• 1
  • 2
2013-11-04, 08:28
Bannlyst
Jag undrar varför det är så få tjejer som vill träffas och knulla på vanliga dejtingsidor?

Jag tycker det är konstigt att om man väl får kontakt med en tjej som verkar gilla att prata med mig och visar intresse tycker man är konstig när man sen går in på sex och frågar om hon är sugen på att ses och knulla?

Många tjejer skriver då att jag är helt slut i huvudet eller att jag är ett jävla äckel och liknande?

Jag fattar ingenting? Varför vill tjejer inte knulla lika mycket som oss killar? Vad är det för fel på er?

Jag fattar ingenting? Varför är jag ett jävla äckel för att jag vill träffas och knulla..det är väl trevligt att knulla? Eller?

Om ni hade velat knulla lika mycket som oss killar så kanske vi inte hade behövt alternativ som bordeller och porr och det hade varit mindre våldtäkter med all sannolikhet har ni tänkt på det?

Själv åker jag till amsterdam och betalar för sex för jag orkar inte sitta och playa tjejer på nätet eller krogen och låtsas va intresserad och fjäska bara för att kanske får knulla om två månader.

Vad är det för fel i huvudet på er tjejer? Vad är det ni vill egentligen? Vill ni bara ha sex i förhållande? Kan ni bara ha sex i samband med känslor och kärlek? Har ni inte förmågan att skilja på dessa saker? Blir ni inte kåta och bara vill ha kuk liksom? Va ska ni göra om ni nu är singlar och inte har nån kille för närvarande? Det kan ju ta ett år kanske tills nästa gång ni blir kära och skaffar förhållande, ska ni inte knulla under tiden? Varför kan ni inte bara vilja knulla...ni är så jävla jobbiga...Blir så trött på er fitthelveten... Tur man ska ner till amsterdam snart och köpa en ung traffickinghora hihi

Förvirrad
Citera
2013-11-04, 08:34
Bannlyst
Kvinnor vill inte ens ha sex i förhållanden, dom "offrar sig" för killen. Kvinnor gillar inte sex, de gillar romantik.
Citera
2013-11-04, 08:36
Medlem
DenNyaDealens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vide.cor.meum
Kvinnor vill inte ens ha sex i förhållanden, dom "offrar sig" för killen. Kvinnor gillar inte sex, de gillar romantik.

Dummaste jag hört!

Nu är jag inte så väl bevandrad i hur det ser ut i "dejtingsids"scenen, men är det inte väldigt många äldre damer som håller hus där?
Citera
2013-11-04, 08:39
Medlem
Bara Glads avatar
Vi har ju ett samhälle där tjejer inte får tycka om sex, för då är hon en hora, en slampa osv.
Citera
2013-11-04, 08:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bara Glad
Vi har ju ett samhälle där tjejer inte får tycka om sex, för då är hon en hora, en slampa osv.

så du menar att de egentligen vill knulla lika mycket som oss? När hon kallar mig jävla äckel så egentligen så vill hon knulla med mig men hon bara ljuger och skriver så för att det är viktigare för henne att hålla uppe en fasad om att hon är präktig än att göra det hon egentligen vill?

Korrekt?
Citera
2013-11-04, 08:43
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vide.cor.meum

Ja...Det är olika angripshåll för män resp. kvinnor gällande sex. Män går igång på det rent tekniskt sexuella först..medans kvinnor vill ha och känna allt runt omkring först..

Samma sak vad gäller relationer och attraktion överlag. Män är lite mer "enkelspåriga". Iaf i tanken.

Sen är det ju andra omständigheter som kan göra att saker och ting ser ut annorlunda i vissa fall..i verkligheten..men det speglar ändå rätt bra generellt hur det ser ut.
Citera
2013-11-04, 09:04
Medlem
DenNyaDealens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatarmigsjelv
så du menar att de egentligen vill knulla lika mycket som oss? När hon kallar mig jävla äckel så egentligen så vill hon knulla med mig men hon bara ljuger och skriver så för att det är viktigare för henne att hålla uppe en fasad om att hon är präktig än att göra det hon egentligen vill?

Korrekt?

Hon kanske inte vill knulla med just dig Tänkt på det?

https://soundcloud.com/boojamon/gods...-women-what-is

denna spelas i huvudet just nu
Citera
2013-11-04, 09:09
Medlem
Nedomanskys avatar
TS, De är ute efter en seriös o långvarig relation om de hänger på vanliga dejtingsidor o de kallar dig äckel o pervo för att du inte begriper att du ska använda dig av Bodycontact o liknande sidor om du bara vill knulla....
Citera
2013-11-04, 09:12
Medlem
Därför att tjejer ser killar på detta viset.

1. De som är romantiska, trevliga, omsorgsfulla och helt enkelt reko killar som passar i ett förhållande.

2. Han som är playern som ljuger om allt bara för att få knulla, knulla är allt han vill och sen aldrig höra av sig mer.

Dessa 2 stereotyper finns i en kvinnas ögon.

Är du då typ nummer 1 som är jävligt schysst och nämner "sex" blir du automatiskt nummer 2 och det är finito!

Väldigt många tjejer är less på att enbart ses som sexobjekt att en kille ska få ha sitt komma och sen är det över, utan minsta tanke på tjejens njutning. Visst finns det tjejer som bara vill ha sex antagligen... Men skulle gissa att 9/10 av dessa är i ett förhållande.

Skulle tro att 999/1000 som är på en dejtingsida av kvinnor är där för ett förhållande, den stereotypa mannen de ser framför sig är nr.2 som enbart vill "knulla" och när det besannas så slår deras förutfattade mening till "Jag visste det, bara kåta karar som vill ha ons o knulla" jävla äckel.

Vill du bara ha sex får du ange det i din profil, men de flesta blir avskräckta för att han som bara vill ha sex anses som ett äckel, ingen trygghet heller för den delen. Så chansen att träffas är extremt minimal.

Regga dig på sidor som bara är ute efter sex, victoriamilan lär väl funka ypperligt, ljug om att du är gift! Eller den där bögsidan där det är "singlar med högre anbud" där tjejerna söker killar med guldkuk.
Citera
2013-11-04, 09:18
Medlem
montevideos avatar
Citat:
Jag undrar varför det är så få tjejer som vill träffas och knulla på vanliga dejtingsidor?

Jag tycker det är konstigt att om man väl får kontakt med en tjej som verkar gilla att prata med mig och visar intresse tycker man är konstig när man sen går in på sex och frågar om hon är sugen på att ses och knulla?

Många tjejer skriver då att jag är helt slut i huvudet eller att jag är ett jävla äckel och liknande?

Jag fattar ingenting? Varför vill tjejer inte knulla lika mycket som oss killar? Vad är det för fel på er?

Jag fattar ingenting? Varför är jag ett jävla äckel för att jag vill träffas och knulla..det är väl trevligt att knulla? Eller?

Om ni hade velat knulla lika mycket som oss killar så kanske vi inte hade behövt alternativ som bordeller och porr och det hade varit mindre våldtäkter med all sannolikhet har ni tänkt på det?

Själv åker jag till amsterdam och betalar för sex för jag orkar inte sitta och playa tjejer på nätet eller krogen och låtsas va intresserad och fjäska bara för att kanske får knulla om två månader.

Vad är det för fel i huvudet på er tjejer? Vad är det ni vill egentligen? Vill ni bara ha sex i förhållande? Kan ni bara ha sex i samband med känslor och kärlek? Har ni inte förmågan att skilja på dessa saker? Blir ni inte kåta och bara vill ha kuk liksom? Va ska ni göra om ni nu är singlar och inte har nån kille för närvarande? Det kan ju ta ett år kanske tills nästa gång ni blir kära och skaffar förhållande, ska ni inte knulla under tiden? Varför kan ni inte bara vilja knulla...ni är så jävla jobbiga...Blir så trött på er fitthelveten... Tur man ska ner till amsterdam snart och köpa en ung traffickinghora hihi

Förvirrad

men hej missförstånd!

jag kan inte tala för alla tjejer på jorden men för mig och mina vänner. jag/vi älskar att ligga och får ligga om jag/vi vill. men jag vill inte ligga med killar som är så trångsynta som du, det är riktigt avtändande att du inte kan tänka större än vad du gör i ditt inlägg.
anledningen varför det inte fungerar att ragga på dejtingsidor är väl för att det är många som är där för att hitta någon att gå på dejt med, någon som får det att pirra bara man mottar ett sms.
att ragga ligg på dejtingsidor känns dessutom något desperat och det är inte vad en tjej söker (oftast). (använd knullkontakt?). slutligen känns det inte heller säkert att bara ses för ett ligg hemma hos någon. att först gå på dejt (oftast på officiella platser) bidrar ändå till att det känns mer säkert och att man inte blir utsatt för övergrepp osv.

lycka till!
Citera
2013-11-04, 09:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av montevideo
men hej missförstånd!

jag kan inte tala för alla tjejer på jorden men för mig och mina vänner. jag/vi älskar att ligga och får ligga om jag/vi vill. men jag vill inte ligga med killar som är så trångsynta som du, det är riktigt avtändande att du inte kan tänka större än vad du gör i ditt inlägg.
anledningen varför det inte fungerar att ragga på dejtingsidor är väl för att det är många som är där för att hitta någon att gå på dejt med, någon som får det att pirra bara man mottar ett sms.
att ragga ligg på dejtingsidor känns dessutom något desperat och det är inte vad en tjej söker (oftast). (använd knullkontakt?). slutligen känns det inte heller säkert att bara ses för ett ligg hemma hos någon. att först gå på dejt (oftast på officiella platser) bidrar ändå till att det känns mer säkert och att man inte blir utsatt för övergrepp osv.

lycka till!

ok men du..de här sidorna som nämnts, knullkontakt och bodycontact osv...har du varit inne på de sidorna? Vi snackar 1 tjej på 100 killar? Varför det så lite tjejer där om ni nu är lika kåta?
Citera
2013-11-04, 09:30
Medlem
montevideos avatar
Citat:
ok men du..de här sidorna som nämnts, knullkontakt och bodycontact osv...har du varit inne på de sidorna? Vi snackar 1 tjej på 100 killar? Varför det så lite tjejer där om ni nu är lika kåta?

nej, jag har inte varit inne där.

tro mig, många tjejer är mycket mer kåta och vill ligga än vad du nu fått för dig. men om du osar att du är desperat börjar det kännas perverst och det går fetbort.

på denna sida finns en video som visar hur lätt det faktiskt kan vara att ragga upp tjejer. ja, jag fattar att du vill ligga men du har större chans till bra ligg skulle jag tro om du inser att det ligger åtminstone liiiite förarbete innan du får ligga.
http://www.brobible.com/life/article...-fat-suit?fb=1

om du inte orkar med förarbete så är det väl inte så jäkla svårt med kvart i fem-ragg på krogen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in