Citat:
Ursprungligen postat av
Wad
Kopierade en mall från Allsvenskan-tråden. Hade tänkt att utvärdera mitt egna lag lite.
Spelare: Svårt, ingen spelare har väl i mina ögon utmärkt sig direkt. Guldborg eller Hopf kanske vinner.
Överraskning: Robin Tranberg.
Besvikelse: Här finns det många att välja på. Theorin har varit en riktig besvikelse.
Bortaklack: Örebro.
Forward: Erik Sundin.
Mittfältare: Nik Ledgerwood.
Back: Guldborg.
Målvakt: Hopf.
Mål: Ledgerwoods långskott hemma mot Brage.
Hjärnsläpp: Castros utvisning mot Assyriska eller Monday James utvisning mot Varberg.
Årets floppvärvning: Luke Rodgers.
Årets värvning: Svårt att säga, Nahir var värdelös stora delar av säsongen men bättrade sig på slutet. Någonting för framtiden kanske?
Händelse: Första marschen till Nya Söderstadion
Supporterögonblick: Sista matchen på Söderstadion. Känslosamt.
Arena: Söderstadion.
Personliga hackkyckling: Nahir Besara.
Skulle jag tänka efter mer så skulle jag nog vilja ändra lite, men det här får duga för stunden.
Edit:
Årets feltänk: Christoffer Carlsson ville byta upp sig och lämnade Falkenberg för Hammarby. Dumt val.
Värvningen av Luke Rodgers måste vara årets flopp i hela superettan! Om man ser till meriterna han hade när han kom och att han skulle "frälsa" Hammarby! Hade slitit mitt hår om jag var Bajare!
Utvärderar mitt lag också då: Örebro SK
Spelare: Oscar Jansson, har svarat för viktiga räddningar i slutminuterna som gett 3poäng
Överraskning: Magnus Wikström som håller år efter år i backlinjen, blir svår att ersätta!
Besvikelse: Publiksiffran på hemmaplan!
Bortaklack: Hammarby
Forward: Shpetim Hasani, många viktiga mål under hösten
Mittfältare: Nordin Gerzic, viktig i comebacken i svartvitt!
Back: Magnus Wikström
Målvakt: Oscar Jansson
Mål: Shpetim Hasani´s mål mot Värnamo
Hjärnsläpp: När domaren blåste av matchen i lördags och Örebro var klara för Allsvenskan 2014!
Årets floppvärvning: Peter Samuelsson
Årets värvning: ...
Händelse: När Örebro trillade ner i Superettan
Supporterögonblick: Domarens visselpipa i den 93é matchminuten i Ljungskile
Personliga hackkyckling: Patrik Haginge