2013-11-03, 21:49
Medlem
Slickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nv-natverket
Bra följe av Helsingborg. Lät väldigt bra, till skillnad från t.ex. Malmö.
va?
Hörde ingenting av helsingborg idag bokstavligen ingenting, inte ens vid deras mål.
måla budskapsbanderoller kan de inte heller.
2013-11-03, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slicka
va?
Hörde ingenting av helsingborg idag bokstavligen ingenting, inte ens vid deras mål.
måla budskapsbanderoller kan de inte heller.

Bild?
2013-11-03, 22:08
Medlem
varm-korvgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatOne91
tycker aik, bajen, dif varit bättre än oss. bajen kanske inte imponerat jättemkt stämmningsmässigt men vi ska inte glömma att dom lirar i superettan, starkt av dom att vara så pass bra som dom är. topp5, du menar väl topp6? hbg får för mycket skit tycker jag, liten stad men ändå så bra.
Du behöver inte vara blygsam så du skiter på dig. Va stolt över vår insats istället. Malmö har varit minst top 2 på läktaren i år.
2013-11-03, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Bild?

Går inte att läsa av ändå. Någon helsingborgare får berätra vad det stod.
2013-11-03, 22:12
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15Februari
Förstår för övrigt inte folks problem med att vi rimmar i våra tifon. Det är ju trevligt med rim.
Överlag tycker jag att supportrar generellt tar på sig en för stor kostym när känslor ska uttryckas på svulstiga banderoller. När man håller på och rimmar för att ge det hela en än mer poetisk klang blir det bara löjligare.
Senast redigerad av P.G 2013-11-03 kl. 22:17.
2013-11-03, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av varm-korvgubbe
Du behöver inte vara blygsam så du skiter på dig. Va stolt över vår insats istället. Malmö har varit minst top 2 på läktaren i år.

kanske på slutet ja. iaf ska det bli spännande med euro-matcher nästa år, dags för malmö-folket att sluta lata sig och börja resa. kul med aik och göteborg i europa också.
2013-11-03, 22:21
Medlem
CheddarOsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatOne91
kanske på slutet ja. iaf ska det bli spännande med euro-matcher nästa år, dags för malmö-folket att sluta lata sig och börja resa. kul med aik och göteborg i europa också.

Helt klart rätt lag som får spela i Europa nästa år. Kul att det faktiskt är några lag som man inte behöver skämmas över.
2013-11-03, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Överlag tycker jag att supportrar generellt tar på sig en för stor kostym när känslor ska uttryckas på svulstiga banderoller. När man håller på och rimmar för att ge det hela en än mer poetisk klang blir det bara löjligare.
Så du vill bara ha ett stelt statement kort och gott?
En mening. Ord och inga visor...
2013-11-03, 22:30
Medlem
kofotleifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15Februari
Stiligare? Ni vann guld och skulle hylla er klubb. Och ni bjuder på det där? Tråkigt och löjligt.

Vårt var schysst. Inget avancerat egentligen, men fint och enkelt. Less is more.

Difs rökbränning såg stilig ut.

Vi har varit usla på hemmaplan i år av förklarliga själ och det finns en risk att det fortsätter såhär så länge vi är kvar på den nuvarande arenan. Det är väldigt tråkigt och sorgligt. På bortaplan tycker jag dock att vi varit bäst i år. 1500 i snitt på bortaplan(derbyrensat från BP och Dif, annars 2500) får ses som väldigt bra.

Förstår för övrigt inte folks problem med att vi rimmar i våra tifon. Det är ju trevligt med rim.

Jag tycker det är lustigt.
När Malmö kör ett simpelt tifo så är det tråkigt och fult, när ni gör det är det fint och enkelt...

Sen får du tänka på att man haft kort tid på sig för tifofixet, ett guldtifo är ingenting man planerar i omgång 2 - det jämför du alltså med ett "planerat" tifo från er sida
2013-11-03, 22:34
Medlem
Oväntat att Malmö körde flaggtifo.
2013-11-03, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kofotleif
Jag tycker det är lustigt.
När Malmö kör ett simpelt tifo så är det tråkigt och fult, när ni gör det är det fint och enkelt...

Sen får du tänka på att man haft kort tid på sig för tifofixet, ett guldtifo är ingenting man planerar i omgång 2 - det jämför du alltså med ett "planerat" tifo från er sida

Tycker att AIK-Tifo lyckades knåpa ihop ett fantastiskt Ivan Turina-tifo på tre dagar. Men sen så är det såklart skillnad på tifogrupp och tifogrupp.
Senast redigerad av nv-natverket 2013-11-03 kl. 22:39.
2013-11-03, 22:39
Medlem
Omar Santanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Tifon är meningen att vara svulstiga. Jag föredrar hursomhelst AIK-tifos förmedlande av ett budskap framför alla generiska tifon, som även om de är snygga, är totalt ointressanta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in