2013-11-03, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroe
Halmstad igen alltså..... fyfan, men nu får vi börja på hemmaplan och kanske inte står med byxorna nere när matchen väl startar....den filmande idioten Baldvinsson slipper vi ju dock inte som det verkar.. fan.

Känns inte som en drömrepris direkt, men jag hoppas på resultatrepris, tycker inte baldvinsson är en idiot dock...
Citera
2013-11-03, 22:42
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sako85
Känns inte som en drömrepris direkt, men jag hoppas på resultatrepris, tycker inte baldvinsson är en idiot dock...
Har svårt för honom sen han filmade tills sig straffen i returen förra året... var inte speciellt snyggt.
Citera
2013-11-04, 04:22
Medlem
typ0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Göran Bolins blogg om Superettan har varit riktigt kul att följa under året men när man tittar tillbaka på hans säsongstips får man helt enkelt konstatera att det finns några riktiga magplask där. Eller vad säger ni öisare och fffare?

[url]

Ja det var ju inte många rätt där precis
Citera
2013-11-04, 09:17
Medlem
Cliffords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headshrinker
Fast det var inte han.

Ung kille, fick intryck av att han var en aktiv supporter med mycket engagemang men noll koll på verkligheten.
Han är med i 031-Fotboll, inte Klackar & Grejer. Helt världsfrånvänd kille.
Citera
2013-11-04, 11:24
Medlem
Wads avatar
Kopierade en mall från Allsvenskan-tråden. Hade tänkt att utvärdera mitt egna lag lite.

Spelare: Svårt, ingen spelare har väl i mina ögon utmärkt sig direkt. Guldborg eller Hopf kanske vinner.
Överraskning: Robin Tranberg.
Besvikelse: Här finns det många att välja på. Theorin har varit en riktig besvikelse.
Bortaklack: Örebro.
Forward: Erik Sundin.
Mittfältare: Nik Ledgerwood.
Back: Guldborg.
Målvakt: Hopf.
Mål: Ledgerwoods långskott hemma mot Brage.
Hjärnsläpp: Castros utvisning mot Assyriska eller Monday James utvisning mot Varberg.
Årets floppvärvning: Luke Rodgers.
Årets värvning: Svårt att säga, Nahir var värdelös stora delar av säsongen men bättrade sig på slutet. Någonting för framtiden kanske?
Händelse: Första marschen till Nya Söderstadion
Supporterögonblick: Sista matchen på Söderstadion. Känslosamt.
Arena: Söderstadion.
Personliga hackkyckling: Nahir Besara.

Skulle jag tänka efter mer så skulle jag nog vilja ändra lite, men det här får duga för stunden.

Edit:
Årets feltänk: Christoffer Carlsson ville byta upp sig och lämnade Falkenberg för Hammarby. Dumt val.
Senast redigerad av Wad 2013-11-04 kl. 11:27.
Citera
2013-11-04, 11:37
Medlem
svulles avatar
Nu när allt är över, hur ser ni i bajen på gudabenådade Kennedy Bakircioglü? Känslan man får är ju att fotbollen finns i huvudet men inte i kroppen längre. Han känns "halvslut" och skulle få det tufft i Allsvenskan.
Citera
2013-11-04, 11:41
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
Nu när allt är över, hur ser ni i bajen på gudabenådade Kennedy Bakircioglü? Känslan man får är ju att fotbollen finns i huvudet men inte i kroppen längre. Han känns "halvslut" och skulle få det tufft i Allsvenskan.

Jag ser honom fortfarande som en klasspelare, även om han varit betydligt sämre i år än förra. Däremot tycker jag att han var bättre första halvan av säsongen, och skyller alltså hans halvdana prestationer på nya arenan och konstgräset.
Citera
2013-11-04, 11:54
Moderator
easy_dans avatar
Citat:

Vann skytteligan och assistligan internt, haft det lite svårare på plastgräset men är han frisk tillför han väldigt mycket.

Däremot är han inte en spelare att bygga laget kring 2014 som man kanske gjorde 2012 när han kom och delvis denna säsong.
Citera
2013-11-04, 13:02
Medlem
Fightern90s avatar
Halmstad vinner kvalet
Citera
2013-11-04, 14:47
Medlem
Laxnesss avatar
Alltid kul med grattisblommor från andra föreningar...men ibland så blir det lite "roligare" än vanligt

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/555952_10151714444021806_1693406714_n.jpg

GBGs bukett till ÖSK
Citera
2013-11-04, 15:10
Medlem
Punklivs avatar
Citat:

Jag har klagat en del på honom under säsongen, fast han fortfarande är en av de bästa i laget. Som sagt har plastgräset förstört väldigt mycket för honom och det är synd, men han borde kunna lära sig att spela på det också.

Han är en bra spelare men han har absolut inte kvalitén som han hade förr, jag skulle vilja se honom kvar i laget nästa säsong, sedan vettefan. Han kan inte bära laget längre i alla fall.
Citera
2013-11-04, 17:27
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Kopierade en mall från Allsvenskan-tråden. Hade tänkt att utvärdera mitt egna lag lite.

Spelare: Svårt, ingen spelare har väl i mina ögon utmärkt sig direkt. Guldborg eller Hopf kanske vinner.
Överraskning: Robin Tranberg.
Besvikelse: Här finns det många att välja på. Theorin har varit en riktig besvikelse.
Bortaklack: Örebro.
Forward: Erik Sundin.
Mittfältare: Nik Ledgerwood.
Back: Guldborg.
Målvakt: Hopf.
Mål: Ledgerwoods långskott hemma mot Brage.
Hjärnsläpp: Castros utvisning mot Assyriska eller Monday James utvisning mot Varberg.
Årets floppvärvning: Luke Rodgers.
Årets värvning: Svårt att säga, Nahir var värdelös stora delar av säsongen men bättrade sig på slutet. Någonting för framtiden kanske?
Händelse: Första marschen till Nya Söderstadion
Supporterögonblick: Sista matchen på Söderstadion. Känslosamt.
Arena: Söderstadion.
Personliga hackkyckling: Nahir Besara.

Skulle jag tänka efter mer så skulle jag nog vilja ändra lite, men det här får duga för stunden.

Edit:
Årets feltänk: Christoffer Carlsson ville byta upp sig och lämnade Falkenberg för Hammarby. Dumt val.

Värvningen av Luke Rodgers måste vara årets flopp i hela superettan! Om man ser till meriterna han hade när han kom och att han skulle "frälsa" Hammarby! Hade slitit mitt hår om jag var Bajare!

Utvärderar mitt lag också då: Örebro SK

Spelare: Oscar Jansson, har svarat för viktiga räddningar i slutminuterna som gett 3poäng
Överraskning: Magnus Wikström som håller år efter år i backlinjen, blir svår att ersätta!
Besvikelse: Publiksiffran på hemmaplan!
Bortaklack: Hammarby
Forward: Shpetim Hasani, många viktiga mål under hösten
Mittfältare: Nordin Gerzic, viktig i comebacken i svartvitt!
Back: Magnus Wikström
Målvakt: Oscar Jansson
Mål: Shpetim Hasani´s mål mot Värnamo
Hjärnsläpp: När domaren blåste av matchen i lördags och Örebro var klara för Allsvenskan 2014!
Årets floppvärvning: Peter Samuelsson
Årets värvning: ...
Händelse: När Örebro trillade ner i Superettan
Supporterögonblick: Domarens visselpipa i den 93é matchminuten i Ljungskile
Personliga hackkyckling: Patrik Haginge
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in