2013-11-04, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatarmigsjelv
Jag undrar varför det är så få tjejer som vill träffas och knulla på vanliga dejtingsidor?

Jag tycker det är konstigt att om man väl får kontakt med en tjej som verkar gilla att prata med mig och visar intresse tycker man är konstig när man sen går in på sex och frågar om hon är sugen på att ses och knulla?

Många tjejer skriver då att jag är helt slut i huvudet eller att jag är ett jävla äckel och liknande?

Jag fattar ingenting? Varför vill tjejer inte knulla lika mycket som oss killar? Vad är det för fel på er?

Jag fattar ingenting? Varför är jag ett jävla äckel för att jag vill träffas och knulla..det är väl trevligt att knulla? Eller?

Om ni hade velat knulla lika mycket som oss killar så kanske vi inte hade behövt alternativ som bordeller och porr och det hade varit mindre våldtäkter med all sannolikhet har ni tänkt på det?

Själv åker jag till amsterdam och betalar för sex för jag orkar inte sitta och playa tjejer på nätet eller krogen och låtsas va intresserad och fjäska bara för att kanske får knulla om två månader.

Vad är det för fel i huvudet på er tjejer? Vad är det ni vill egentligen? Vill ni bara ha sex i förhållande? Kan ni bara ha sex i samband med känslor och kärlek? Har ni inte förmågan att skilja på dessa saker? Blir ni inte kåta och bara vill ha kuk liksom? Va ska ni göra om ni nu är singlar och inte har nån kille för närvarande? Det kan ju ta ett år kanske tills nästa gång ni blir kära och skaffar förhållande, ska ni inte knulla under tiden? Varför kan ni inte bara vilja knulla...ni är så jävla jobbiga...Blir så trött på er fitthelveten... Tur man ska ner till amsterdam snart och köpa en ung traffickinghora hihi

Förvirrad
Hur vet du att detta gäller alla killar, kanske bara gäller dig?
Citera
2013-11-04, 10:06
Medlem
Hur kan folk tror att tjejer är rena primadonnas och inte tycker om att ligga?!
Det ligger i människans natur att vilja para sig och tjejer vill ligga exakt lika mycket som killar. Men anledningen till att många inte märker det är för att tjejer är SJUKT diskreta för att, som någon nämnde tidigare, de är rädda för ryktet osv.

Ni ska veta att tjejer åker till andra städer, länder för att härja runt där och vissa av de tjejerna har tillochmed påhittade namn för att minska risken att upptäckas.
Citera
2013-11-04, 10:30
Medlem
Skullheads avatar
Dom knullar friskt, kanske bara inte med just dig. Kan garantera dig att de flesta tjejer på liknande hemsidor får rejält mycket kuk, det är deras marknad, dom kan välja vilket utseende osv
Citera
2013-11-04, 10:49
Medlem
Gustaas avatar
Jag är glad att tjejer har någon form av självbevarelsedrift och inte kastar sig i armarna till en kille på internet dem inte träffat som frågar om dem vill ligga.

Men om du verkligen vill ligga med dem här tjejerna, bjud dem på en öl en gång. Visa att du är schysst så ska du se att dem kommer vilja ligga med dig, om inte på andra dejten iallafall på tredje.
Citera
2013-11-04, 10:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead
Dom knullar friskt, kanske bara inte med just dig. Kan garantera dig att de flesta tjejer på liknande hemsidor får rejält mycket kuk, det är deras marknad, dom kan välja vilket utseende osv

Du har nog inte läst vad jag skrivit? Jag skriver ju att de visar intresse och vill prata med mig? Om de inte ens vill starta en konversation är ja ju inte så dum att jag skäller på att de inte vill knulla. Klart ja fattar om de inte vill för de inte tänder på mig. Jag pratar om de som vill prata med mig från början och det har jag skrivit också.
Citera
2013-11-04, 11:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gustaa
Jag är glad att tjejer har någon form av självbevarelsedrift och inte kastar sig i armarna till en kille på internet dem inte träffat som frågar om dem vill ligga.

Men om du verkligen vill ligga med dem här tjejerna, bjud dem på en öl en gång. Visa att du är schysst så ska du se att dem kommer vilja ligga med dig, om inte på andra dejten iallafall på tredje.

Varför ska jag bjuda dom på öl och vänta tre dejter? Jag vill ju knulla direkt varför finns det inga tjejer som är som killar och vill samma? Jag kräver inte att en tjej ska bjuda mig på massa dejter för att jag ska släppa till efter tre dejter?

Varför är det 90 procent män som konsumerar porr, varför är det 99 procent män som går på bordeller och inte kvinnor? Varför ringer män telesexlinjer och runkar i telefon , detta gör ju inte kvinnor?

Killar verkar ju ljusår kåtare än tjejer...detta är synd...därför köper jag sex.
Citera
2013-11-04, 11:04
Medlem
Busenkelt att få sätta på tjjer på fejtingssidor...

Du kan ju inte bara fråga om dom vill knulla, tjejer är känsliga och vill inte bete sig som en hora u know.

Se till att få träffa dom och sen kan du börja flörta å sen vara framåt sen så åker kläderna av.

Ja fick 10 st napp på 2 månader bara över en sida på nätet vilket ja tycker är riktigt bra! Jag frågar aldrig en tjej om hon vill knulla utan ja tar för mig och gör henne upphetsad.
Citera
2013-11-04, 11:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StringHunter
Busenkelt att få sätta på tjjer på fejtingssidor...

Du kan ju inte bara fråga om dom vill knulla, tjejer är känsliga och vill inte bete sig som en hora u know.

Se till att få träffa dom och sen kan du börja flörta å sen vara framåt sen så åker kläderna av.

Ja fick 10 st napp på 2 månader bara över en sida på nätet vilket ja tycker är riktigt bra! Jag frågar aldrig en tjej om hon vill knulla utan ja tar för mig och gör henne upphetsad.

men varför ska man inte kunna fråga om hon vill knulla då? Varför måste man spela spel?
Citera
2013-11-04, 11:24
Medlem
Inglorias avatar
Citat:
Jag undrar varför det är så få tjejer som vill träffas och knulla på vanliga dejtingsidor?

Jag tycker det är konstigt att om man väl får kontakt med en tjej som verkar gilla att prata med mig och visar intresse tycker man är konstig när man sen går in på sex och frågar om hon är sugen på att ses och knulla?

Många tjejer skriver då att jag är helt slut i huvudet eller att jag är ett jävla äckel och liknande?

Jag fattar ingenting? Varför vill tjejer inte knulla lika mycket som oss killar? Vad är det för fel på er?

Jag fattar ingenting? Varför är jag ett jävla äckel för att jag vill träffas och knulla..det är väl trevligt att knulla? Eller?

Om ni hade velat knulla lika mycket som oss killar så kanske vi inte hade behövt alternativ som bordeller och porr och det hade varit mindre våldtäkter med all sannolikhet har ni tänkt på det?

Själv åker jag till amsterdam och betalar för sex för jag orkar inte sitta och playa tjejer på nätet eller krogen och låtsas va intresserad och fjäska bara för att kanske får knulla om två månader.

Vad är det för fel i huvudet på er tjejer? Vad är det ni vill egentligen? Vill ni bara ha sex i förhållande? Kan ni bara ha sex i samband med känslor och kärlek? Har ni inte förmågan att skilja på dessa saker? Blir ni inte kåta och bara vill ha kuk liksom? Va ska ni göra om ni nu är singlar och inte har nån kille för närvarande? Det kan ju ta ett år kanske tills nästa gång ni blir kära och skaffar förhållande, ska ni inte knulla under tiden? Varför kan ni inte bara vilja knulla...ni är så jävla jobbiga...Blir så trött på er fitthelveten... Tur man ska ner till amsterdam snart och köpa en ung traffickinghora hihi

Förvirrad

Det kanske helt enkelt är så att du inte är intressant för dem?

Sedan när är porr gjort för killar? Ju mer jag läser på FB desto mer inser jag att fan, jag måste vara född som kille! Tittar på porr, har träffat killar via kontaktsidor och knullat dem, hade ett rikt och utbrett sexliv som yngre (har jag iofs nu med men håller mig till pojkvännen). Jag har knullat som fan utanför förhållanden (och under dem också).

Nae, kom igen nu. Det är helt enkelt du som inte är intressant nog. Bra försök att försöka provocera med våldtäkts-kortet men du misslyckades där också

Jag har själv varit medlem på sexsidor, vem vet, jag kanske har skrivit med just dig men fann dig inte intressant. Jag har träffat killar över dessa sidor och legat med dem. Flera gånger om.

Kanske är du som bör ändra taktik för att lyckas få dig något!
Citera
2013-11-04, 11:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ingloria
Det kanske helt enkelt är så att du inte är intressant för dem?

Sedan när är porr gjort för killar? Ju mer jag läser på FB desto mer inser jag att fan, jag måste vara född som kille! Tittar på porr, har träffat killar via kontaktsidor och knullat dem, hade ett rikt och utbrett sexliv som yngre (har jag iofs nu med men håller mig till pojkvännen). Jag har knullat som fan utanför förhållanden (och under dem också).

Nae, kom igen nu. Det är helt enkelt du som inte är intressant nog. Bra försök att försöka provocera med våldtäkts-kortet men du misslyckades där också

Jag har själv varit medlem på sexsidor, vem vet, jag kanske har skrivit med just dig men fann dig inte intressant. Jag har träffat killar över dessa sidor och legat med dem. Flera gånger om.

Kanske är du som bör ändra taktik för att lyckas få dig något!

ännu en som inte läst vad jag skrivit? Tro fan att ja inte tror alla tjejer vill ha mig utan jag pratar om de som velat prata med mig?
Citera
2013-11-04, 11:42
Medlem
Inglorias avatar
Citat:
ännu en som inte läst vad jag skrivit? Tro fan att ja inte tror alla tjejer vill ha mig utan jag pratar om de som velat prata med mig?

Bara för att en tjej snackar med dig betyder det inte att hon vill knulla med dig. Hon undersöker huruvida du är intressant för henne eller inte.
Citera
2013-11-04, 11:43
Bannlyst
Citat:

killar är kåtare än tjejer annars hade det inte varit en miljon killar på sexkontaktsidorna och bara några fåtal tjejer?

Hade inte funnits massa bordeller dit män går och köper sex, varför går inte tjejer och köper sex jo för de kan få knulla när de vill då tusen killar står redo överallt. Men så är det inte för killar, för oss är det svårt.

Sett tv programmet Erik och mackans experiment om att tjejer får knulla hur fula de än är?
http://www.youtube.com/watch?v=fPfiU8lXges

Hade inte funnits 99 procent av porrkonsumenter av manligt kön

Hade inte funnits telesexlinjer dit 99 procent män ringer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in