2013-11-02, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiantT
GM har bott i Lund under sin uppväxt, tror att han bodde i Frankrike under ett par år också när han var tonåring.

Finns det någon information om hur han betedde sig i Frankrike, dvs finns han i polisens register?
Senast redigerad av Televerket2 2013-11-02 kl. 20:28.
Citera
2013-11-02, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RemeronDreams
Varför skulle det publiceras bilder på BO? Det är inte praxis någonstans, det vet du väl?
Nej det vet jag inte, därav min fråga.
Jag har nämligen bott inte långt där ifrån i stora delar av mitt liv, ville kika på om jag kände igen någon!
Citera
Medlem
quanto_tempos avatar
Polisen undersöker fortfarande hur ynglingarna och GM bröt sig in och hamnade i källaren.. Då menar jag just nu.

Ynglingarna kände GM de var _inte_ jagade av honom (oavsett vad kvällsblaskor skriver) innan detta hände. Läs mitt tidigare inlägg. Leif G.W. skulle hålla med mig.

Folk måste vara fullkomliga idioter om man tror på att ynglingar lyckas bryta sig in i en villa (där polisen fortfarande undersöker tillvägagångasättet) för att fly från någon som är efter dem.
Tänk lite logiskt kära medmänniskor, samt eventuella utredare som läser i denna tråd.

Sjukt tragiskt det som har hänt.

edit: eventuella utredare är också medmänniskor såklart ingen lämnas utanför!
Senast redigerad av quanto_tempo 2013-11-02 kl. 20:29.
Citera
Medlem
Bara en tanke. Kan det inte ja varit negern som var den jagade?
Han kanske slogs vilt i rädsla och självbevarelsedrift?
Citera
2013-11-02, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Ärligt talat, nu har väl alla fått sin lördagsmiddag och dessutom är lördagsgroggen upphälld.
Försök nu för satan att läsa tråden före så vi slipper alla upprepningar gång på efter annan.

Mitt påstående från tidigare idag ställer jag igen:

Är BO:?

BO Ing*rid Gustafsson 1956
BO T*ommy Gustafsson 1998
BO Hå*kan Nilsson 1958 (lindrigt skadad)

BO Vik*tor Ry*nning 1999 (räddad av personerna i huset)

GM: Doudou Ahoka 1979

Stämmer detta?

Ja, utom namnen på kvinnan f. 56 och mannen f. 58.
Citera
2013-11-02, 20:22
Medlem
SmokeOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterkoppen

Kanske var så han själv upplevde det. Men psykotiska tillstånd berättigar inte att man slår ihjäl oskyldiga människor. Återstår att se om det blir en rättspsykiatrisk undersökning av GM.
Citera
2013-11-02, 20:23
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterkoppen

Ja, tänk om han slog ihjäl två personer i rent självförsvar?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealFtalkNY
Stämmer det att MGM har tre barn med sin svenska tjej? Stämmer det dessutom att han sparkade sönder hennes knä redan under första graviditeten? Då kan man ju undra varför hon valde att få två till barn med honom.

Citat:
Ursprungligen postat av SC4RECR0W
De har två barn ihop.
Om jag förstod rätt så knuffade han henne av cykeln och hon föll så illa att knät hoppade ur led när hon var gravid i åttonde månaden...

Satt han inte inne under den första graviditeten?
Var det hans barn som hon var gravid med när han drog henne av cykeln?
Citera
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RemeronDreams
Varför skulle det publiceras bilder på BO? Det är inte praxis någonstans, det vet du väl?
Tja det är väl inte helt otänkbart att det handlar om någon form av vedergällning?
Inte för att offrens eventuella inblandning skulle kunna försvara djungelmannens våldsanvändande.
Men BOs är av intresse i sammanhannget
Citera
2013-11-02, 20:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av svenbrynolf
- Nej, varför och framförallt OM pojkarna blev jagade eller följde med GM förtäljer än så länge inte historien
- Ja, spolingarna är kaukaser och med svenskt medborgarskap.
- Nej dom är vänner men inte bröder.

Enl. polisen så kände pojkarna GM sedan några år, det låter som gemensamma aktiviteter som spårat ur.
Får en känsla av att arierna också sysslat med mindre smickrande aktiviteter med GM.
Avpixlat och Fria Tider kommer säkert ut med den sanningen snart på förstasidan!
Citera
2013-11-02, 20:25
Medlem
Tänkte en teori kan väl vara att han/BO dealat nå skit åt han och negern blivit tokig och ska visa dom att "mig blåser man inte" ?

Eller att ungarna varit lite på fyllan och påvägen hem stött på denna man och sen skrikit kränkande kommentarer till han , och då har han flippat ? ( tex negerjävel stick hem till afrika och sånt ) tänkte eftersom nu står det ju att han jagat ner dom i källaren där . Och vem fan hade inte sprungit om man är 15år så har man en biff jävla neger efter sig ( vet att hade jag varit så ung så hade jag nog sprungit )

Eller har han kritat ut nå droger åt ungarna som dom inte betalat ?

Kanske någon skulle kunna få fram på om han varit nykter eller full denna kväll EVT droger inblandat ? det skulle vara intressant att veta , Vart har han varit före denna tid ? vad gör man ute 02:00 på kvällen om man inte varit och festat ?
Citera
2013-11-02, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeOn
Kanske var så han själv upplevde det. Men psykotiska tillstånd berättigar inte att man slår ihjäl oskyldiga människor. Återstår att se om det blir en rättspsykiatrisk undersökning av GM.
Bara en tanke som sagt. Men om han nu är vid sina sinnes fulla bruk så är det märkligt.
Bara spekulationer, jag att inte negern i försvar utan spånar lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in