2013-11-02, 14:48
Medlem
Jag är en kille på 25. Varje gång när jag ser mogna kvinnor blir jag galet kåt för de är himla attraktiva. Har igen erfarenhet med att ligga med MILF dock (skille gärna vilja testa!)... Hur träffar ni MILF??

Och tänder MILF på unga killer också?
Citera
2013-11-02, 14:54
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storahuset
Jag är en kille på 25. Varje gång när jag ser mogna kvinnor blir jag galet kåt för de är himla attraktiva. Har igen erfarenhet med att ligga med MILF dock (skille gärna vilja testa!)... Hur träffar ni MILF??

Ragga på din mammas kompisar.
Citera
2013-11-02, 15:03
Medlem
Citat:

Känner till en tjej på ca 35år med 7 barn tror jag. Hon var/är efter yngre förmågor. Rätt fräsch också men det blev aldrig något med henne. Börja med dejtingsidor så ska du se att du kommer hitta många MILFS. De är dock ofta på de betalande sidorna och ofta på typ mötesplatsen.
Citera
2013-11-02, 15:07
Medlem
Bara Glads avatar
Har du testat att prata med MILFar på krogen?
Citera
2013-11-02, 15:19
Medlem
h33ts avatar
Det bästa stället att träffa milfar är på mataffärer.
Citera
2013-11-02, 15:20
Medlem
Zikniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballesteros
Känner till en tjej på ca 35år med 7 barn tror jag. Hon var/är efter yngre förmågor. Rätt fräsch också men det blev aldrig något med henne. Börja med dejtingsidor så ska du se att du kommer hitta många MILFS. De är dock ofta på de betalande sidorna och ofta på typ mötesplatsen.

7 barn, 7 pappor eller?

Bara hoppas att det är sex och inte en åttonde unge hon är ute efter.
Citera
2013-11-02, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziknik
7 barn, 7 pappor eller?

Bara hoppas att det är sex och inte en åttonde unge hon är ute efter.

Nej. 1 pappa faktiskt.
Citera
2013-11-02, 15:29
Medlem
Vilken ålder brukar milfar vara i? Runt 30 eller?

Du själv är ju 25 så inte så stor skillnad. Viktigt att milfen ska ha barn eller?
Citera
2013-11-02, 15:49
Medlem
Bamse92s avatar
Vet ej om alla milfs tänder på unga killar.

Men jag är en ung kille som tänder på milfs
Citera
2013-11-02, 16:18
Medlem
Citat:

Det kan du lita på, när jag var ett par år yngre än dig gick jag och mina kompisar på ett ställe i
Helsingborg där äldre damer (35-45) gick för att dansa, fy fan gosse vad vi raggade där.
Nu vet jag inte var du bor men kolla om det finns ett ställe där du bor som passar kriterierna och
gå dit och ragga.
Citera
2013-11-02, 16:24
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youngirl

Du själv är ju 25 så inte så stor skillnad. Viktigt att milfen ska ha barn eller?

Hur tänker du? Det är ju ingen milf ifall barn saknas
Citera
2013-11-02, 16:35
Medlem
TorkelTrottoarkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youngirl

Haha om du tänker på vad MILF står för så inser du snart att man inte kan vara en MILF om man inte har barn. Vet inte om du tänker på en "cougar".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in