Citat:
Nullum crimen sine lege!! Lär dig detta! finns ingen lag, finns heller inget brott. således ej förtal, oavsett vad du än säger. Att Janec är kriminell är välkänt, för det är väl en brottslig handling att smita från ett hotell utan att betala? Fast det är mig en gåta hu han hade tänkt att ha råd med ett hotell när han enligt skatteverket endast tjänar ca 800 spänn om ÅRET!! Ja du ditt snille. Fattar du inte att den gemensamma nämnaren mellan Janec och Ola Håkansson var en passning till dig själv så...
Lille vän... vi befinner oss i Sverige. Jag vet om det där med England. Det är därför FB kan existera eftersom FB är olagligt här men det är ju bara för att komma undan lagarna i Sverige. Det som vi talar om på FB utspelar sig ju i Sverige och enligt svensk lag så är det du sysslar med förtal. Skulle svensk lag komma åt FB genom en lagändring i England skulle sådana som du identifieras och lagföras. Det du sysslar med är inte mer okej bara för att svensk lag ej kommer åt FB. Det du gör är fortfarande förtal även om lagen inte kommer åt det men du fattar tydligen inte...
Det finns värre skurkar i samhället som förtjänar din uppenbara mani än Friberg och Håkansson vars trådar du ensam regelbundet ser till att bumpa. Ge dig på några riktiga skurkar istället men det vågar du inte din fegis. Du måste ge dig på de som inte kan försvara sig...Folk som är sjuka, dementa, handikappade som du bedömer som ofarliga att ge sig på...Skaffa dig en diagnos...
Lille vän... vi befinner oss i Sverige. Jag vet om det där med England. Det är därför FB kan existera eftersom FB är olagligt här men det är ju bara för att komma undan lagarna i Sverige. Det som vi talar om på FB utspelar sig ju i Sverige och enligt svensk lag så är det du sysslar med förtal. Skulle svensk lag komma åt FB genom en lagändring i England skulle sådana som du identifieras och lagföras. Det du sysslar med är inte mer okej bara för att svensk lag ej kommer åt FB. Det du gör är fortfarande förtal även om lagen inte kommer åt det men du fattar tydligen inte...
Det finns värre skurkar i samhället som förtjänar din uppenbara mani än Friberg och Håkansson vars trådar du ensam regelbundet ser till att bumpa. Ge dig på några riktiga skurkar istället men det vågar du inte din fegis. Du måste ge dig på de som inte kan försvara sig...Folk som är sjuka, dementa, handikappade som du bedömer som ofarliga att ge sig på...Skaffa dig en diagnos...
Ps 1: Känner du Janec personligen eller varför är du så mån om att försvara honom? Hälsa honom i så fall att han borde göra rätt för sig och betala sina skulder. Han han problem med attt få in pengar kan han alltid vända sig till sociellt, alternativt till SVT och begära att de ska spela in en ny säsong av "Jobbjägarna" med honom!
Ds:Ps 2: Ja, det må finnas stora skurkar i samhället, men jag diskriminerar inte, jag tar hand om de jag kan och jag tar både högt och lågt, vare sig det är en pajas som inte kan betala sina hotellräkningar eller om det är en våldsam psykopatisk galning som (eventuellt) har ihjäl folk. Ds:

Janec, vi vet alla att du läser detta, har du lust att kommentera incidenten här kanske så kanske det känns bättre?