2013-11-03, 23:16
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Vilket är erat favoritrace respektive favoritbil att styla?
Mitt favoritrace är Downtown Underground och favoritbil Rat-loader.

Sultan! Favorit-race vet jag inte.. :P
Citera
2013-11-03, 23:24
Medlem
danne9king9s avatar
En fråga som kanske är svår att svara på, men hur gör man en brud (som karaktär) som inte ser ut som en transa?
Citera
2013-11-04, 08:38
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Det jag stör mig mest på är när man går in i passive mode, jag förväntar mig att bli odödlig vad det gäller gevärseld, men ikke. Här blir man nermejad av samtliga idioter som borde se att jag gått in i passive mode.

Sen är det biten vad det gäller fördelningssystemet, Jag kan vara först på plats, ta livet av 90% av fiendena, ta vanen,båten eller vad fan som helst och leverera, men ändå får jag 80% av fallen minst utdelning av uppdraget.
Citera
2013-11-04, 09:02
Medlem
Jack Danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Vilket är erat favoritrace respektive favoritbil att styla?
Mitt favoritrace är Downtown Underground och favoritbil Rat-loader.
Down the drain och Criminal records är utan tvekan de två tråkigaste banorna på spelet. Det är samma som på COD-spelen, de minsta banorna är alltid populärast ( Rust, Nuketown, Dome etc). Det är bara för att det krävs minst skill att vinna, blir så långtråkigt i längden!

Mina favoriter är In the grove, The commute och Grass route. Lagom långa race och jag vinner rätt ofta.
Citera
2013-11-04, 09:11
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack Daniels
Down the drain och Criminal records är utan tvekan de två tråkigaste banorna på spelet. Det är samma som på COD-spelen, de minsta banorna är alltid populärast ( Rust, Nuketown, Dome etc). Det är bara för att det krävs minst skill att vinna, blir så långtråkigt i längden!

Mina favoriter är In the grove, The commute och Grass route. Lagom långa race och jag vinner rätt ofta.

Ja, Down the drain kan jag hålla med om är riktigt tråkig, blir speciellt förbannad när man råkar krascha på något skräp som inte ens syns.
Criminal records tycker jag är tråkig när man lirar mot andra online men med en polare tycker jag den är ganska charmig, men det är ju ingen rolig bana direkt.

Andra favoriter jag har:

Gone fishin, Just desert, The commute, In the grove.
Citera
2013-11-04, 09:28
Medlem
piovs avatar
Criminal Records kör man enbart för att man får typ 5k RP varje race, the commute är en riktigt sjysst bana. Precis lagom
Citera
2013-11-04, 09:46
Medlem
apskaftet12s avatar
Har varken varit aktiv på denna tråd o mindre aktiv på GTA spelandet, Någon som kan uppdatera läget lite? Har folk fått sina cash av rockstar? Kan man göra några stora heist? e alla buggar o glitchar borta? osv osv osv
Senast redigerad av apskaftet12 2013-11-04 kl. 09:52.
Citera
2013-11-04, 10:23
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskaftet12
Har varken varit aktiv på denna tråd o mindre aktiv på GTA spelandet, Någon som kan uppdatera läget lite? Har folk fått sina cash av rockstar? Kan man göra några stora heist? e alla buggar o glitchar borta? osv osv osv

Citat:
Update (Nov 1): Currently, we expect the next title update (1.05) addressing player progress loss issues to be available sometime early next week. Following that, we hope to deliver everyone’s GTA$ Stimulus Package before the end of next week. A big thank you to GTA Online players worldwide for your continued patience and understanding and we will continue to keep you all updated.
~http://www.rockstargames.com/V/GTAOnline/news

Kan även tillägga att några DLCs inte har släppts ännu. Först ut är "The Beach Bum Pack", som kommer i början av november.
Citera
2013-11-04, 10:42
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Sen är det biten vad det gäller fördelningssystemet, Jag kan vara först på plats, ta livet av 90% av fiendena, ta vanen,båten eller vad fan som helst och leverera, men ändå får jag 80% av fallen minst utdelning av uppdraget.

Handlar om antalet JP du samlat på dig i den sessionen.
Citera
2013-11-04, 10:50
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Handlar om antalet JP du samlat på dig i den sessionen.

Vad är då JP? Är det inte något man "får" man skjuter fiendena?
Citera
2013-11-04, 10:52
Medlem
FriteradBulles avatar
Eftersom jag har en nästan fullt moddad Carbonizzare, och har ca 300 000 över så funderar på att köpa en bil med fyra dörrar. Vilken rekommenderar ni? Karin Sultan verkar bäst, men har hört att den är svår att hitta. Vilka andra är snabba? Ubermacht Oracle 2? Schafter? Felon? Exemplar?
Citera
2013-11-04, 11:11
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriteradBulle
Eftersom jag har en nästan fullt moddad Carbonizzare, och har ca 300 000 över så funderar på att köpa en bil med fyra dörrar. Vilken rekommenderar ni? Karin Sultan verkar bäst, men har hört att den är svår att hitta. Vilka andra är snabba? Ubermacht Oracle 2? Schafter? Felon? Exemplar?

Frågan är väl vad du vill få ut av din bil.. Är det hastigheten eller är det det estetiska?

Jag tycker Ubermachten är riktigt fet, men att det finns 2 typer (?) visste jag inte.

I singleplayer vill jag mena att man kunde styla om den ganska ordentligt, men jag stal en igår, och det fanns ingenting visuellt man kunde göra med den..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in