla på. Är inte det också att "sparka på någon som redan ligger ner"?
Citera
2013-11-03, 14:45
Medlem
Citat:
Trötta mig..Du får skriva en massa skit om Berny men inte jag om Emma? Väx upp för fan!

Men saken är ju den att du tycker att personer här på forumet är hemska som trycker ner en sjuk människa, och dömmer henne för saker som hon inte rå för, för att hon är så sjuk, men samtidigt kan du sparka på en annan person som är sjuk. Är inte du då lika dålig som de du klagar på i det här? forumet då?
Citera
2013-11-03, 15:02
Medlem
ZooHundens avatar
Citat:
Trötta mig..Du får skriva en massa skit om Berny men inte jag om Emma? Väx upp för fan!

Dock är det ju du som har hållit tal nu i flera sidor om hur elaka folk är härinne och bara mobbar stackars Berny. Borde inte du då vara större än så och inte "mobba" någon?

Eller handlar allt egentligen om att du också vill/får "mobba", bara det är "rätt" person, i ditt fall Emma?

Din logik är...
Senast redigerad av ZooHunden 2013-11-03 kl. 15:05.
Citera
2013-11-03, 20:05
Medlem
Varför har E fortfarande inte tagit bort ur sin presentation på sinnergirls att hon bor med sin flickvän i Malmö? Vägrar hon släppa taget om B?
Har de ens någon kontakt?

Sorry om jag missat något i tråden
Citera
2013-11-03, 20:40
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av transparent113
Varför har E fortfarande inte tagit bort ur sin presentation på sinnergirls att hon bor med sin flickvän i Malmö? Vägrar hon släppa taget om B?
Har de ens någon kontakt?

Sorry om jag missat något i tråden

Antagligen har dom väl någon form av kontakt.
Citera
2013-11-04, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZooHunden
Dock är det ju du som har hållit tal nu i flera sidor om hur elaka folk är härinne och bara mobbar stackars Berny. Borde inte du då vara större än så och inte "mobba" någon?

Eller handlar allt egentligen om att du också vill/får "mobba", bara det är "rätt" person, i ditt fall Emma?

Din logik är...
Yes, har lärt mig av de bästa.
Citera
2013-11-04, 09:04
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Yes, har lärt mig av de bästa.

Jag är ärlig med att jag starkt ogillar båda och kastar skit på båda två.
Men seriöst, varför får vi inte skriva om Berny om du får skriva om Emma?
Citera
2013-11-04, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Jag är ärlig med att jag starkt ogillar båda och kastar skit på båda två.
Men seriöst, varför får vi inte skriva om Berny om du får skriva om Emma?
För att Berny har varit igenom så mycket tunga tråkigheter. Hon behöver inte mer nu. Det är att slå på en liggande och något man bara inte borde göra. Förstår du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in