2013-11-03, 01:12
Medlem
Bush, George Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Televerket2
http://www.friatider.se/wp-content/uploads/cache/picture345816.jpg

Om det finns någon som kan analysera bilder. Vad får ni ut av länkade bild? Ser han tex självgod ut?

Den internationellt erkände bildtolkningsexperten och sannolikhetsbedömaren Bush, George W gör följande tolkning.

1. Personen på bilden är med 100 procents säkerhet NEGER. Bedömningen bygger på hudfärgen och ansiktsformen.

2. Personen på bilden är med 99 procents säkerhet en MAN. I bedömningen har avdrag gjorts med 1 procentenhet på grund av personens bröst.

3. Personen på bilden har med 90 procents säkerhet använt sig av anabola STEROIDER eller något annat tillväxtpreparat. Bedömningen bygger på sådana preparats effekt på mannens bröst.

Tillägg:

Kombinationen NEGER + MAN + STEROIDER kan ge upphov till vad vi i mer civiliserade kretsar skulle betrakta som ociviliserat beteende, med inslag av plötsligt besinningslöst våld.
Senast redigerad av Bush, George W 2013-11-03 kl. 01:16.
Citera
2013-11-03, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Det enda sorgliga i denna historien är att en rättskaffens människa offrade sitt liv för knarkare/inbrottstjuvar/slödder.

du glömde person som aldrig borde fått stanna i sverige!!
Citera
2013-11-03, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whyman
Vet du vart kvinnan kommer ifrån? Kanske har facebook?

Citat:
Ursprungligen postat av sickinhead
Vart tänker du att dennes sambo bor?

De är inte sambo som jag nämnt tidigare utan de var särbo. Han f.58 bor ju i Ljungsbro. Hon var där nu i helgen.
Citera
2013-11-03, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eyesforyou
De är inte sambo som jag nämnt tidigare utan de var särbo. Han f.58 bor ju i Ljungsbro. Hon var där nu i helgen.

Jo men var mannen jag tänkte på. vilken adress menar du?

Du kan PM mig ifall du inte vill outa adressen.
Citera
2013-11-03, 01:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av obama-bin-laden
Mythomania show media...

Jo men som sagt.

Detta var en random act of violence där offren är just randoms. Alltså killen är en känd afrikansk våldsman med smak för det svenska köttet.

Och framöver kommer fler människor från Lund/Malmö höra av sig i tråden. Anledningen till varför jag själv inte koppla vem han är direkt är för att han kallas Dudu och alla O i namnet gjorde mig förvirrad.

Och att alla negrer är sig lika. Men utöver det så är han en kändis här nere. Och det kunde ha hänt vem som helst, för om jag minns rätt så har han hotat folk med järnrör/liknande tidigare i bråket med en arabisk kille.

Som komiskt nog också var en lovande fotbollstalang som inte heller blev något.
Senast redigerad av babalo 2013-11-03 kl. 01:32.
Citera
2013-11-03, 01:40
Medlem
Alltså SERIÖST ? sitter aftonhoran här och tar våra spekulationer som "källor" ? minns att innan AFTONHORANS senaste rubrik "att dom ska ha varit tejpade" minns innan det så skrevs det om något sådant här , men blev det ens bekräftat ? Sitter dom här och läser allt och sen skriver rubriker ifrån vad som skrivs här ? Eller är det BEKRÄFTAT att någon/båda varit tejpade ?

Låter typ som att aftonhorans källor är typ : Han sa åt mig , som hade sagt åt den , som fick höra det av den , som hade pratat med den , som hade hört det av någon närstående?

Har iaf inte läst något om att det har blivit bekräftat att dom varit tejpade ( eller har jag missat nå kan någon gärna länka till vilken sida det är bekräftat på DOC inte lösa rykten bara för det kan man läsa om på aftonhoran)

(ta bort tejpade och stoppa in bunden) ....
Citera
2013-11-03, 01:41
Medlem
Daxman24s avatar
Hur fungerar ett sånt här förhör av gärningsmannen egentligen?

Menar, han sitter anhållen och det är övertydligt att det är han som ÄR GM men ändå nekar han till gärningen. Vad händer sedan och hur beter sig utredarna med honom?
Citera
2013-11-03, 01:41
Medlem
Jag får inte ihop riktigt vad motivet att binda pojken/pojkarna nere i en annan okänd persons källare. Den starkaste teorin skulle isåfall vara att pojkarna flydde till källaren och bröt sig in, men att GM följde efter och band dem. Allt detta för en knarkskuld? Låter skumt.

Ännu mer långsökt är att han fångat in / lurat dem till denna villa att de skulle göra något gemensamt, såsom idka sex eller göra ett inbrott för pengar. Men även det får jag inte riktigt ihop med att de binds.
Det låter iallafall som att pojkarna inte umgicks med GM frivilligt, vi talar om ett gisslan/kidnappningsdrama? Vad var det GM hade tänkt att hela storyn skulle gå ut på ifall inte någon upptäckt vad som hände därnere i källaren?

Tycker synd om den kvinna som ingrep för att hjälpa och blev mördad, hon var verkligen det oskyldiga offret i hela det här dramat.
Citera
2013-11-03, 01:43
Medlem
Minimois avatar
Kompis berättar för Expressen hur den misstänkte dubbelmördaren bara lyfte upp och tog med sig en pojke under vardera arm från bussen på väg hem från en fest, och tvingade dem göra inbrott...

Det behöver inte vara medveten damage control - det kan vara naivitet i kombination med chock.
Citera
2013-11-03, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daxman24

Menar, han sitter anhållen och det är övertydligt att det är han som ÄR GM men ändå nekar han till gärningen. Vad händer sedan och hur beter sig utredarna med honom?

När han nekar till att vara inblandad överhuvudtaget så finns ingen information att få från GM. Han har alltså inte ens varit på platsen och vet ingenting. Han försöker klara sig undan straff genom att blåneka till allting. Typiskt beteende från personer som varit med förr i kriminella sammanhang.
Citera
2013-11-03, 01:45
Bannlyst
Citat:

Ja i det här fallet är det bortom allt tvivel om att han är skyldig så de behöver knappast anstränga sig för att få ut något ur honom.

Men han får gå till sin cell, sen väcks han kanske 8 på morgonen och får gå på spontant förhör och blir anklagad för att ha gjort detta och polisen hävdar då säkert att man har bevis, vittnen osv och att det blir lättare för honom om han erkänner.

Men för att få en större inblick i hans hjärna kan du ju lyssna på hans andra kusins rap: http://www.youtube.com/watch?v=4SDbAQA5tRk

Filmad i de trakter som han en gång var topgorillan i.

Och ponera detta: Om detta rappargänget vore i hans ålder då när han hängde där så hade han kanske stannat kvar här. På den tiden var han väldigt ensam och folket här lyckades jaga bort honom.

Men hans kusin och hans vänner skildrar hans tänk i denna låten. In och lika.
Citera
2013-11-03, 01:47
Medlem
Citat:

Tyvärr gör dom nog inte som Gunvald för då hade Sverige varit ett mycket bättre land att leva i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in