Citat:
Ursprungligen postat av
Levillain
Vilken överraskning att Sonny Crockett bumpade tråden...
Janec Friberg kan knappast kvala in till något annat än att ha hamnat i skottgluggen för Sonny Crocketts sadism...Vet ingenting om varför han överhuvudtaget har en tråd på FB och inte sysslar han med något som föranleder att han skall bumpas ständigt och jämt.
För det är trots allt uppenbarligen ett genomgående tema för de trådar Sonny Crockett är aktiv i att de handlar om personer som är lytta, döda, dementa eller helt enkelt föremål för groteska påhopp från SC. Inga andra är ju intresserade av J F...
...annat än störda personer.
vaddå? hur kommer det sig att du känner dig manad att komma till Janecs undsättning? Han kan väl kalla på kavallriet från "Texas Rangers" om han behöver hjälp!
Janec har gjort mycket som gjort honom förtjänt av en tråd här. finns faktiskt hur mycket som helst han gjort, som gör att han med råge kvalar in som "kändis". Han har varit dokusåpadeltagare (Jobbjakten, Moviestar), han varit en sångare i Idol (Idol). Han har varit en talkshowhost, bisittare, skjutjärnsjournalist och sedermera inslagsproducent på TV400 (Tv om Tv) och han har varit en stor profil genom sitt jobb i Stockholms krogliv (Bar54). Han ha även haft en konstärlig karriär som airbrushtatuerare på Heron City samt varit en legendariskt minnesvärd profil som live-action cowboyskådesspelare på en stor känd svensk nöjespark (High Chapparal).
På vilket sätt är det "sadism" att roas av en kändis som genom sina yrkesval inte lever på annat än att just roa och underhålla folk, vare sig medvetet eller omedvetet? Förklara gärna detta för mig jag och många andra kommer fortsätta roas av Janecs fortsatta tafatta ävetyr och hoppas han inom kort åter finner en plats i tv-rutan.
Citat:
Ursprungligen postat av
PieterBruegel
Jag tror det appellerar till herr Sonnys önskan om att själv bli känd på något sätt. Jag tror att han kan leva ut sig sin kändisfantasier genom dessa så kallade C-kändisar. Kanske påminner det om klassens roliga timme i mellanstadiet eller så är det väl så att herr Crockett tillhör typen som mer än gärna spottar på en tiggare eller förälskar sig i Stockholms olika original som RebellRobban och dylikt..Janec är ju en förlängning av detta...
Nja, som jag förklarade för Levillain här ovan så handlar det om mer om det. Jag har inga aspirationer på att bli känd på samma sätt om Janec, utan låter honom mer än gärna få fortsätta sin kamp om drömmen i den där stora Hollywoodfilmen. Är säker på att hans våta dröm skulle vara att en dag få vara med i en upplaga av "Expendables", gärna omsvärmad av Baywatch brudarna etc., men dessvärre verkar de enda tjerna Janec får träffa vara "Lena Handen" och hennes fem systrar!
Jag undrar dock fortfarande hur janec kan överleva på en taxerad inkomst på enbart drygt 800 spänn om året, samt med flera betalningsanmärkningar hängades efter sig efter springnotor från Hotell. någon som vet hur han får det hela att gå ihop?