2013-11-02, 21:52
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stekwall
Härligt att höra, enligt lol wiki så kostade skinet 1860 förut, stämmer det?
Yup det stämmer, fan vad lyckligt lottad du är
Citera
2013-11-02, 21:56
Medlem
Stekwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
Yup det stämmer, fan vad lyckligt lottad du är
haha, blev sjukt glad när jag insåg att jag att den var rare och det passade bra till corki eftersom jag kör han mycket!
Citera
2013-11-03, 00:13
Medlem
Är det bara jag som får "Sorry, unrecognized username or password." när jag försöker logga in? Har två accounts på olika servrar men kan inte komma in på nått av dom.
Citera
2013-11-03, 01:18
Medlem
LitePotatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stekwall
haha, blev sjukt glad när jag insåg att jag att den var rare och det passade bra till corki eftersom jag kör han mycket!
Satan vad nice!

Har ett par polare som har bytt skins rätt mycket men alla verkar bara ha fått skit. Bestämde mig för att testa själv och bytte därför med en polare, han fick panda teemo. Och efter han hade svurit klart fick jag min och det var corporate Mundo, gg. Polarna vart ganska så jävla less vill jag lova.
Citera
2013-11-03, 04:43
Medlem
Provade mystery gift nyss med en polare. Vi skickade 2 var. Jag fick Viking trynda och något ruttet laucher.. något veigar skin medans han fick scuba gragas och ett okej shen skin. Blev ganska arg och köpte dragonslayer vayne. Jag undrar ifall det spelar roll av vad man får i giftsen och om riot kollar på tex hur mycket pengar du spenderat och så. Han har fått scuba gragas, heartseeker vayne och något till fint skin. Han har lagt ner mycket mer pengar än mig på lol men inte på enbart mystery gifts då.
Citera
2013-11-03, 07:26
Medlem
Alikabadidis avatar
http://www.solomid.net/new-tsm-roster-change.php
Reginald, bye bye
Citera
2013-11-03, 08:39
Medlem
Ocelote slutar i SK med, kanske tagits upp tidigare i tråden men är de aktuellt vart han tar vägen?
Citera
2013-11-03, 15:00
Medlem
Fudge0wns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxx7
Provade mystery gift nyss med en polare. Vi skickade 2 var. Jag fick Viking trynda och något ruttet laucher.. något veigar skin medans han fick scuba gragas och ett okej shen skin. Blev ganska arg och köpte dragonslayer vayne. Jag undrar ifall det spelar roll av vad man får i giftsen och om riot kollar på tex hur mycket pengar du spenderat och så. Han har fått scuba gragas, heartseeker vayne och något till fint skin. Han har lagt ner mycket mer pengar än mig på lol men inte på enbart mystery gifts då.

Nej det ska inte spela någon roll... Ganska svårt att göra ett sånt system då alla tycker att olika skins är olika bra/fina.

Har mystery giftat runt lite jag också. Jag fick Muay Thai Lee Sin och samurai yi av min brorsa. Han fick lollipoppy och noxus poppy haha. Han förbannade spelet efter det... Han gillar inte poppy så jättemycket.
Citera
2013-11-03, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fudge0wn
Nej det ska inte spela någon roll... Ganska svårt att göra ett sånt system då alla tycker att olika skins är olika bra/fina.

Har mystery giftat runt lite jag också. Jag fick Muay Thai Lee Sin och samurai yi av min brorsa. Han fick lollipoppy och noxus poppy haha. Han förbannade spelet efter det... Han gillar inte poppy så jättemycket.

Undrade bara eftersom kompisen min har fått många bra saker och sköna skins.

Haha lider med din brorsa
Citera
2013-11-03, 16:34
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxx7

Nej, det är helt random. Vi har öst gifts på vår snåla polare, han har fått allt från skitskins (värda 260rp som enligt riot själva är en bugg att man får) och Warlord Xin och annat vettigt.

Jag fick en gift, med Annie in Wonderland. Så jag är rätt nöjd även om det inte är någon champ jag spelar vanligtvis. Jag håller mig till Morgana i mitten.
Citera
2013-11-03, 16:43
Medlem
PourchGhoulss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
Nej, det är helt random. Vi har öst gifts på vår snåla polare, han har fått allt från skitskins (värda 260rp som enligt riot själva är en bugg att man får) och Warlord Xin och annat vettigt.

Jag fick en gift, med Annie in Wonderland. Så jag är rätt nöjd även om det inte är någon champ jag spelar vanligtvis. Jag håller mig till Morgana i mitten.
Vad tycker du om morganas nya W?
Citera
2013-11-03, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt

Är inte det jävligt rare? Har även för mig att det är ett legendary. Står inte i shoppen men är rätt säker på det,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in