Citat:
Ursprungligen postat av
Mcyou
Jag kontaktade dem.
Hur lät den kommunikationen? Jag är ärligt nyfiken på hur Aftonbladet och Expressen reagerar när någon hör av sig med en icke-nyhet*). Regisserade eller styrde de dig eller var det en riktig journalistisk approach där de ställde öppna frågor? Hade de läst in sig på ämnet innan intervjuerna?
Ursäkta om det blir mycket frågor men du är trådens enda "idiot som får utrymme" som vi kunnat ställa frågor till.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mcyou
Och jag snyfta inget alls.
Nåja, lite smyftigt låter det allt...eller blev du felciterad?
– Vissa kvällar kan jag pumpa i mig en hel flaska för att kunna sova.
– Det var tufft och jag vågade inte visa att jag hade problem.
– Jag kan inte tänka mig att åka utomlands om jag inte har 20 förpackningar med mig, livet kretsar kring nässprejen och jag är så trött på det.
http://www.expressen.se/nyheter/kim-ar-sveriges-mest-nassprejsberoende/
Citat:
Ursprungligen postat av
Mcyou
Det började med en vadslagning med några vänner som spårade ur. "Försten som lyckas få en helsida i Aftonbladet" och gissa vad.. jag vann. Folk får gärna skratta högt eller sitta och skriva dumma kommentarer på flashback. Men jag är fan nöjd. Jag vann vadslagningen
Expressenartikeln gick sen av bara farten? Fick du betalt förresten? Borde kunnat bli några tusenlappar.
*)Inget illa ment men att någon använder mycket nässpray är ju inte mycket till seriös story.