2013-11-03, 13:06
Medlem
MeMajks avatar
"Varför tonåringarna och 33-åringen befann sig i villan är polisen inte säkra på.

– Det finns uppgifter om att de träffats någonstans ute på samhället och varit tillsammans frivilligt. De har haft ytliga kontakter med varandra tidigare. Vad som sedan har hänt håller vi på att kartlägga, säger Thomas Agnevik."

Klart som fan att WT ungarna var där frivilligt, så långt är jag med
Tror inte ett ögonblick på att nergern bar med sig en unge under var arm medens han tog sig in i en låst lällare.
Tveksam till att han bar med sig den ihjälslagna ungen heller, mer troligt att den ungen drog frivilligt tillsammans med negern
Citera
2013-11-03, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fightern90
Är du säker på att det är syrran da? kan lika gärna vara en släkting?

Ja, jag är säker. Gå dit och titta själv.
Citera
2013-11-03, 13:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av N.Y
Den här personen måste vara så sjuk som en människa kan bli.
Detta beteende är vanligt från individer som varit i krig. Människor är benägna att begå de mest fasansfulla brott. Antagligen växte GM upp med kriget.

Se WW2, Sierra Leone och kriget i Kongo. Farligheten och åsikterna försvinner inte bara för att de får Svenskt pass. Det oroar mig mycket.
Citera
Medlem
ShaabAbuRamadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Televerket2
Får jag fråga vilka typer av extrembeteenden som man kan se?

Gömma sig, riva sig, försöka skära sig, banka huvud i vägg, apatisk, gråta hysteriskt, prata nonsens, dricka extremt mkt, inte kunna sova... Försöka övertala alla de möter att de är oskyldiga, abnorm lust att prata om alla detaljer (extremt jobbigt för personalen som egentligen inget vill höra)... Och vissa är "till synes opåverkade".
Citera
Medlem
fiskbulle06s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Inne på BOs FB finns telefonnummer som kallas "allas" längre ner är ett annat men också omnämnt som "allas" : Allas nummer/0760352885 och " nr 46760241337" Någon som vet vad detta handlar om?
https://www.facebook.com/tommy.gustavss*n.790 *= o

SMSgrupp kanske?
Citera
2013-11-03, 13:09
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babalo
...
Men för att få en större inblick i hans hjärna kan du ju lyssna på hans andra kusins rap: http://www.youtube.com/watch?v=4SDbAQA5tRk

Filmad i de trakter som han en gång var topgorillan i.
...

Idrott, musik - hur kunde det går så fel?

Nå, librettot ger ju vissa ledtrådar. Kombinera detta med defekt MAO-funktion och hög testosteronhalt så får du spännande effekter.
Citera
Medlem
1stSIRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Inne på BOs FB finns telefonnummer som kallas "allas" längre ner är ett annat men också omnämnt som "allas" : Allas nummer/0760352885 och " nr 46760241337" Någon som vet vad detta handlar om?
https://www.facebook.com/tommy.gustavss*n.790 *= o

Han har skaffat nytt nummer och vill att hans polare ska skicka deras i ett sms, svårare än så är det inte.
Citera
Medlem
Hedobald.Braxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Hade man namn och opixlad bild innan Anders dömdes? Jag kommer inte ihåg.

Ja, bl a SvD, men tror att det hängde ihop med att han hade erkänt.
Citera
Medlem
46760241337

går till https://twitter.com/zebrapung
Citera
2013-11-03, 13:11
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShaabAbuRamada
Gömma sig, riva sig, försöka skära sig, banka huvud i vägg, apatisk, gråta hysteriskt, prata nonsens, dricka extremt mkt, inte kunna sova... Försöka övertala alla de möter att de är oskyldiga, abnorm lust att prata om alla detaljer (extremt jobbigt för personalen som egentligen inget vill höra)... Och vissa är "till synes opåverkade".

Och är det den del av klientelet som regelmässigt brukar använda våld och begå grova brott som i första hand är "till synes opåverkade"?

Edit: Och då menar jag att de som använder våld och hot om våld regelbundet på ett mer utstuderat och medvetet sätt, som t.ex. GM i det här fallet.
Senast redigerad av Europe 2013-11-03 kl. 13:14. Anledning: Edit
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
"Varför tonåringarna och 33-åringen befann sig i villan är polisen inte säkra på.

– Det finns uppgifter om att de träffats någonstans ute på samhället och varit tillsammans frivilligt. De har haft ytliga kontakter med varandra tidigare. Vad som sedan har hänt håller vi på att kartlägga, säger Thomas Agnevik."

Tror inte ett ögonblick på att nergern bar med sig en unge under var arm medens han tog sig in i en låst lällare.
Tveksam till att han bar med sig den ihjälslagna ungen heller, mer troligt att den ungen drog frivilligt tillsammans med negern

Ungen var ju för fasen bunden, vadå dragit frivilligt?!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk

Det har även framkommit uppgifter om att han ska ha följt efter pojkarna när dom åkte hem från fritidsgården, och att han ska ha tagit nackgrepp på pojkarna och tvingat dem med sig till villan. Det är många teorier just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in