Citat:
Ursprungligen postat av
hemlunda2000
Dessutom observerades spår från en klack till en sko som inte är länkad till ngn person.
Sedan var det andra spår som inte kommit från sko i ödehuset. Det som såg ut som text...ngn aning vad det kan ha kommit från?
Jag tror at GM har burit VBs ben i et militär nät, något linknade detta i linket, jag har inte letat särskilt mycket, så man kan säkerligen hitta ett nåt nät som har et mönster som liknar ennu mera mönstret på golvet i Gula Huset FUP 265, men ni förstår nog ideen:
http://www.xxl.se/Root/Jakt/Jaktutrustning/Lockpipor-och-kamouflage/brunst-Kamouflagen%C3%A4t-3-x-1%2C4-meter/p/1057829_1_Style?utm_source=shopello&utm_medium=cli ck&utm_campaign=shopello-click
BRUNST
Kamouflagenät 3 x 1,4 meter
349:-
Kamouflagenät i lätt och robust material som passar utmärkt för pürschjakt, vakjakt samt fågeljakt. Kamouflagenät bryter upp onaturliga linjer och former i en naturlig miljö nätet förhindrar dessutom att viltet ser jägaren rörelser.
Och jag kommer ju nu igen att tänka på at MB, den 5 Maj, 2013, dagen efter VB försvann, hadde 7 mobil kommunikationer med någon som i FUB betäknas "Försvarsmakten"
Av i alt 15 mobiltelefon kontakter som MB hadde den 5 maj MB, var de 7 mobiltelefon kontakter med en person, JP, vars telefonnummer i FUP är benämnd "Försvarsmakten" FUP 918 & 929
Av dessa var:
2 SMS från "Militärmakten" -nummret till MB
5 SMS till "Militärmakten" -nummret från MB
Appropå "Försvarsmakten":
Ochså MBs morbror RB jobbar innom Försvarsmakten FUP 1083
(RB är som en storebror till MB iom dom har vuksit upp tillsammans, MB har
bott hos Ronalds mor och far och RB från ca 2 – 3 års ålder till skolålder)
RB är den person som VB, ca den 1 Mars, 2013, hadde ganska allvarligt gräl med ang reklamutdelning, en händelse som sedan vidarudveklade sig till blev en grej/problem mellan VB och MB som man kan hitta i deras SMS/FB kommunikation.