2013-11-03, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babalo
Jo hon har det. Men elakt att dela. Hon är oskyldig i det här och hon ser ut att ha 3 av hans mulattbarn.

Han har nyligen skickat nakenbilder på henne till hennes polare så tycker det är fel att outa henne.

Läs vad jag skrev och vem jag frågade igen.
Jag undrar alltså vad den döda kvinnan egentligen bor och vad hon heter/facebook. Självklart har inte GM´s ex med detta att göra.
Citera
2013-11-03, 00:55
Medlem
Enligt Aftonbladet ska den avlidna 15-åringen varit bunden när GM gick loss.
Citera
2013-11-03, 00:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av whyman
Läs vad jag skrev och vem jag frågade igen.
Jag undrar alltså vad den döda kvinnan egentligen bor och vad hon heter/facebook. Självklart har inte GM´s ex med detta att göra.

Aha sorry. Det får någon annan svara på dock för har ingen aning om något där uppe =) Allt jag kan säga är att det förvånar mig inte att han gav sig på flera, han blev ju bortjagad av ett helt område en gång i tiden och det krävdes så många för att bli av med honom.
Citera
2013-11-03, 00:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StuG
Som sagt trots fritidsgårdar och idrott i form av fotboll och MMA - och den mognad som familjeliv och barn anses ge - så blir det så här. Planeringförmåga, konsekvenstänkande och impulskontroll är rätt bra grejer ibland...
http://robertlindsay.files.wordpress.com/2010/03/800px-iq_by_country-by-current-resident-majority.png

Det är klart, men han har en bror som etablerat sig och en massa kusiner från Kongo som ständigt är på jakt efter det unga vita köttet..

Så vi blir inte av med dem. En är fången men hur många är kvar? Och dessutom har han massvis med barn.
Citera
2013-11-03, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wink
snarare är han begåvningshandikappad och hittar jämlikar bland personer i tidiga tonåren.
Det kan ju också vara en ganska bra beskrivning av en pedofil.
Citera
2013-11-03, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Y
Jag kan se bilden och rubriken framför mig på löpsedeln.

"Här poserar misstänkte dubbelmördaren med Dogge Doggelito"

http://www.expressen.se/nyheter/har-star-misstankte-mordaren-med-dogge/
Tog inte särskilt lång tid! MSM är så förutsägbara...
(har inte kommit längre än så här i tråden, tuggar vidare för att se vad man kommit fram till)
Citera
2013-11-03, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babalo
Aha sorry. Det får någon annan svara på dock för har ingen aning om något där uppe =) Allt jag kan säga är att det förvånar mig inte att han gav sig på flera, han blev ju bortjagad av ett helt område en gång i tiden och det krävdes så många för att bli av med honom.

På de bilder man ser, verkar han kraftig/vältränad. Var han det då också?
Samtidigt ser han lite kort ut, men det kan ju vara en synvilla.
Citera
2013-11-03, 01:05
Medlem
Cinnabars avatar
Det enda sorgliga i denna historien är att en rättskaffens människa offrade sitt liv för knarkare/inbrottstjuvar/slödder.
Citera
2013-11-03, 01:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
På de bilder man ser, verkar han kraftig/vältränad. Var han det då också?
Samtidigt ser han lite kort ut, men det kan ju vara en synvilla.

Alla hans släktingar är det. De är det utan att träna ens.

Den enda av hans släktingar som inte är tränad är denna rnb-sångaren : http://www.youtube.com/watch?v=lgxEr_qVX7k som också har smak för det unga svenska köttet.

Men de är fysmonster av naturen. Skapta för att kriga. Förutom "Curious" som alltid varit tjock.
Citera
2013-11-03, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whyman
Vet du vart kvinnan kommer ifrån? Kanske har facebook?
Inte säker men ev. Göteborg eller västkusten nånstans.
Citera
2013-11-03, 01:10
Bannlyst
Han lär nog omyndigförklaras om han gör ett psyktest. Kan inte tänka mig att han ska ha en IQ över 80.

Men oroa er inte, han har massvis med syskon, kusiner och barn som kommer hålla hans minne vid liv.
Citera
2013-11-03, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eyesforyou
Inte säker men ev. Göteborg eller västkusten nånstans.

Vart tänker du att dennes sambo bor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in