2013-11-03, 01:59
Medlem
Hagganss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korean
Nej, det finns några mindre trovärdiga förklaringar men, svar nej.
Ok, tack! Hoppas att det kommer fram snart, för då kan nog automatiskt en hel del teorier läggas åt sidan.
Citera
2013-11-03, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimoi
Vad händer på fritidsgårdar i Ljungsbro Alla helgons dag efter midnatt? Samlas ungdomarna för att göra julpyssel?

Försöker du medvetet skapa förvirring i tråden eller ? och vart läste du att han tvingade dom att göra inbrott ?

En FRITIDSGÅRD gör man olika aktiviteter på typ pyslar spelar spel kollar tv och så.
En fest brukar oftast innehålla Alkohol "iaf dom fester jag varit på" sen så stod det inte FEST det stod FRITIDSGÅRD... skriv förfan rätt om du ens ska skriva något.....

http://www.expressen.se/nyheter/kvinna-och-pojke-mordade-i-ljungsbro/

Där är länken du snackar om också, den hade du också kunnat länka....
Citera
2013-11-03, 02:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeOn
Hoppas det blir som du säger, att fler kommer in i tråden och skriver om mördaren. Än så länge har nästan all info om honom kommit från domstolsprotokollet.

Ja i Lund är han kändis, visst han bodde i Malmö ett tag också men i Malmö är en sån neger bara en i mängden för hela Malmö är som ett enda stort zoo.

Dock så vet jag inte om den typen av folk som känner till honom från Lund vill outa sig genom att ge information om honom.

En sak kan jag ge honom och det är att han hjälpte en annan neger mot ett gäng zigenare som lurat honom på pengar och ville slå honom. Då var han villig att slåss mot zigenarna.

Så skulle vara intressant om folk som kände honom kunde ge lite info om vad som rörde sig i hans hjärna, för även om han aldrig gav mig problem så fick man vara beredd på vad som helst när man var i närheten av honom.
Citera
2013-11-03, 02:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Misstänkt gärningsman Doudou Yembadjunga Ahoka. Det låter knappast som en som har sitt ursprung i Europa?
Var det inte för några månader sedan en Nord Afrikan gav sig på en helt oskyldig kvinna mitt på dagen på ett friluftsområde, hon var runt 60 år och låg länge nedsövd p.ga av sina skador??

Det är nog det här vansinnesdådet du tänker på? Äldre dam gick ett motionsspår och blev nedslagen av en flykting från Afrika helt oprovocerat.

https://www.flashback.org/t2137502p6
Senast redigerad av Bodies 2013-11-03 kl. 02:09.
Citera
2013-11-03, 02:08
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daxman24
Hur fungerar ett sånt här förhör av gärningsmannen egentligen?

Menar, han sitter anhållen och det är övertydligt att det är han som ÄR GM men ändå nekar han till gärningen. Vad händer sedan och hur beter sig utredarna med honom?

Det var exakt samma under de första förhören med Anna Lindhs mördare Mille.
Mille sa sig vara Tom Cruise, sen ville han ha Tom Cruise som sin advokat osv...

Förhörsledarna fortsatte förhören, utan direkta resultat. Men efter 3-4 förhör började
Mille sakta men säkert svara på några frågor, och sedan lossnade det....

Förhörsledarna försöker ställa samma fråga, men med olika vinklar. Börjar väldigt,
väldigt smått, som att fråga om den misstänktes favoritfärg till exempel, för att
sedan fortsätta med mer och mer relevanta frågor.

Den misstänkte mjuknar upp och börjar prata efter en tid i häktet. FHL får vara envis
och uttålig.
Citera
2013-11-03, 02:08
Medlem
vågaifrågasättas avatar
Den har biten tycker jag ar mest intressant.

" Efter att kvinnan hämtat sin sambo uppstod handgemäng mellan henne och gärningsmannen.

– Vi har fått uppgifter om att den mördade kvinnan ska ha försökt att avvärja det här angreppet och just nu ser det ut som om att hon själv blivit offer för den gärningsman som hon försökte skydda pojken från, säger Thomas Agnevik, presstalesman vid polisen i Östergötland.

Kvinnans sambo skadades lindrigt vid händelsen och fick föras till sjukhus. Han kunde senare åka hem igen."

Hon ar nu dod, och han ar...lindrigt skadad??????

Vad gjorde han for att skydda sin sambo?

FFS....
Citera
2013-11-03, 02:09
Medlem
kattellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Det enda sorgliga i denna historien är att en rättskaffens människa offrade sitt liv för knarkare/inbrottstjuvar/slödder.

Vet du det eller har du bara lyssnat av skvallret här i tråden? Jag tycker att det är lite magstarkt att uttrycka sig så innan man faktiskt vet vad som verkligen har hänt. Det är trots allt en mördad 15-årig pojke vi pratar om. Dessutom så förminskar du hennes gärning till intet genom att säga att hon gjorde det helt i onödan.
Citera
2013-11-03, 02:09
Medlem
Expressen är modiga nu och har på flera bilder visat att det är en afrikan som är GM. De pixlar ansiktet men låter händerna finnas kvar på bild.

Jag har läst fler artiklar nu, men fattar fortfarande inte GM motiv från början och varför gå till villans källare. Men har nu förstått att pojkarna blev förda dit, de flydde inte någonstans utan överraskades utav GM och blev fasttagna, så vi talar om ett händelseförlopp som helt klart är gisslan/kidnappningsdrama. Syftet är inte känt ännu och vi vet inte varför han valde just dessa killar och vad han ville (göra) med dem.

Jag har nu svårt att tänka mig att pojkarna har gjort något (misstänkte deltagande i inbrottet eller köp av droger med pengar/sex) utan de är också oskyldiga offer i dramat. Även om det skulle vara fråga om en drogskuld eller nåt, så motiverar det inte på långa vägar vad som sedan hände.
Senast redigerad av Bartolo 2013-11-03 kl. 02:12.
Citera
2013-11-03, 02:11
Medlem
Silliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Det är klart att han är gärningsman. Han nekar till mord och vill ha det till dråp och psykbryt. Thomas Bodström = Sosse = Negerkramare.
Jodå, tvivlar inte på att det är han som är GM. Nekar han till brottet så innebär det ju att han menar att han inte har något med detta att göra men däremot kan han senare erkänna att han begått gärningen men inte med avsikt att döda, alltså vill han ha det till dråp vilket skulle leda till en stor reduceringsstraff. Men erkänner han direkt kan han få några års mildare straff. Han kan ändå dömas för mord av tingsrätten mot sin vilja vilket jag tror han kommer bli.
Senast redigerad av Sillis 2013-11-03 kl. 02:14.
Citera
2013-11-03, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodies
Det är nog det här vansinnesdådet du tänker på? Äldre dam gick ett motionsspår och blev nedslagen av en flykting från Afrika helt oprovocerat.

https://www.flashback.org/t2137502p6

Men där finns en gripen gärningsman så det har väl inte i denna tråd att göra?
Citera
2013-11-03, 02:14
Bannlyst
http://cdn.laget.se/404353/2162679.jpg

Araben i mössa var en gång i tiden i slagsmål med järnrör mot Dudu och kom vinnande ur striden.

Den fighten var det som fick honom att lämna Lund för Malmö då folk tappade respekt för honom efter det.

Och det ska tilläggas att araben också kommer från ett fransktalande land och idag är utbildad ingenjör medans Dudu kommer sitta resten av sitt liv i fängelse.

Lite komiskt hur olika deras liv blev.
Senast redigerad av babalo 2013-11-03 kl. 02:20.
Citera
2013-11-03, 02:18
Medlem
psychojuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babalo
http://cdn.laget.se/404353/2162679.jpg

Araben i mössa var en gång i tiden i slagsmål med järnrör mot Dudu och kom vinnande ur striden.

Den fighten var det som fick honom att lämna Lund för Malmö då folk tappade respekt för honom efter det.

Fight med järnrör låter manligt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in