2013-11-03, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laxness
Hur blir det nu med IP? Den måste ju rustas upp utav helvete?
Ullared Arena månne?

Förövrigt så är det så satans skönt att vara ÖSKare nu efter en höst fylld av magplask så är vi tillbaka.
Ljungskileresenärerna har nog världens skönaste bakfylla nu

Ja, ip kommer att rustas upp men vet inte riktigt i hur stor omfattning...
Den nya arenan börjar byggas nästa år och skall stå klar senast 2016 men förhoppningsvis redan till säsongen 2015.
Citera
2013-11-03, 13:32
Medlem
nomadics avatar
Jag både förstår och även till en viss del håller med de som inte vill ha upp Falkenberg i Allsvenskan, till största delen tycker jag dock bara det är härligt att de klarade det. Den här typen av sagor som egentligen inte skall kunna berättas berikar svensk fotboll mer än vad man tror! Då tycker jag man kan ta att de kanske inte har den sexigaste arenan eller det högsta publiksnittet. Då är ett BP som är uppe titt som tätt i Allsvenskan en fulare fisk.
Citera
2013-11-03, 13:58
Medlem
VLAD0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedAndBlue
Nu har jag inte kollat så mycket på klackar och grejer men vem är "den självgode fan" som håller på ÖIS? I de avsnitt jag sett lite utav har det inte varit med någon ÖISare.
Jocke Geigert har åtminstone arbetat för öis.
Citera
2013-11-03, 14:05
Medlem
Punklivs avatar
Fan vad skönt att säsongen är över! Det har bara varit jobbigt...

Grattis Falkenberg och Örebro! Hoppas även att Sundsvall vinner kvalet.
Citera
2013-11-03, 14:30
Bannlyst
Bara hålla tummarna för att FFF blir ESK v2.0
Citera
2013-11-03, 15:18
Medlem
Headshrinkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VLAD0
Jocke Geigert har åtminstone arbetat för öis.

Fast det var inte han.

Ung kille, fick intryck av att han var en aktiv supporter med mycket engagemang men noll koll på verkligheten.
Citera
2013-11-03, 17:02
Medlem
xtroes avatar
Halmstad igen alltså..... fyfan, men nu får vi börja på hemmaplan och kanske inte står med byxorna nere när matchen väl startar....den filmande idioten Baldvinsson slipper vi ju dock inte som det verkar.. fan.
Citera
2013-11-03, 17:43
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroe
Halmstad igen alltså..... fyfan, men nu får vi börja på hemmaplan och kanske inte står med byxorna nere när matchen väl startar....den filmande idioten Baldvinsson slipper vi ju dock inte som det verkar.. fan.
Haha. Om inte GIF kirrar detta nu börjar t.o.m. jag tycka lite synd om er.

Har ni kvar den där jävla draken på era matcher förresten, såg honom inte i år?
Citera
2013-11-03, 17:46
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Haha. Om inte GIF kirrar detta nu börjar t.o.m. jag tycka lite synd om er.

Har ni kvar den där jävla draken på era matcher förresten, såg honom inte i år?
Haha.. Giffen! Ja han verkar vara kvar, fortfarande med världens underbett.
http://gifsundsvall.se/wp-content/uploads/2011/04/giffen_liggandes.jpg

Väldigt fin! Undrar fortfarande vem och vad den personen tänkte som tog fram den.
Citera
2013-11-03, 18:52
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroe

Halvt surt det blev Halmstad som känns som en knivig motståndare, men det finns sannolikt en enorm revanschlust i föreningen efter fjolårets haveri.
Citera
2013-11-03, 21:48
Medlem
Mellbergans avatar
Väldigt tråkigt för Örgryte att åka ner till Division 1. Men och andra sidan var man inte värd bättre. Alldeles för lite vinster denna säsongen. Tror ni man lyckas komma tillbaka till superettan efter nästa säsong?
Citera
2013-11-03, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Jag både förstår och även till en viss del håller med de som inte vill ha upp Falkenberg i Allsvenskan, till största delen tycker jag dock bara det är härligt att de klarade det. Den här typen av sagor som egentligen inte skall kunna berättas berikar svensk fotboll mer än vad man tror! Då tycker jag man kan ta att de kanske inte har den sexigaste arenan eller det högsta publiksnittet. Då är ett BP som är uppe titt som tätt i Allsvenskan en fulare fisk.

Håller med, drömmen ska leva, för alla!!

Extra kuö blir det om vi fixar kvalet, halländska allsvenska derbyn låter fint som snus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in