Citat:
Ursprungligen postat av
Sepiritz
Se vad upprörd du är nu igen. Är det jobbigt när vi utmanar din fantasivärld?
Hur vet du att solen är en själ?
Hur vet du att en själ är en portal?
Hur vet du att du har en mitt i huvudet?
Astralresa i DNA? Dina magiska plantor har fått dig att tro att DNA är något annat än kemiska bindningar? Kanske som Disneyworld fast med fler dimensioner?
För jag åkte igenom min sol/själ och "kom ut" som min astralkropp när jag vaknade utanför min fysiska kropp och kunde flyga runt.. Det var suddigt typ som att det brann så jag flög ut i köket och kollade in i ugnen men ingen eld, och det var när jag började tänka efter varför det egentligen är så dimmigt som jag flög tillbaka in i min fysiska kropp som låg i sängen. Jag flög säkert en halvmeter upp av chocken för jag trodde jag stod i köket men jag var "utanför" min kropp och flög.
Så bevisen säger att en själ är ett litet universum och det som finns utanför oss finns ääven innanför oss eller så ligger dimensionerna på varandra för jag var ju i den här dimensionen och flög me ändå inte.
jag har hört att vi är mitt imellan 3e och 4e dimensionen nu och vi kommer att komma in i 4e dimensionen senare och då kommer allt från 4e dimensionen att dyka fram dvs rymdskepp och mmoderskepp uppe i Jordens atmosfär och portaler och sånna saker kommer synas överallt helt plötsligt.
Tredje/första ögat är potralen och själen som även ni kan ta er igenom och komma "ut" som eran astralkropp som ni kan flyga runt med medans eran fysiska kropp sover. Ni kan besöka folk och använda krafterna på fel sätt dock så jag tycker inte ni ska ens ge er in på sånna här saker.
Jag tror ni ska stanna med trälarna istället för att försöka bli slgudar men jag kör vidare med solgudsutbildningen.